Suomi voitti! Hyvä peli ja Lepistölle täysin ansaittu osuma loppuun.
Oho, iloitsen jonkun kanssa samasta asiasta
:DFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomi voitti! Hyvä peli ja Lepistölle täysin ansaittu osuma loppuun.
:D
Onnittelut :hyvä: Vielä minäkin pääsen mehustelemaan tuolla samalla äärettömän epätodellisella ja kenties henkisesti kaikista tyydyttävimmällä hetkellä, tosin mun vastaavaa ilmoitusta joutunee odottamaan parhaimmillaankin pitkälle syksyyn saakka :jahas:Palautin just gradun![]()
Onnittelut :hyvä: Vielä minäkin pääsen mehustelemaan tuolla samalla äärettömän epätodellisella ja kenties henkisesti kaikista tyydyttävimmällä hetkellä, tosin mun vastaavaa ilmoitusta joutunee odottamaan parhaimmillaankin pitkälle syksyyn saakka :jahas:
Ja itseänihän riemastuttaa se, etten ole enää kovinkaan sairas. Ehkä.

Joutavaa vatvomista, sanon minä. Se on valmis, eli täydellinen :D Nauti nyt saakeli. Mikään ei tunnu oikeesti paremmalta kuin jonkun piinaavan työn loppuunsaattaminen.(Eikä tää nyt niin hienolta tunnu. Tulee mietittyä, että kun ois tehnyt niin ja näin, niin siitä olisi saanut vielä paremman)
Joutavaa vatvomista, sanon minä. Se on valmis, eli täydellinen :D Nauti nyt saakeli. Mikään ei tunnu oikeesti paremmalta kuin jonkun piinaavan työn loppuunsaattaminen.
Melkein käy kateeksi, vaikka olen sentään itsekin melkein puolivälissä (42 sivua). Toivottavasti ei mene valmistuminen kovin pitkälle syksyyn kuitenkaan, syys-lokakuuhun tähdätään (2 tenttiä puuttuu myös). Onnea Kuparikatolle!

Kiitos. Naputtelet kahdeksan sivua lisää ja pistät kansiin vaan, riitti se mullakin![]()
Siispä olen omaksi onnekseni tällainen emotionaalisesti rajoittunut yksilö. Ja jos yhtään lohduttaa, niin tunnustettakoon, että ehdin kyllä vanheta vuodella, ennen kuin saan ne maisterin paperit kouraani :DKyllä muuten tuntuu. Toisaalta, tuosta syystä sinä olet valmistumassa 22-vuotiaana ja minä 28-vuotiaana. :D