Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Karvinen vai Tapperssi? En tiennykkää, että niistä/toisesta saa ilmasen tuopin täytettyään.18 vuotta täyteen tänään! Kävinkin jo hakemassa ilmaisen tuopin paikallisesta kuppilasta. Ai että kun maistui hyvälle!
Karvinen vai Tapperssi? En tiennykkää, että niistä/toisesta saa ilmasen tuopin täytettyään.
Karvinen vai Tapperssi? En tiennykkää, että niistä/toisesta saa ilmasen tuopin täytettyään.

Viimekerrasta onkin jo melkein viikko :o Ollut tuskaisen pitkä aika. Kun vain malttaisi reenit vetää kunnolla tuota ennen :DEt sitten jaksanut odottaa, että karvainen puolisko olisi tehnyt sen oma-aloitteisesti:D? Kärsivällisyyttä;).Keittiö on ollut lähes viikon hyvin paskainen. Tein empiiristä tutkimusta, eli en taipunut siivoamaan. Eilen sitten vihjasin miehelle, että odottelen tässä koska astiat kävelee itse koneeseen ja tiskit katoaa.. tänään mies oli käynyt kaupassa ja siivonnut koko keittiön kun oli safkiksella. :haart:
Onko tää joku tietynlaisten miesten hieno "temppu", että "ei huomata" tahallaan jotain sotkua muutamaan viikkoon, ja sitten kun suurin elein siivotaan se niin pitää kehua ja olla mielissään, että onpa minulla hieno mies.
Mutta eihän tuossa Tähtitytön postissa mainita mitään siitä, että kuka keittiön on sotkenut. Mulle heräsi ensimmäiseksi ajatus, että eikö nainen viitsinyt itse siivota yhteisiä sotkuja ilman erillistä numeroa. Tuo mainitsemasi suurieleisyys muuten toimii naisilla niin päin, että jos erillistä kiitosta naisen työpanoksesta ei anneta - niin siitä huomautetaan.
Pitääkin tuossa kevään tullen vihjaista avokille, että odottelen koska kesärenkaat kävelevät itsestään auton alle. Tosin siinä vaiheessa avokkikin varmaan alkaa odottamaan, että vessa alkaa siivoamaan itse itsensä.