Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Paras ostos ikinä!!! Mulla on ollut vaikeuksia nousta ajoissa sängystä, kun on ollut kämpässä aika kylmä. Taitaa parvekkeen tiivisteet olla aika huonoja... Hankin lämpöpuhaltimen! Se oli tosi halpa, ja se pitää termostaattinsa avulla huoneiston lämmön koko aika tasaisena. Pitää vaan ottaa se seinästä irti päiväksi ettei mene liikaa sähköä hukkaan. Heräsin täysin ongelmitta heti kellon soitua ja työpäivä pääsee taas alkamaan aikaisin, aamulla saa kuitenkin aina eniten aikaan! Mahtavaa!
Kesällä sitten voi käyttää tota kylmäasetusta. Pienellä rahalla noin paljon hyötyä :)

18 vuotta täyteen tänään! Kävinkin jo hakemassa ilmaisen tuopin paikallisesta kuppilasta. Ai että kun maistui hyvälle!
Karvinen vai Tapperssi? En tiennykkää, että niistä/toisesta saa ilmasen tuopin täytettyään.

Karvinen vai Tapperssi? En tiennykkää, että niistä/toisesta saa ilmasen tuopin täytettyään.

En noista paikoista tiedä mitään, mutta erittäin monesta kapakasta saa ilmaisen tuopin muinakin kuin 18-vuotissyntymäpäivinä. Jos vaan tajuaa silleen kainosti mainita. Ei kaikkialta tietenkään, luulisin.

Tänään ensimmäisen kerran omassa saunassa remontin jäljiltä. Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin itse remontoidun saunan löyly.

Harrastit seksiä 30 tytön kanssa ja suoritit penetraation kaikille YHTÄAIKAA!:eek:

Salilla ei ollut yhtään sählyn pelajaa, tai vastaavaa hihhulia. Ekaa kertan näin tytön siellä, oli joku kireä 92 mimmi joka yritti kokoajan ottaa katsekontaktia, ekasta kerrasta ei takasin katota treenin aikana!:jahas: Salilla oli joku punttaaja joka oli vitun mukava:hyper:

En olekkaan tulossa hulluksi!

Lauantaina yöllä tulin autolla kotiin ja ajoin sen keula edeltä pihaan parkkiin, joka on rinteessä eli se viettää tielle päin. Aamulla sitten marssin keittiöön ja olin varma että auto oli liikkunut pari metriä tietä kohti! Piha oli kyllä jäässä mutta ei niin liukas että uskoisi auton liikkuvan. Isäni vakuutteli että siihen sää sen parkkeerasit, elä mussuta. :D
Asia jäi vaivaamaan pahasti ja kelasin että miten vitussa niin alas sen olin voinut pysäköidä. Noh, eilen auto taas pihaan, katsoin takarenkaan venttiilinpaikan jne, ja voila, auto oli liukunut pari tunnin päästä taas pari metriä, takarenkaiden venttiilit olivat samassa paikassa joten ei ainakaan käppäri tai vaihteisto luista :D Luultavasti tuo jään sulaminen sitten saa auton liikkeelle.

Oli pakko purkautua, asia vaan häiritsi lauantain jälkeen niin pahasti että oikeasti mietin notta mitä vittua. :D

jes tänään pitäis tulla aku ankka!! menin repsahtamaan ja tilasin puoleks vuodeks ihan vaan muistinvirkistykseks että oliko se nyt niin siistiä aina kun postilaatikosta löytyi akkari.

tais olla 10v sit kun viimeks on tullut akuankka itelle

Keittiö on ollut lähes viikon hyvin paskainen. Tein empiiristä tutkimusta, eli en taipunut siivoamaan. Eilen sitten vihjasin miehelle, että odottelen tässä koska astiat kävelee itse koneeseen ja tiskit katoaa.. tänään mies oli käynyt kaupassa ja siivonnut koko keittiön kun oli safkiksella. :haart:

Eilen kulki hyvin treenit ja polvikin kesti suhteellisen hyvin. Nyt on taas kunnolla intoo treenata. Ei malta housuissa pysyä, kun ootta huomisen treenejä ::whip:

Keittiö on ollut lähes viikon hyvin paskainen. Tein empiiristä tutkimusta, eli en taipunut siivoamaan. Eilen sitten vihjasin miehelle, että odottelen tässä koska astiat kävelee itse koneeseen ja tiskit katoaa.. tänään mies oli käynyt kaupassa ja siivonnut koko keittiön kun oli safkiksella. :haart:
Et sitten jaksanut odottaa, että karvainen puolisko olisi tehnyt sen oma-aloitteisesti:D? Kärsivällisyyttä;).

Onko tää joku tietynlaisten miesten hieno "temppu", että "ei huomata" tahallaan jotain sotkua muutamaan viikkoon, ja sitten kun suurin elein siivotaan se niin pitää kehua ja olla mielissään, että onpa minulla hieno mies. Joku pölyhiukkanen siellä täällä on asia erikseen, mutta jos ihminen syö jotain täytyy käydä yleensä keittiössä, ja jos siellä on tiskiä, sen huomaa. Varsinkin jos joutuu huuhtomaan jonkun kipon kun kaikki on tiskissä. Ihan turha yrittää, että "miehillä on erilainen siisteyskäsitys", erittäin moni vaan ei eväänsä heilauta kun luottavat siihen, että nainen hermostuu aikaisemmin ja siivoaa itse. Pienempi vaiva ilmeisesti se jäkätyksen kuunteleminen kuin oman osansa siivoaminen.

Oma iloinen asia taitaa olla se, että oma ylkä ei ole tuota temppua keksinyt.

Ei hissan tuntia:dance:

Onko tää joku tietynlaisten miesten hieno "temppu", että "ei huomata" tahallaan jotain sotkua muutamaan viikkoon, ja sitten kun suurin elein siivotaan se niin pitää kehua ja olla mielissään, että onpa minulla hieno mies.

Mutta eihän tuossa Tähtitytön postissa mainita mitään siitä, että kuka keittiön on sotkenut. Mulle heräsi ensimmäiseksi ajatus, että eikö nainen viitsinyt itse siivota yhteisiä sotkuja ilman erillistä numeroa. Tuo mainitsemasi suurieleisyys muuten toimii naisilla niin päin, että jos erillistä kiitosta naisen työpanoksesta ei anneta - niin siitä huomautetaan.

edit:

Pitääkin tuossa kevään tullen vihjaista avokille, että odottelen koska kesärenkaat kävelevät itsestään auton alle. Tosin siinä vaiheessa avokkikin varmaan alkaa odottamaan, että vessa alkaa siivoamaan itse itsensä.

Mutta eihän tuossa Tähtitytön postissa mainita mitään siitä, että kuka keittiön on sotkenut. Mulle heräsi ensimmäiseksi ajatus, että eikö nainen viitsinyt itse siivota yhteisiä sotkuja ilman erillistä numeroa. Tuo mainitsemasi suurieleisyys muuten toimii naisilla niin päin, että jos erillistä kiitosta naisen työpanoksesta ei anneta - niin siitä huomautetaan.

Jaa, minun kokemukseni mukaan kotitöihin tottumaton mies tarvitsee tuota kiittelyä ja hurraamista eniten. Normaali ihminen mitä tahansa sukupuolta vain tekee osansa ns. huomaamatta ja yhteinen aika voidaan käyttään johonkin muuhun kuin napisemiseen siitä, kuka teki mitä ja koska. Huomaat varmaankin muuten, että quottasin modifiediä enkä Tähtityttöä; yleisesti ottaen tilanne ei voi mennä myöskään niin, että toinen siivoaa vain omat sotkunsa ja toinen omat sekä yhteiset.

Pitääkin tuossa kevään tullen vihjaista avokille, että odottelen koska kesärenkaat kävelevät itsestään auton alle. Tosin siinä vaiheessa avokkikin varmaan alkaa odottamaan, että vessa alkaa siivoamaan itse itsensä.

Onneksi meillä ei kummallakaan ole ajokorttia, niin ei tarvitse keksiä tähän mitään vammaista onlineriä vastaukseksi. Sanoisin kuitenkin, että töiden jakaminen niin, että toinen tekee jonkun isomman homman kahdesti vuodessa ja toinen jonkun pienemmän kerran viikossa ei voi mitenkään olla reilu. Usein se keskivertomiehen ulina vastuullisista tehtävistä on jotain taulunporaamista tai muuta satunnaista, kun naiselle voi sitten sillä varjolla jättää 90% päivittäisistä askareista.

Edelleen lisään yleisellä tasolla, että on vammaista alistua kenenkään äidiksi sinänsä, mutta toisaalta aikuinen mies normaalisti osaa elää ns. omillaan eikä tarvitse ketään patistamaan tekemään yhtään mitään. Naisilla tuntuu yhteen muutettaessa heräävän ihan erilainen käsitys siisteydestä kuin yksin asuessa muuten, mitä olen pannut merkille. Omat sotkut on toki helpompi jättää huomiotta. En silti tajua, miten joillakin miehillä se minkä tahansa sotkun huomaminen voi kestää lukuisia päiviä kauemmin kuin naisella.

Back
Ylös Bottom