Kohta lähen bilettää!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Oli treenipainot tippunu siihen mitä ne oli 3 ja puol kuukautta sitten, mutta siitä ne taas nousee ja tuntu yllättävän kevyeltä. Ja nyt saunaan paistumaan ja sit saa syödä kanaa ja kattoo joku kiva leffa 
Ihastuminen on mahtava tunne :thumbs: Onnea sulle!mä oon nii ihastunu <3
mun naaman on valloittanu joku kestohymy joka ei suostu häipymään, enkä kyl haluiskaan![]()
. Olin kyllä todella iloisesti yllättynyt, että sain niin hyvää palvelua kunnalliselta puolelta. Terveyskeskuslääkärien kanssa (siis silloin, kun ne osaa edes jotenkin suomea...) kun on saanut tottua siihen, että "joo ei sulla oo mikään vikana, voit mennä kotiis... no okei, ota tosta pari buranaa.". Mutta tää ft jaksoi paneutua mun jalkaongelmiin ihan kybällä, taivutteli ja väänteli varmaan tunnin ja löysi koivista kaks muutakin ongelmaa ton nilkan lisäksi. Sitten se teki mulle henk.kohtasen venyttely-yms.ohjeen ja käski tulla takas kuukauden päästä. Ja anto lainaan tasapainolaudan ja sellasen venytys-/kidutushäkkyrän, mitä pidetään yöllä jalassa
:D. Kuukauteen ei saa juosta, mutta kyllä nyt on taas toivo herännyt, että saan ton jalan kuntoon...

Peukut ristissä.Huomenna selviää, joten sormet ristiin, peukut pystyyn ja mitä noita nyt on.
Tais toimii, kiitti. Mikäänhän ei ole varmaa ennen kuin nimet on paperissa, mutta jos välittäjän sanaan on luottamista [Peukut ristissä.
] niin mesta on mun. 
Neukku, tuukko kaffille siihen kadun toiselle puolelle ens vkolla? ;)Jos tuo onnistuu, pääsen myöskin erään Pakkislaisen työnaapuriksi.![]()