Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Roikkuu huulessa vartti sitten tehty lävistys :)

Tullu tapettua noita banaanikärpäsiä vai mitä vitun pikkuelukoit noi on +30kpl tässä illassa :rock:
Muina päivinä randomina napannu muutaman kunnes päätin lopettaa noitten yhdyskunnan täältä.

Vitun kivaa avata roskis tai tiskikaappi kun pöllähtää muutama kärpänen. Roskis kii ja terminointi käyntiin :evil:

Noniin. Noin 7 tappoa tuli tämän ja edellisen lauseen välissä. Huomasin että banaanikorin ympäristössä liikkuu 4-5 elukkaa. Läskeimmän sain vain sliiffattua ja muut saavat kohtalonsa pian kokea. Varmana muutamia vielä muuallakin...

Hahhah!
Yli puolessa tunnissa tullu noin 10 tappoa. Laskuissa menny jo sekasin ja myöhemmin aloin säästämään tiskipöydälle tapettuja/puoltapettuja elukoita. Äsken kävin hitsisytkäril kärstsäämäs rimpuilijat minirusinoiks. Sielä möllöttää nyt 20 sankarivainajaa ja lisää on tulos :D Jostain kymmenestä ei ole saanut todisteita kun ne on jääny ympäri kämmeniä ja huuhottu lavuaarist alas.
Todellinen lukema lähenee 40-50. Arvailuks menee niinku Mao Zedongin tappolistojen kohal.

e. parempaa tapaa ei kyllä ole viettää perjantai-iltaa. Mike varmaan osais tehä hienot kuvat kärpästen joukosta. Kohta ne saa lähtä viikinkimenoin... eli vessanpöntöst alas.

Flunssan perkele kukistettu ja pääs taas salille ja jopa yksi ennen näkemätön söpöläinenkin sinne oli eksynyt :) Oli treenipainot tippunu siihen mitä ne oli 3 ja puol kuukautta sitten, mutta siitä ne taas nousee ja tuntu yllättävän kevyeltä. Ja nyt saunaan paistumaan ja sit saa syödä kanaa ja kattoo joku kiva leffa :)

Nasta päivä. Päälle klasillinen kohtuullista konjamiinia.

Jees, meni mun järjestämä turnaus tänään pääsääntöisesti ihan ok, ei vissiin pahempia mokia eikä ongelmia. Täytyy olla tyytyväinen.

:kippis1:

kiitti :D mun naaman on valloittanu joku kestohymy joka ei suostu häipymään, enkä kyl haluiskaan :)

mun naaman on valloittanu joku kestohymy joka ei suostu häipymään, enkä kyl haluiskaan :)

Tuttu tunne:lol2:. Ei mut kyllä ihastuminen on vaan niin ihanaa... Zemiä sinne!:thumbs:

Mutta täytyy tähän nyt joku omakin juttu kirjottaa, eli: fysioterapeutti:worship:. Olin kyllä todella iloisesti yllättynyt, että sain niin hyvää palvelua kunnalliselta puolelta. Terveyskeskuslääkärien kanssa (siis silloin, kun ne osaa edes jotenkin suomea...) kun on saanut tottua siihen, että "joo ei sulla oo mikään vikana, voit mennä kotiis... no okei, ota tosta pari buranaa.". Mutta tää ft jaksoi paneutua mun jalkaongelmiin ihan kybällä, taivutteli ja väänteli varmaan tunnin ja löysi koivista kaks muutakin ongelmaa ton nilkan lisäksi. Sitten se teki mulle henk.kohtasen venyttely-yms.ohjeen ja käski tulla takas kuukauden päästä. Ja anto lainaan tasapainolaudan ja sellasen venytys-/kidutushäkkyrän, mitä pidetään yöllä jalassa:eek::D. Kuukauteen ei saa juosta, mutta kyllä nyt on taas toivo herännyt, että saan ton jalan kuntoon...

Uusi iso kaksikerroksinen omakotitalo hyvältä paikalta Helsingistä, kaukosäätöisellä autotallinovella, terassilla, parvekkeella, kivitasoilla ym.herkuilla :haart:
Nyt tietää miksi aamuisin on aina kannattanut lähteä töihin.

tilipäivä.

kesän lomapäivät rahana + tulospalkkio. käteen jäi noin 1.5x normaali bruttopalkka.

kerkesin jo pelätä että maksaisivat myöhässä ja olikin mukava ylläri verkkopankissa vastassa kun tarkistin tilannetta tänä aamuna.

Kaveri toi mulle ruotsinlaivalta NUUSKAAA:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:

Äsken tuli stadissa (Kehä I, Hämeenlinnantien kohta) kesän/syksyn friikein sadekuuro: aurinko paistaa, ja on lämmin, yhtäkkiä on kuin ajais kirjaimellisesti vesiputoukseen ja taivas muuttu sysimustaksi. Ei auttanu edes rallipyyhkimet, oli pakko heittää takasumari päälle ja hiljentää vauhtia, kun ei nähnyt yhtään mitään. Seuraavasta rampista alas ja taas paistaa aurinko. :)
Mutta tuolla lyhyellä pätkällä satoi aivan törkeästi vettä, eikä ne vedet mihinkään viemäreihin valunu tai tieltä pois vaan jäi patjaksi siihen tien päälle. Huonoilla renkailla todella vaarallinen kohta varmaan vielä vähän myöhemminkin tänään.

Mulla/firmalla on "kiinnitys" aika mageeseen konttoriin. Tai paikka on ainakin asiallinen - ja mikä tärkeintä, osoite näyttää käyntikortissa hyvälle (uskottavuusaspekti :arvi: ).

Jos tuo onnistuu, pääsen myöskin erään Pakkislaisen työnaapuriksi. :)

edit: Huomenna selviää, joten sormet ristiin, peukut pystyyn ja mitä noita nyt on.

Peukut ristissä.
Tais toimii, kiitti. Mikäänhän ei ole varmaa ennen kuin nimet on paperissa, mutta jos välittäjän sanaan on luottamista [:rolleyes:] niin mesta on mun. :)

Jos tuo onnistuu, pääsen myöskin erään Pakkislaisen työnaapuriksi. :)
Neukku, tuukko kaffille siihen kadun toiselle puolelle ens vkolla? ;)

Back
Ylös Bottom