Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain töitä! \,,/

Oonko ainut jonka kieroutunut mieli ei ajattele Tindran "lihanhimolla" vain naudanlihaa??
Et :P
Eiköhän se oikea tule jokaiselle jossain vaiheessa vastaan. No worries.Kaveri sitten meni ja pamautti kihloihin. Mun mielestä aivan ihana juttu, olen todella onnellinen näiden kahden puolesta, hymyilyttää vaan kokoajan. Jotenkin niin symppis pari...:haart: Toisaalta tällaisina hetkinä sitä tajuaa tosi konkreettisesti, että itsellä ei ole ketään:(. Eli tästä viestistä 1/3 kuuluukin tuonne vitutus-osioon.

Kaveri sitten meni ja pamautti kihloihin. Mun mielestä aivan ihana juttu, olen todella onnellinen näiden kahden puolesta, hymyilyttää vaan kokoajan. Jotenkin niin symppis pari...:haart: Toisaalta tällaisina hetkinä sitä tajuaa tosi konkreettisesti, että itsellä ei ole ketään:(. Eli tästä viestistä 1/3 kuuluukin tuonne vitutus-osioon.

Tämäkin asia on melkein jo iloinen, sillä ei voi kun nauraa. Vaikka rakentaa ITSE talon alusta loppuun, saa ottaa pankista miljoonalainan (pakko ajatella vielä markkoina) ja tehdä väh. vuoden duunii yötä päivää talon rakentumisen eteen. Ostappa sitten valmiiksi rakennettu... 200k eurolla ei vielä kuuhun mennä.
Ei nyt ihan pakko. Joutuukohan puutavarasta maksamaan lahjaveron? Monella on perheessä mettää, jolla helposti yhden puutalon rakentaa. Tonttikaan ei suurimmassa osassa pitäjistä hirveästi maksa. Ulkopuolisena ei tarvitse hoitaa kuin putki- ja sähkötyöt, joten luulisi 100 000€:llä pärjäävän jos oikeasti tekee kaiken muun itse. Sisustukselle on paha laskea hintaa, mutta ei se runko voi niin paljon kustantaa.
Ei nyt ihan pakko. Joutuukohan puutavarasta maksamaan lahjaveron? Monella on perheessä mettää, jolla helposti yhden puutalon rakentaa. Tonttikaan ei suurimmassa osassa pitäjistä hirveästi maksa. Ulkopuolisena ei tarvitse hoitaa kuin putki- ja sähkötyöt, joten luulisi 100 000€:llä pärjäävän jos oikeasti tekee kaiken muun itse. Sisustukselle on paha laskea hintaa, mutta ei se runko voi niin paljon kustantaa.
Vähän oli jarrut lukossa mutta kuha irrotin renkaat ja vähä koputteli lekalla nii kyl ne siitä irtos. Huomenna sitten kunnon remppa päälle ja jos luoja suo, niin saan leiman.Kukas ne puut sahaa ja käsittelee?