Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tänään oli eka ajo ja meni yllättävän hyvin. Pääsin heti alusta alkaen liikenteeseen ajaan ja auto sammu vaan 2 kertaa :D mut neki tuli heti alkuun liikkeelle lähössä ku pikkasen säädin.

Pyykit kuivaa ulkona hyvin. Pesin molemmat tyynyt ja peiton pesukoneessa ja patjakin oli tuulettumassa noiden mukana ulkona. Lisäksi pesin lakanat ja tyynyliinat ja nekin oli ulkona kuivumassa ja tuulettumassa. Hitto kun on hienoa mennä nukkumaan, kun kaikki on niin puhdasta ja tuuletettua. Itsekin olin ulkona monta tuntia ja hikisen urakan jälkeen suihkussa käynti oli nannaa.

http://areena.yle.fi/toista?id=563363

Hohoo, katsokaapa tuo "peltipoliisi"-juttu.
Päivän huumoripläjäyksen tarjoaa Liikenneturva.
Tuolta firman TJ:ltä sen sijaan asiallisia kommentteja kuten myös poliisilta! :thumbs:

...mäki haluun kukkia.

Bouquet-mday06.jpg

Next! :sugardaddy:

Kyllä me miehet osataan olla huomioon ottavia:haart:.

Kyllä mä tarkotin niinkin päin, että jos mulle sanotaan. Jos vaikka että "siivotaanko yhdessä" niin siivotaan vaan, mutta en minäkään ala vihjeitä tulkkaamaan. En edes ilmiselviä.

Tuli niiden kukkien himo muutenkin vaan tosta Wendyn viestistä, en muista aiemmin kaivanneeni. Otan mielummin niitä levyjä. Kyllä te mun tarpeisiin olette keskimäärin ihan tarpeeksi huomioonottavia.

Katoin eilen elokuvan Pitkä kuuma kesä :)
Vieläki hyvä fiilis kuvast <3

Back
Ylös Bottom