Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain vedettyy melko hooceet mavetreenit vaikka paremminkin on menny. Selkä ei ollu parhaimmassa kunnossa mutta 3x2x165kg meni. Eka sarja helppo, tokassa jo vaikeuksia ja meinas vikas toistos lähtee taju. Näky vaan oranssia lumisadetta. Kolmas ja vika sarja olikin taistelua tämän ja toispuoleisen välillä ja menikin "ykkösiksi" ja jokasella toistolla meinas taju lähteä ja tais muutamaks sadasosaks pimentyy vinttiki, onneks oli penkki vieres eikä muita paikalla :D Ei ollu vyötä ja magnesiumkin jäi kotiin jonka huomasin vasta salille tullessa.
Nytten ens viikolla koitetaankin sitten maksimit. Vieläki huippaa.

Tuli käytyä pitkästä aikaa lenkillä frendin kanssa. Oli kivaa ja tuli hyvä olo, toisin kuin salin jälkeen jolloin oksettaa ja huimaa.

Muutenkin tässä on viimeisen vuoden aikana miettinyt että tarviiko sitä sittenkään olla niin iso ja vahva, miksei vain tyytyisi terveeseen kroppaan jossa on vähän lihasta ja ei niin paljon rasvaa. Tarvitseeko sitä nyt välttämättä päästä täällä pätemään pena-tuloksella ja itkeä sitä kun ei kasva.

Toisin sanoen mielessä pyörii että jos alkaisi treenaamaan vaan omaksi ilokseen eikä siksi että olisi pakko kasvaa isoksi ja vahvaksi. Voisi myös lisäillä tuon aerobisen puolen määrää niin saisi kroppaa muutenkin terveemmäksi. :)

Tuli kans sovittua että aletaan vetämään tällaisia lenkkejä useamminkin niin on sitten toinen joka on potkimassa mukaan ja kannustamassa jos meinaa kunto hyytyä.

Muutenkin on nyt kiva olo niin henkisesti kuin fyysisesti, jee. :)

Jee!!!

Töissä odottaa kolme "salkullista" siideriä! Oletettavasti ensiviikonloppuna ryyppään kuin apina vailla inhimillistä häpeäntuntoa:whip:

Loma.

vauvat. Tuli taas kummityttöä nähtyä kun sisko heitti töihin.. voi että kyllä sitä elämäniloa mitä sen naamalta paistaa.. :) Pistää tosi hyvälle päälle.. tosi mukavaa tulee oleen seurata sen kasvua.

Loma. Että osasin ottaa hyvään rakoon sään suhteen :)Sain treenit käyntii viimesel 2kk ollu 3 treeniä. Ja huomasin että on lihat kyl pysyny ihmeen hyvin :) Kohta cbr alle ja kruisailee :rock:

Eipä ikinä ole ollut näin loistavaa fiilistä :)

Muutto uudelle paikkakunnalle tuntuu kannattavan kaikinpuolin.
Uusi parempi kämppä, valmis kaveripiiri ja lupaavalta vaikuttava työpaikka, niin mikäs täällä on nyt ollessa. Lisäksi JKL hakkaa Turun 100-0 :D

Ensimmäistä kertaa tuli otettua arskaa takapihalla nojatuolissa. Parempi myöhään kun ei milloinkaan

Täytyy sen verran hehkuttaa tätä newly found sinkkuilua, et on ihanaa tehä kilon satsi kanakasvismömmöä ja saada syödä se kaikki itse! Kerrankin saa pakastimeen jotain kun ei oo megasyöppöä syömässä mun sydämellä laitettua ruokaa:)

Voi hitto että on paljon kauniita tyttöjä liikenteessä:)... Mitenhää niistä sais yhden itellee:rolleyes:

Voi hitto että on paljon kauniita tyttöjä liikenteessä:)... Mitenhää niistä sais yhden itellee:rolleyes:

Hitto et ihmiset ollaa erilaisia, mun mielestä tää kuuluis vitutus-threadiin

Mua nimittäin vituttaa juurikin tuo..

iloisia asioita: vaikka olkapää on aika huonona, eikä kärsi minkäänlaisia punnerrusliikkeitä tehdä, niin ei se kipeä ole. 2 viikon ja 2 päivän raittiusjaksokin ilostuttaa

Samat, mutta miespuolisista. Mulla on tosin jo sotasuunnitelma: aion opettaa koiraani viemään niille keppiä ja siitähän kai saisi hyvän jutunjuuren? Paitsi että se ei kyllä vie keppiä kenellekään vaikka hyppisin päälläni ja laulaisin ugrilaisia kansanlauluja.:jahas:

Samat, mutta miespuolisista. Mulla on tosin jo sotasuunnitelma: aion opettaa koiraani viemään niille keppiä ja siitähän kai saisi hyvän jutunjuuren? Paitsi että se ei kyllä vie keppiä kenellekään vaikka hyppisin päälläni ja laulaisin ugrilaisia kansanlauluja.:jahas:

Saa sitä jutunjuurta tuostakin, tosin en tiedä keskusteleeko kohde sinun kanssasi siitä :D

No vakavissaan, jos sulla kerran koira on niin sitähän moni pysähtyy rapsuttamaan kun päästät sen lähemmäs :)

jos sulla kerran koira on niin sitähän moni pysähtyy rapsuttamaan kun päästät sen lähemmäs :)

Voi, olisikin noin! Valitettavasti ne rapsuttelijat on aina kaikki naisia!
Ehkä miehinen itsetunto ei kestä palluttaa pikkukoiria? Taidan leikata sille irokeesin, ehkä sitten...:D

Hitto et ihmiset ollaa erilaisia, mun mielestä tää kuuluis vitutus-threadiin

Mua nimittäin vituttaa juurikin tuo..
W00t? Vituttaa kun ulkona pyörii kivan näkösiä tyttöjä? Kuis?:)

2 viikon ja 2 päivän raittiusjaksokin ilostuttaa

Aika hyvä juttu hei:thumbs:

Ehkä miehinen itsetunto ei kestä palluttaa pikkukoiria?

Mulla ainakin kestää:D pikkukoirat on hauskoja:rolleyes:

Back
Ylös Bottom