Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Volvo lahos alle tossa iltapäivällä, mutta saatin iskän kanssa se korjattua. Nyt ei tarvi sitä tepposen tekemist pelätä ollenkaan :) . Ja lisäks korjasin sähköikkunat, nyt neki toimii. JES, mun auto toimii moitteettomasti!

Pääsin kouluun johon hain :kippis1:
Koko päivän olin ihan vittupäänä töissä kun olin aivan varma etten päässyt haluamaani kouluun, mieli muuttui kun avasin kotiin tulleen kirjeen.

Onnittelut! Tosi hieno juttu! Itse odottelen oman koulun kirjettä, joka kertoisi lisää syksyn kohtalosta... :) Voi kun mullekin kävis noin...

Tänään loppuu työputki ja pääsen näkemään vaimoni ja poikani!

Syksyn opiskelusuunnitelmat kuosissa ja tänään sain työpaikan! Mahtavaa! Huomenna myös risteily Tampereen Pyhäjärvellä ja laivalla soi house :)

kaunis taukojumpattaja, tosi hyvä keppijumppasessio ja iloinen hymy kaiken päätteeks... ai hitto. nyt on hyvä fiilis sekä selässä että mielessä.

Viimeksi muokattu:
Saatiin kaverin kans se yks kämppä, mitä haluttii :)

Saan mun kahvin teloman läppärin takas huollosta. Eikä menny kuin 2 kk. Iso käsi Acerille, hieno firma, hienoja ihmisiä.

Kohti Eurooppaa!

AC Vastaanottokeskus kepitti FC Hakan matkalla kohti Eurooppaa :thumbs: Huomenna lähdetään kohti Maarianhaminaa ja haetaan pisteet pois kuleksimasta. Se on hulinaa! :kippis1:

Kesäkesäkesä lomalomalomalomaaaaaa.....! Täältä tullaan maailma!
Oikein ihanaa kesää kaikille pakkislaisille t. dear_a :)

Kesäkesäkesä lomalomalomalomaaaaaa.....! Täältä tullaan maailma!

Samat sanat! Jos joku näkee Punavuoren suunnassa 10 min päästä sänkinaamaisen miehen joka juoksee hyppelehtien ja huutaa lujaa "OLEN VAPAA, OLEN VAPAA" niin se olen minä :hyper:

Viikonlopuksi tänne Saksaan on luvattu vihdoinkin n. 30 astetta lämmintä. :)

Back
Ylös Bottom