Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kyllä se rauta edelleen kohtuullisesti nousee ja kolmijakoinen ohjelma tuntuu pitkästä aikaa todella hyvältä. :)

Salilla sujui maastaveto pitkästä aikaa todella hyvin.

Olen myös tyytyväinen etten mene vielä armeijaan, tällä hetkellä on niin paljon asioita kesken, mm. naisasiat. Noh tammikuussa se on minullakin edessä, toivottavasti silloin on asiat hiukan selventyneet...

85kg työnsin/push pressasin pään yläpuolelle tos takapihal ennen saunaa :rock:
Ei vaa malttanu olla koittamatta; ei noussu rinnalle, nous rinnalle ja sitte ylös jaloilla joustaen. Saattas tulla 5-7 kiloo lisää tohon mutta eilen oli sen verran kovat olkapäätreenit eilen ja käsitreenit toissapäivään ettei mahista. Pakko alkaa panostaa tohon liikkeesee! En ikinä oo treenannu tota liikettä mutta aikasemmin koittanu joskus keväällä 70 kilolla.

e. varusteena housut ja kumisaappaat.

Heräsin jälleen kerran kaurapuuronmakuiseen pusuun.. oi että. :haart:

Työasiat +++
Rakkausasiat +++(+) :love:
Loma alkaa pe ja heti on reissu tiedossa :)

Minä :haart: maailma

Seuraavasta episodista sain ainakin hyvät naurut:

Eikait siinä... oot iha hapoilla salitreenistä ja just kusella. Puhelin soi ja katot että kuopion numero ja vastaat....

No eikö oo radio rockista ja yritäppä siinä sitte pokkana olla :D
"Ootko pahassa paikassa"...
No en tietenkää viittiny sanoo että kusella ni sanoin että salilla...
"Kuulostaa ku oisit jossai pöntöllä"
....
Seuraavaks heittää... "Paljo nousee penkistä"

Sitte viel kyselee kaikkee vaikeita.

Luulin ekaks että oon voittanu liput metallican keikalle... mut lauantaina toivoin päissäni yhtä biisiä netin kautta kaverilla enkä muistanu yhtää :D

Kaikki tämä siis kovan kyykkysarjan jälkee... järki ei juossu yhtää.. (Noh pitää sitä kerran nolata ihtensä julkisesi)

En oikeesti halua kuulla tota puhelua ens lauantain saunassa :D

Mutta kylläpä naurattaa ! :D

Toisaalta huvittava episodi, toisaalta vaarallinen.

Kaupan pihalta lähtee nainen hienolla maasturilla/citymaasturilla takaovi (tavaratilan ovi siis tarkennettaan) auki ajamaan. Eli mallia ovi (ei luukku), jossa on vararengas kiinni. Takaluukussa ei sitten ollut pyörää tai lautakasaa vaan ostokset ja jotain laatikoita (ovi olisi mahtunut kiinni). En ehtiny huutamaan tai heilumaan, koska näin auton aluksi sivultapäin ja oletin, että takana olisi ollut jotain isoa, ettei ovi mahdu kiinni.

Ei jumalauta, että voi ihminen olla hajamielinen! :lol2: On muuten varmaan entinen ovi kun on ajanut yhdenkin tiukemman kurvin vasemmalle. :D

Omaan rahaa 90e:hyper: Viimesen vuoden oon ollu täysin pennitön oikeastaan, nyt elämä hymyilee:D

[nelo];1593949 sanoi:
Toisaalta huvittava episodi, toisaalta vaarallinen.

Kaupan pihalta lähtee nainen hienolla maasturilla/citymaasturilla takaovi (tavaratilan ovi siis tarkennettaan) auki ajamaan. Eli mallia ovi (ei luukku), jossa on vararengas kiinni. Takaluukussa ei sitten ollut pyörää tai lautakasaa vaan ostokset ja jotain laatikoita (ovi olisi mahtunut kiinni). En ehtiny huutamaan tai heilumaan, koska näin auton aluksi sivultapäin ja oletin, että takana olisi ollut jotain isoa, ettei ovi mahdu kiinni.

Ei jumalauta, että voi ihminen olla hajamielinen! :lol2: On muuten varmaan entinen ovi kun on ajanut yhdenkin tiukemman kurvin vasemmalle. :D

Huu, ihania ovat ihmiset jotka huutavat jos jotain jää. Olisi levähtänyt pitkin Kamppia aimoläjä paperia jotka olin lätkässyt auton katolle ja lähtenyt ajamaan, ellei joku mukava miekkonen olisi tullut sanomaan jotain. En kyllä taka"ovea" varmaan jättäisi auki, ostokset olisi kiva pitää... ehkä. :P

Isä tosin on kurko näissä asioissa, pentuna muistan monesti kun koko perheen voimin etsittiin ojista lompakoita/puhelimia kun isä oli jättänyt katolle ja lähtenyt ajamaan. Taitaa kulkea suvussa.

N95 saapui juuri postissa!

Pääsin kouluun johon hain :kippis1:

Koko päivän olin ihan vittupäänä töissä kun olin aivan varma etten päässyt haluamaani kouluun, mieli muuttui kun avasin kotiin tulleen kirjeen.

Back
Ylös Bottom