Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Vittu meinasin saada sydärin ku tää läppäri käynnistyi ihan kummalliseen tilaan. Tuli tekstiä, että no operation system found. Onneksi ctrl+alt+del boottasi sen normaalisti. Ei auttanut, vaikka otti virrat pois ja laittoi takaisin.

Niin mahtava sää! Arskatin tänään pihalla bikineissä! Ja kuinka ihanaa oli lähteä salille kesätopissa ja capreissa! Ooooooooh kesä!!!!!!!!!!:love:

Syön leipää jossa on: oivariini (vai mikä onkaan), sulatejuustoa, kinkkua ja juustoa, siihen palan painikkeeksi kylmää limpparia... Ai että on hyvää!! :kuola:

E. Ainiin, tänään kaupungille huomasin tyttöjä katsellessani, saavani katseiniihini useammankin vastauksen:D

Vaikka koko lukuvuodesta jäiki enempi/vähempi paskanmaku suuhun ni kyllä se helpottaa ku vika koe on ohi ja pakolliset todistuksen haut enää jäljellä. :)

LOMAAAAAA !
23843_sadf_122_566lo.jpg

Kassan tytöille kannattaa AINA lirkutella. Nyt jo kahdesta paikasta saan henkilökunta-alennusta xD

Kassan tytöille kannattaa AINA lirkutella. Nyt jo kahdesta paikasta saan henkilökunta-alennusta xD

Odota vain kun tuo selviää isoille pomoille, niin se on potkujen paikka alta aikayksikön. :rolleyes:

Vaksi. Älä nyt vie kaikkee iloa tästä asiasta.. Itse en juuri koskaan, jos ehkä kerran oon ihan vahingossa, harrastanut tuota samaa.. :D

Vaksi. Älä nyt vie kaikkee iloa tästä asiasta.. Itse en juuri koskaan, jos ehkä kerran oon ihan vahingossa, harrastanut tuota samaa.. :D

Oma mokahan se kassoille on, jos haluaa riskeerata mahdollisesti työpaikkansa. :D

Mitä te sitten lirkuttelette niille kassoille ja eikö ne takana olevat hermostu kun te juttelette kassojen kanssa? :eek:

Kävin juuri ensimmäistä kertaa Albatrossissa salilla, ja ihan hyvä maku jäi, ja treeni kulki hemmetin hyvin.
mutta on siellä kyllä tajuttoman kuuma... ja helvetin monta hilavitkutinta, joista ei tiedä miten päin niihin pitäisi kiivetä...hoho, kummallista, mutta hyvät fiilikset jäi kyllä.

Sade!
Oli mahtavaa pyöräillä tuolla kaatosateessa. Vettä tuli (=tulee) taivaan täydeltä ja joka paikka tulvii.
Ei paria muutakaan ihmistä näyttänyt paljoa kiinnostavan kastumisen määrä. On hienoa nähdä, että joku muukin voi taistella kaatosateessa polkupyörällä eteenpäin hymyssä suin! :haart:

Kävin juuri ensimmäistä kertaa Albatrossissa salilla, ja ihan hyvä maku jäi, ja treeni kulki hemmetin hyvin.
mutta on siellä kyllä tajuttoman kuuma... ja helvetin monta hilavitkutinta, joista ei tiedä miten päin niihin pitäisi kiivetä...hoho, kummallista, mutta hyvät fiilikset jäi kyllä.

Juu en suosittele sitä paikkaa kesäaikaan, sinne meinaa kuolla kuumuuteen. Siellä käydessä sai täyttää vesipulloo hieman useemmin kun nykysessä paikassa.

Tämä tulee näköjään tavaksi, mutta Irtiottoja tuli taas uusintana väijyttyä. Viime viikolla kehuin koko sarjaa, mutta kyllä Samuli Edelmannia on pakko kehua. Niin järjetön karisma ja ammattitaito tulee ruudun lävitse esim. tuossa sarjassa, että harvoin suomalaisissa näyttelijöissä vastaavaa näkee. :rock:

Iloinen asia elämyksensä takia.

Koko päivän olin himassa, mut kymmeneltä vedin reilun kuuden kilsan lenkin kaatosateessa n. puoleen tuntiin, tuli vitun hyvä fiilis, oikee Rocky-olo! :D

Back
Ylös Bottom