Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tuttava pariskunta toi koiransa meille hoitoon viikonlopuksi. Käytiin juuri sen kanssa tunnin kävelylenkillä... Matkalla tuoksui vastaleikattu nurmikko. Upeaa...

Itsellä oli koira 13 vuotta, nyt jokunen vuosi ilman. Tulee vaan hirmuinen hinku hankkia meille oma koira kun puuhaa tuon kanssa...

Koirat ovat parhautta!:rock: Oma iloinen asiani voisi aamun osalta olla se, että selkä on tuntunut todella hyvältä koko kuluneen viikon ajan. Sitä huomaa kivuttomana laulelevansa jo aamutuimaan jotain laulua, kun tuntuu olo niin iloiselta. :D

perjantai!

aivan loistavaa,vihdoin perjantai ja uber siivoukset tehty. kohta salille ja sitten steissille. mun hyvin rakas ihana ystävä :haart:tulee vihdoinkin ekaa kertaa viiden vuoden mun luo kylään. luvassa hauskanpitoo ja sunnuntaina väsymystä. shoppailuu, juoruilua, kauneushoitoja, ravintoloita ja täytyypi viedä neiti huomenna stadin yöelämäänkin.rahanmenoa ei voi estää:hyper:

ja tätä on odotettu ja suunniteltu viikoja, ku se vihdoinkin pääsi eroon huonosta suhteestaan ja sinkkuilee. ja mä tottakai joudun paiskiin radalla töitä hartiavoimin, ettei kaikki auervaarat ole heti nappaamassa sitä, etten siis jää ihan orvoksi loppuillaksi :D:D:D

niin ja saimpa sen myös suostuteltuu aika helposti huomenna mun kanssa salille, ja tuntuu olevan viel ihan koht.innoissaan.pelkästää se et joku mun kaveri innostuis salista, on itsessään erittäin iloinen asia

Flunssa ja kuume ovat hellittäneet :) . Enää pieni yskä jäljellä .
Käväsin tänään ekaa kertaa neljän päivän sairastelun jälkeen treenaamassa ja treeni kulki lähtökohtiin nähden varsin hyvin vaikka kevyemmän treenin tänään vetäsinki. Jefu kauden alkuun enää reipas viikko ja kunto on paljon kovempi ku aikasemmilla kausilla :)

Treeni, pitkästä aikaa terveenä, ilman mitään särkyä tai kolotusta. Ai että tuntu hyvälle, uskomaton fiilis. Tältä sen pitikin tuntua!

Treeni kulki hyvin:)

Maastaveto luisti paremmin kuin osasin odottaakkaan. Enemmänkin olisi noussut, mutta loppui näpeistä pito, enkä itseasiassa viitsinyt ihan pakettiin itseäni vetää. Nyt vain hieman treeniä gripille niin johan nousee malmia ja PR:t paukkuu.

Ajoin autolla mittarinmukaa 235kilsaa tunnissa:) Eli todellista sellaset 220 noin osapuilleen:) iha sairaan siistii!

Mä olen niin onnellinen. Mä saan oman lapsen. Se on kyllä kova mökeltäjä jo nyt, masujumpan meno on välillä aika hurjaa. Mutta ei tätä ihanampaa ookaan. :haart: Kuinka jaksan odottaa sinne syyskuulle?

Vaikka tavarat on vielä vaiheessa ja miten sattuu, niin uusi koti. Eilen ekat löylyt ja saunan jälkeen parvekkeelle siideri kourassa.

Niin ja rakkaat ihmiset jotka ovat auttaneet :haart:

Kesä kovaa vauhtia tulossa, viikon päästä lakki päässä, työpaikkakin löytyy ja armeijaan vasta tammikuussa. Nyt on hyvää aikaa kokea ja tehdä kaikennäköisiä asioita.

Ai niin lenkkeilykin sujuu paremmin kuin pitkään aikaan. Johtuu luultavasti dieetistä.

Vaikka tavarat on vielä vaiheessa ja miten sattuu, niin uusi koti. Eilen ekat löylyt ja saunan jälkeen parvekkeelle siideri kourassa.

Niin ja rakkaat ihmiset jotka ovat auttaneet :haart:

Aijai, meidänhän piti tulla sinne "auttamaan", eli juomaan olutta ja katsomaan vierestä huudellen asiattomia. Ensi kerralla sitten! :) onnea uuteen kotiin!

Oma olotila on vähän mikä on, karmea flunssa jostain ihmeen syystä iski viime viikolla. Ei ole enää niin huono olo, mutta kuitenkin pää on kipeä ja dedä tukossa ja tollasta. Ääni on todella matala, sellaista tukkoista mongertamista mun puhe on jos edes tulee sitä ääntä.
No netti oli maassa ja sitten soittelin johonkin troubleshootnumeroon ja esitin ongelmani. Mies siellä kyseli kaikkea että mikä valo modeemin sivussa on, katselin mitä valoja tässä nyt olisi ja sanoin että öö mulla on läppäri. Jaa modeemi on tuo.. juttu tossa jaa siinä palaa monta valoa? Kaikkea mitä mies keksi kysyä niin mun piti kysellä lisää että jaa mikä se kaapeli on, äh, mistä nyt puhutaan mikä hartti, jnejne. Ajattelin että kohta tolla miehellä menee hermot. No eipäs mennytkään se jotenkin ihastui mun flunssaseen mongerrusääneen ja rupesi lepertelemään. On kuulemma ihana ääni ja varmaan on myös siihen sopiva ihana naama, nimikin on todella ihana... hoho! Varmaan aurinko tehnyt sille kepposet. Piristi :lol2:
No webbi nyt toimii ja voin pistää mesen päälle ja sopia jotain kivaa tekemistä oman miehen kanssa, sääkin on mahtava :)

aijjai olin unohtanut pakkaseen kilon jauhelihaa ja jääkaappiin puol kiloa kasslerpossua <3 tuli vielä käytyä vanhemmilla syömässä niin eiköhän tässä huomiseen pärjää... tuli psiitattua huolella mutta ainakin rupes jalat taas palautumaan vaikka pöhöttäähän tuollainen mässäily...

Kylläpäs teki hyvää saada oikein kunnon hieronta ammattilaiselta...:):love:

Tulin just kattomasta Mamma Mia -musikaalia. Oli aivan perkeleen kova. :nolo: Vaikka väsyneenä tuli katottua niin tuli kyllä hyvä fiilis.

Tulin just kattomasta Mamma Mia -musikaalia. Oli aivan perkeleen kova. :nolo: ...

Hitto, tuo on ollut takuulla hyvä. Lievästi kateellinen. Oma ilon aihe: tämän kolmannen ja viimeisen yövuoron jälkeen alkaa viiden päivän vapaat. Satoi tai paistoi, mutta vapaata...

Back
Ylös Bottom