Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tänään pääsin ylioppilaaks :kippis1:

Samoin! Juhlitaan nyt sitten oikein Coca Colalla ja huomenna takaisin töihin..

jep, noh, periaatteessa tää viesti pitäis kuulua kahtee ketjuu samalla.. Toi tyttö tässä ketjussa taitaa olla semivarattu, ja ihan toinen tyttö pyyti mua ulos.

Töissä on hektistä meininkiä. Onpahan hieman stressiä ja tekemistä kun yhtäkkiä huomaa parin palvelun olevan alhaalla. :lol2:

yksi asia ilahdutti reippaanlaisesti, joka tapahtui tuossa pari päivää sitten:

olin lähdossä kotoa kylille hoitelemaan asioita, ja kun olin kävelemässä rautaporttia kohti joka johtaa talon sisäpihalta kadulle, portista oli kävelemässä sisälle taloon päin sellainen n. 80 vuotias tytönhupakko, tärisevin otteineen (rautaportti on kuitenkin hieman painavahko). olin jo ryntäämässä auttamaan neitoa, mutta kun hän huomasi minut, niin otti päättäväisen askeleen taaksepäin porttia kohti (lue: huojui jaloillaan niin, että hyvä kun pystyssä pysyi), ja piti selällään nojaten porttia auki minulle.

eihän siinä voinut kuin hymyillä, ja kiittää niin kohteliaasti kuin suinkin osasi - ja koettaa livahtaa portista nopeasti, ennenkuin tyttösen jalat (ja selkä) kokonaan pettävät.

tuli kyllä hyvä mieli pitkäksi aikaa. :)

pihdit väitti eilen rasva% olevan alle 13 (12,8 tai vast). ei varmaankaan ole absoluuttinen totuus mutta tuntuu hyvältä kun viikkokaupalla näyttänyt päälle 14 (14,3% yli 2 viikkoa)

ja vielä kun vaakalla kävi niin painoa hävinnyt alle 7kg siitä kun nykyään nilkkoihin tippuvat housut vielä kiristeli ja vyötä ei tarvinnut...

e: ja treeni maistuu vähintään yhtä hyvältä kuin massakaudellakin

Onpa kiva taas tehdä jotain luovaa duunia. Ei sentään kirjoitushommia nyt, mutta on todella kiva luoda jotain uutta, puhua tilaajan kanssa tuotteesta ja muutoksista. Ja huomata, että asiakaskin on innoissaan. Tästä tulee mainio! :)

Tänään junassa joku ulkomaalainen tyttö tuijotti koko ajan mun hartioita ja pyöritteli sormea huulillaan ihan kuin olisi ajatellut, että ton poitsun tahdon sisääni. :hyper: välillä vilkuili silmiinkin. Sit sen käsi siirty hieromaan hitaasti tuosta solisluu, kaula, rinta akselilta ja katse yhä minussa kiinni. Ihan selvä paritteluvalmiuden merkki! :D Sais tulla useamminkin tollasia aktiivisia tyttöjä vastaan :whip:

Ja sain hoidettua kaikki paperiasiat ja opon kanssa juteltua ja kirjastosta paljon luettavaa. Edes pieni kurkkukipu ei enää haittaa ja jos oikein hyvin käy ja se poistuu niini pääsee salilleki taas :)

Se nainenhan oli sitten ihan kiimassa. Etkä mennyt edes juttelemaan? Äijä perkele. Ei näin - ei todellakaan näin.

GoA sanoi:
Se nainenhan oli sitten ihan kiimassa. Etkä mennyt edes juttelemaan? Äijä perkele. Ei näin - ei todellakaan näin.

No.. mutku.. olin menossa kouluun.. ja olisin varmaan hädissäni sönköttäny jotain ruotsin ja englannin sekoitusta sille :nolo:

Ja lisää iloisuuden aihetta: Kaupasta sai alennuslaarista 2x800g kanasuikalepakettia 4e :) Osu just hyvään saumaankin kun rahat taas loppumaisillaan. Saa lihaisan kanasalaatin tänään tehtyä tuosta, puolikkaasta kurkusta ja salaattikääröstä. 1600g kana, 300g salaatti, 150g kurkku. Liha-salaatti suhde kohdillaan ainaki :D

Tänään salilla viikon huilin jälkeen. Uudet kengät toi fiilistä reeneihin, kun ei jalkapohjia särkenyt koko ajan. Voi mahtavaa sali on mun juttu!!!:rock:

Päiväkodin kevätjuhla hoidettu kunnialla läpi:D....mähän niin rakastan esiintyä kymmenille vieraille ihmisille....:rolleyes: Niin ja sain lapsukaisilta ihania lahjoja:haart:

Back
Ylös Bottom