Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Näin eilen kevään ensimmäisen söpön lesboparin kävelemässä käsikädessä kaivarin lähistöllä. :love:

:D

Jiihaa paikkakunnan vaihto täältä napapiiriltä jyväskylään.. Uusi työ, uusi nainen, uusi treenipaikka ja ennenkaikkea uusi treeniporukka :rock: Alkaakin mitä suurimmalla todennäköisyydellä lavalle 2008 projekti pikimiten. Ei vois asiat paremmin juts nyt olla tosin ei jaksais odottaa sitä 13 päivää ku karistan rollon pölyt viimeisen kerran tassuista :D

Voin sanoo et ny alkaa oleen kevät fiilis kohillaan perskules ;)

Avopuoliso soitti juuri ja sanoi saaneensa hakemansa vakituisen työpaikan. Että olen onnellinen hänen puolestaan. Pari kuukautta hakuja ja haastatteluja. On ollut rankkaa seurata niitä vierestä, saati mitä se hänelle on ollut.

Olosuhteisiin nähden pirun hyvä olo :) Reeni kulki loistavasti ja koeviikko loppui lukiossa ja mikä parasta, kuvaamataidosta tuli kymppi :rock:

muista numeroista ei sitten puhuta...

Sain koko kesälomaksi työpaikan, jota olen hakenut viimeiset kuusi vuotta pääsemättä aikaisemmin edes haastatteluun saakka. Nyt kumminkin viime perjantaina olin haastateltavana ja tänään ilmoittivat valinneensa minut.:rock:

Tänään on hyvä päivä.
Kevättä rinnassa, vaikka takatalvi uhkaakin. :haart:
Taivuin bakasanaan ensiyrittämällä.
Kävin vaa'assa ja painoin vähemmän kuin pelkäsin.

Ostin kokeeksi rullaluistelusauvat ja yllätyin positiivisesti, kuinka paljon lisäpotkua ne rullailuun tuovat. Ja kun jalkakäytäviltäkin on tänä vuonna hiekoitushiekkoja harjattu ihan kiitettävään tahtiin, ja kelejäkin on pidellyt, niin ei kai tässä voi olla kuin iloinen. :)

Tätä ei juuri ruoan kanssa tekemisissä olevat lukekoon, mutta omaa tyhmyyttäni syödyt ylikuormat omenoista, mandariineista ja kalkkunasta alkavat vihdoin ilmeisesti liikkua myös alaspäin elimistössäni. Tämän muutaman päivän kestäneen "valeraskauden" pian tapahtuva loppuminen on todella iloinen ja helpottava asia.

Tulin töistä ja pöydällä odotti Aku Ankka lehti :)

Pääsiäisloma alkoi nyt, ja lauantaina on lähtö viikoksi Leville laskettelemaan! Ketodieettikin päättyy tänään, joten voisi sen kunniaksi pääsiäismunan tai pari syödä. :) Mignon :kuola:...

Mulla on mahtava vaimo ja ihanat lapset. Väsyttää enkä jaksa lähteä aamulenkille mutta ei se mitään, huomenna on vapaata ja kerkiää tekemään väliin jääneen lenkin. Kevyestä dietistä huolimatta vedän seuraavat kolme päivää plussalle ja nautin lomasta. Sit jaksaa taas.

Back
Ylös Bottom