Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Alkaa jännittämään muuttaminen ensinmäiseen asuntooni.
Perjantaina olisi muutto ja sitä tulee ihan innolla siivottua ja kunnostettua ensin.
Sitä on tullut säästettyä rahaa sen verran että saa ostettua kaiken mahdollisen mitä
on suunnitellutkin. :D

Alkaa jännittämään muuttaminen ensinmäiseen asuntooni.
Perjantaina olisi muutto ja sitä tulee ihan innolla siivottua ja kunnostettua ensin.
Sitä on tullut säästettyä rahaa sen verran että saa ostettua kaiken mahdollisen mitä
on suunnitellutkin. :D

Oisit vaan ottanu lainaa hieman extraa, niin ei ois tarvinnu säästellä. :) Ei muutama tonttu tollasessa konkurssissa missään tunnu.

Eilinen tahtotila salilla sai aamun ylösnousemiseen ihanan tunteen joka lihakseen kropassa! Nyt ei harmita vaikkei työt niin nappaiskaan =), elämässä on niitä tärkeämpiäkin asioita.

Laitoin vahingossa kanelia jauhelihan joukkoon (enkä mitään ihan pientä määrää, luulin sitä paprikajauheeksi) ja ehdin jo kirota että ruoka meni piloille, kun jouluinen tuoksu pöllähti nenään..mutta se maistuikin oikeestaan aika hyvältä siellä! Onneksi koemaistoin ennen ruuan roskiin heittämistä!

Lauantaina pitkästä aikaa sosiaalista elämää tiedossa! Nykyään tulee nähtyä oikeita kavereita todella harvoin kauheen yksinäistä tää mun elämä nykyään jessus...

Naapuriin muutti jonkun aikaa sitten japanilaispariskunta. Eli nyt mun kerroksessa on tyhjä kämppä, japanilaiset, ja mä. Hiljaista kuin huopatossutehtaassa, ikinä ei kuulu yhtään mitään tu9lta japsinaapurista, kerran aamulla tein lähtöä niin japanilainen lähti samaan aikaan ja laittoi oven kiinni niin, että sormi oli välissä - siis tahallaan, niin ettei kuulu yhtään mitään kun oven liu'uttaa sormea pitkin kiinni. Ettei vain kolahda.

No tuokin olisi jo ollut riittävän iloinen asia, mutta nyt sitten tuohon oveen on ilmestynyt pieni kyltti, jossa on toiminimi. Otin sitten selvää mitä kyseinen toiminimi puuhailee, niin hymyilin loppupäivän kunnolla.

Japanilaisnainen on eläinlääkäri ja mies ohjelmistosuunnittelija. Ja toiminimen toimenkuvassa luki täsmälleen näin: 'internet-sivustot, ohjelmistot, eläinlääkäripalvelut, tipujen sukupuolenmääritys'

Lisää japanilaisperäistä maahanmuuttoa, kiitos! :)

PS: TIEDÄN, oon kyylä. :rock:

Olen toljottanut tuota "Miten nautit proteiinisi" mainoksen mimmiä jo vartin. Huh.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Näin ihanaa unta! Mulla oli siinä unessa sairaan timmit ja lihaisat käsivarret ja pussailin Ashton Kutcherin kanssa. Ashton asui rivitalossa ja se oli käynyt varastamassa naapuriltaan hirvenlihapullia, ihan mua varten!

Tilasin itelleni kengät. Oon onnistunut kenkien suhteen malttamaan mieleni varmaan yli puolen vuoden ajan, joten ehkä tämä oli ihan sallittua. Tarpeesta en niin tiedä. :D

Kävin ostamassa parinkymmenen euron purkin msm:ää lisäravinnepuljusta ja sain kaupanpäällisiksi +110€ arvosta "vanhentuneita" protskujauhoja.
smoker.gif

Voi vitsi mitä riemua ! Puhuin just poikaystävälle, että oisi niin kiva saada takaisin vanhoja kuvia yms. esimerkiksi vanhoista kännyköistä, joista niitä ei ole kerenny pelastaa. (käytän puhelimet aina hajoamispisteeseen, joten kolmesta edellisestä ei ole mitään jäljellä) Ajattelin hakea vuosisadan idiootti-palkintoa, sillä muistikortti ei ole ikinä tullut mieleeni ! Olen aina puhelimen myydessäni/heittäessäni roskiin heittänyt muistitikun mukana, voi hitto. Löysin pari viimeisintä (rikkinäistä) puhelinta, ja kortithan niissä oli paikalla, jee ! Lykkäsin ne omaan puhelimeeni ja oi, löysin 2-4 vuotta vanhoja kuvia vaikka kuinka paljon ! Ihana katsella tämmösiä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom