Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
No mitä helevettiä?! :wtf: :nolo: :D

:dance2:

Aivan mahtava syyspäivä, aurinko paistaa ja ilma ihanan raikas. Ihanaa lähteä viikonlopuksi mökkeileen lasten kanssa,
kun luvattu hyvää keliä. Jos vaikka sieniäkin löytyisi ruokapyötään.

Tuli tänään juostua ruisriikki (10km) alle tuntiin, vaikka takana treeniä vain 8vko kesän löhöilyn jälkeen, ja noista 8 viikosta 3 olen ollut kipeänä + eilen illalla oli lievä lämpö :D Erittäin tyytyväinen tulokseen sillä oli ensimmäinen juoksuni ja meni noinkin hyvin vaikka en paljoa ehtinyt treenata. Lisäks sain kaverin lähtemään mukaan ensikesän paavo nurmi puolimarathoniin ja syksyllä uudestaan ruisriikkiin parantamaan tulosta :) Tän lisäks nyt voi taas aloittaa saleilun kun juoksut on ohi tältä vuodelta (lukuunottamatta lenkkeilyä 1 tai 2 kertaa viikossa).

Koen todella voimakasta mielenrauhaa juuri nyt. Todella hyvä olla. Voi että kun voisi aina olla tällaisessa tilassa. Ja mitään en oo ottanu! :D

Sain tänään opiskelijakortin vihdostaviimein ja lisäksi näin kun joku nainen kohelsi moottoripyörällänsä ja kaatoi sen paikoillaan. Ei se sitä pystyyn saanu niin kävin nostmassa sen pystyyn :)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Olin hierojalla. Niska, hartia, selkä ja kaula. Olo on taivaallinen!

Käsittämättömän hyvä fiilis ihan muuten vaan! Tuntuu, et pystyn ihan mihin tahansa. :)

Tänään treffit thaimaalaisen naisen kanssa. Ja joo olen suomessa enkä maksanut pennin jeniäkään :D

tulen myöhemmin kertomaan millainen oli jos sardiini uppoaa rasiaan. Kuitenkin haluatte tietää.

Olin gentlemanni, enkä puskenut lötköä märkään ekoilla treffeillä. Pamplaa hyvin suomea, tekee duunia kosmetolookina ja ei tarvitse lähettää rahaa rapakon taakse koko sukua tukemaan. Lyhyt kuin perkele mutta kompakti. Mahtuu hyvin Uunon etupenkille istumaan. Palaan asiaan maanantaina.

Sovin loppuvuoden vapaat viikonloput etukäteen kollegan kanssa juhannuksena ja tämä viikonloppu on mulla vapaa. Ja kappas, sillä kellonlyömällä kun mun vapaa alkoi, meni 52 palvelinta nurin ja alkoi sadella valituksia sähköpostiin 170 per puoli tuntia. Kerrankin näin päin, yleensä kaikki menee vituiksi just silloin kun kollega on lomilla. :)

PS: no kyllä mä varmaan kuitenkin pariinsataan viestiin tässä viikonlopun aikana vastaan. Muistaa sitten se kollega jelppiä kun mulle osuu se huono päivä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom