Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
En ymmärrä tätä päivää...
Eilen olin pikkaisen juhlimassa, ja sen pitäisi itseni kohdalla ainakin tarkoittaa sitä, ettei sali kulje yhtään jos sinne tulee raahauduttua.
Mutta! Tänään kulki perhana niin taivaallisen hyvin :D Testasin pitkästäaikaa penkkimaksimeja, niin nousi n. 10kg enemmän kuin odotin. Kesällä viimeksi kokeillut. Huh.
Ja matolla juostessani mietin että millonkohan se hiki alkaa tippua. Ja mittarissa oli jo kaksi kilometriä, eikä väsymystä tuntunut. What is thissss?! Siistiä!

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Oli lähellä lähteä ajokortti niin typerästä syystä, etten oo muistanut hakea uutta korttia väliaikaisen tilalle. Pelkkä pikkusakko ylinopeudesta tuntui tosi hyvältä kun sainkin pitää kortin, toisin kuin aluksi poliisit ja minä luulimme.

Penkin jälkeen meni fatbarilla ranskalaista punnerrusta 70kg:lla kevyen tuntuisesti. Ihan voittajafiilis kun lihasmuisti alkaa palauttelemaan vanhoja takaisin! Pitäisi pitää noita parin vuoden "ryyppään ja tupakoin" -lomia useammin, tämä ryhdistäytyminen on ihan mahtavaa :D

"No, mul on kotiasiat kunnossa, ja urheilu tuntuu kiinnostavalta."
Timo Silakka, aikamme filosofi

Kesäloma :) :) tulevat reenit, ens viikon kaljottelu.

JES!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Tilaamani Gojiran Helsingin keikan liput tulivat eilen postissa ja nyt ei muuta, kun syyslomalla kattomaan kyseistä pumppua neljän vuoden odotuksen jälkeen :) Jihu!

Olen oppinut amk:n alettua (kolmisen viikkoa sitten) kemiasta ja fysiikasta enemmän mitä opin lukiossa ikinä.

Tein tänään salilla jalkareenin ja loppujäähdyttelyssä heitin out of nowhere slervat salin lattialle, mutta siivosin ne kyllä kiltisti pois kenenkään sitä erikseen kysymättä. Tiskillä ollut salin ylläpitäjä antoi mulle Leaderin 40 protskupullon ihan ilimatteeksi! Väänsi suun virneeseen kyllä, vaikka mahassa oli melkoiset väännöt vähän aiemmin. Mitä lie persettä oon sormella kaivanut ja sitten suuhun laittanut...

Kohta ruuanlaittoon ja Dexteri pyörimään! :)

On kivvaa!

Ens viikolla pääsee taas treenaamaan ja töihin. Sairastuin 3 viikkoo sitte lääkärin mukaan aika vakavaan keuhkokuumeeseen ja jouduin olee viikon osastolla. Nyt oltu 2 viikkoo saikulla. Alkaa tuntuu jo päässä ku kolme viikkoo vaan lorvinu himassa. :)

Veronpalautuksia reilu 800€ enemmän uusien vähennysten jälkeen, sekä aivan upea tähtitaivas Oulun seudulla miltei tällä kirjoitushetkellä..

Olen kuukauden verran painanut menemään "Koko kroppa kerralla by Arc"-ohjelmalla, 3-4x viikossa salilla huhkien. Aloittelijana tuo kehityksen nopea vauhti on kyllä mieluisaa katseltavaa. Lähdetään siitä että vuoden aikana on rasvaa lähtenyt kehosta lähemmäs 9kg ja tuon ohjelman myötä on ilo huomata miten lihaksetkin aktivoituvat tässäkin ihmisrauniossa. Sarjapainot nousevat pikkuhiljaa lähes jokaisessa liikkeessä ja palautuminen ei tunnu läheskään niin kivuliaalta kuin alussa. Ryhti kohentuu, treenipaita alkaa näyttää mieluisalta päällä ja vanhat housut meinaa pudota kun vatsa ja perse kutistuneet läskeistä. Hitto että on tämä vaan mukava harrastus! Salilla käydessä ehkä eniten nauttii siitä että se aika minkä siellä käyttää, on kokonaan varattu pelkästään itsensä palvelemiseen ja ylittämiseen, ei tarvitse keskittyä mihinkään muuhun kuin siihen omaan treeniin ja suoritusten hiomiseen ja parantamiseen. Ei vaan malttaisi odottaa huomiseen että pääsee katsomaan onko taas hieman vahvempi kuin edellisellä kerralla.

Googlettelin, ja tajusin miten kova voimanostaja onkaan eräs täälläpäin treenannut legendaarinen heppu, Keisalan Jarkko. Aina tiennyt että rauta on nöyrtynyt, mutta veti hiljaiseksi kun löysi tuloksia.

Kolme vuotta olen ilman kitaraa ollut, kun joskus tyhmänä myin kaikki kolme omistamaani, kun oli pakko saada rahaa viinaan. Tänään sitten menin ja ostin fenderin stratocasterin. Kolme vuotta soittamatta, mutta tämähän on, kuin polkupyörällä ajaminen, ei se minnekään ole kadonnut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom