Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Enää vajaa työviikko jaksettavana. Sitten pääsee hyvässä seurassa mökille juhannuksen viettoon, ja mikä parasta, lomalle. Juhannuksen jälkeen starttaa moottoripyörä kohti pohjoista, eikä ole kiire takaisin.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Joku oli Turun kävelykadulle eilen illalla järjestäny 10 senttisistä "Love" tekstin joka sitten kerättiin tytön kanssa talteen :D Nyt ollaan vähän vajaa 6 euroa rikkaampia ^^

Pahoitteluni jos vein rahasi

Otin tänään lopputilin töistä, pomo oli hiema mad ku ilmotin asiasta vasta tänään, eipäs siin, paska työpaikka ja ihan oikein niille kun miettii mitä oon joutunu työntekijänä kestämään. U mad U Mad???????

Nyt on ehkä paras fiilis ikinä! JOUUU!

Otin tänään lopputilin töistä, pomo oli hiema mad ku ilmotin asiasta vasta tänään, eipäs siin, paska työpaikka ja ihan oikein niille kun miettii mitä oon joutunu työntekijänä kestämään. U mad U Mad???????

Nyt on ehkä paras fiilis ikinä! JOUUU!

Mikä työ on niin paskakusta, että noin radikaaliin päätökseen ajauduit?

Vähä jotenki ahdisti/hermoja kiristi tämän päivän joten avauduin parille kaverilleni. Mulkkujahan ne on mutta eivät nauranu kertomukselleni vaikka ite olisin ehkä nauranu.

Muutenki jotenki vähä stressi päällä ku on aamuvuoroviikko, reenit jääny melkeen kokonaan pois ja juhannus tulossa eikä mulla oo mitään hajua että tuleeko juhannuksesta hyvä vai täys floppi. Tuntuu että paineita tulee joka puolelta vaikka ei oo mitää oikeeta syytä hermoilla ku kaikki menee podailuharrastusta lukuunottamatta mukavammin ku ikinä.

Ihan paniikissa olen miettinyt, että mistä saan vuokrarahat, kun työpaikalla vaihdettiin tilipäivää niin, että se on viikon vuokranmaksupäivän jälkeen. Vitun kreikkalaiset.

Katsoin tilin saldon, ja juuri oikea summa oli jäljellä. Luulin, että ainakin pari sataa olisi puuttunut, mutta olenkin elänyt säästäväisemmin, kuin oletin.

- Kesä
- Jonkin aikaa piilossa ollut iloinen elämänasenne alkaa taas löytymään
- Uusi tatska koristaa ihoa
- Kävin eilen näin kaljuna miehenä Hairstoressa testaamassa että miten kassatyttöjen pokka pitää kysymykseen "Mitä sä möisit mulle". Sinne ne jäivät kikattelemaan kun kiitin kohteliaasti ja poistuin liikkeestä
- Nyt odotellaan että meneekö asuntotarjoukseni läpi. Ensiasunto. Jei!
- Kesä

Huomenna loppuu kymmenen päivän työputki ja neljä vapaapäivää edessä! Torstaina kotiseuduille viettämään juhannusta isolla kaveriporukalla! Sunnuntaina tyttöystävä palaa kolmen viikon reissultaan vihdoin takaisin! BOW!

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Kaipa tämä ihan iloinen asia on - marraskuussa synttäreiden kunniaksi Tukholmaan vaimon kanssa katsomaan Gabriel Iglesiasin stand-uppia. Mielestäni ihan parhautta

Mikä työ on niin paskakusta, että noin radikaaliin päätökseen ajauduit?

Kukkakaupassa oli. memes-yao_ming.webp

Pääsen hukuttamaan kasan ihania ihmisiä jälleennäkemisen riemussa halauksiin ja muutama ystävä-mussukka on saanut mut niin hyvälle tuulelle että oksat pois :)

Pääsen hukuttamaan kasan ihania ihmisiä jälleennäkemisen riemussa halauksiin ja muutama ystävä-mussukka on saanut mut niin hyvälle tuulelle että oksat pois :)

Myytkö pari?

Vapaus!! Tentit ohi ja 1/3 tutkinnosta plakkarissa :) Nyt 1-2 paivaa vapaata hyvalla omallatunnolla ja sen jalkeen puskee taas kiiretta mutta ainakin se on palkallista kiiretta. Hymyilyttaa.

Mieskin lahjoi. Sain kengat ja viela on joku yllari tulossa. Niin ja Englanti voitti eilen!

Olin syypää hymyyn. :) Pienistäkin asioista ihmiset voi iloistua, mikäs sen parempaa jos saa piristettyä heitä arjen keskellä.

Oon monesti miettinyt, että se on kyllä parhaita asioita miehenä olemisessa kun naiset pyllistelee tahattomasti. Se pelastaa päivän ihan totaalisesti ja tulee sellanen fiilis, että elämä hymyilee. :)

Back
Ylös Bottom