Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Joops, tuli sitä haettua peruskoulun päättötodistus keskiarvolla 8.95, samalla tuli haettua yksi kolmesta paras keskiarvostipendistä ( olin kolmesta sen saaneesta huonoin :D ), ja ryhtistipendi ja pari jotain muuta palkintoa hyvän ilmapiirin ylläpitämisestä ja englannin hyvästä oppimenestyksestä kirjapalkinto.. .. ( Sanakirja, kai jotain piilovittuilua :D ). Parit aineet kusi, mutta seuraavaksi kesäloma ja sen jälkeen lukioon parantamaan arvosanoja.
Hyvät lomat kaikille!

Sain tänään pinkin Jopon ihan ilimatteeks :) Oh joy :haart:

e. voi vittu. Tajusin just jälkeenpäin mitä tosta ylläolevasta lauseesta tulee, kun lukee pelkästään mustalla fontilla olevat :lol2: Itsehän joudun siis aina muutoin maksamaan.

Taas pakkiksella<3 Nyt riitti sairastelut ja negatiivisuus!!

2/3 lukioo käyty! nyt naaatitaan vähän lomasta (töitä tehden) ja pian kohta ruotsia lukemaa.
MUTTA! nyt palkitaan syksyn ja kevään armottomat päivät ja oon tienannut töistä myös 14 lomapäivää. Kaks viikkoa ku jaksaa painaa niin alkaa kauan odotettu OIKEA loma iiihan kaikesta.

Juhlinnat sujuivat hyvin ja löysin yhen kivan tyttösen. :D Kesällä on tiedossa paljon töitä, mikä tietää paljon rahaa.

Paras ystavani synnytti just pienen pojan. Mun kummipoika :haart:

Back
Ylös Bottom