Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl muutamalla pitää käydä. Pitää vain mennä huomenna iltavuoroon töihin, joten täytyy säästää itsensä pahimmilta remuamisilta :Dlähetköö kumoomaa kippoa?
Alkohan se loma, tai alko jo eilen, mutta hyvä fiilis rankan kuukauden jälkeen...

Vituttanu koko päivän mutta ku kuulin kerran tämän niin oon hymyilly siitä lähtien.![]()

Miten vitussa joku voi tykätä täst sääst? Eihä tääl perkele voi nukkua eikä mitää -.-
Ainakin sait hyvät kelit lomille.
Itse sain sopivasti duunia ti-to sopii aikatauluun kun nyrkki silmää - lisätienesti opiskelijana ei ole koskaan pahaksi.
Btw, miksiköhän mulla alkaa soimaan aina "pull harder on the strings of your martyr" päässä kun luen nikkisi? ;)
..... 
+1Talvea taas vihaan vihaan vihaan potenssiin miljoona.
Kaikki valittaa, kun on liian kuuma. Itse en voi valittaa, vaan olen erittäin tyytyväinen siihen, että kerrankin saa nauttia kesäisestä säästä. Eihän se kovin mukavaa ole tehdä ruumiillista työtä tässä lämmössä, mutta ei vaan vituta. Nytkin istun paikallani ja hiki valuu, mutta olen tyytyväinen. Olen kyllä niin kesäihminen, ettei mitään järkeä. Vielä kerran repäisen ja muutan vittuun täältä johonkin missä on aina lämmin. Talvea taas vihaan vihaan vihaan potenssiin miljoona.