Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Nyt on hjuva fiilis! Sai rentoutua jonkin aikaa pohjoisen luonnon rauhassa, mutta kohta pääsee lentämällä kotiin. On se vaan mukava päästä omaan kotiin, tutun jääkaapin ja TV:n ääreen. :D

Leipä maistuu aivan taivaallisen hyvälle:kuola: Minkä takia valitsinkaan wannabe-bodarin tien ja rahkan...

e. Ja tuoremehua, oi oi!

viimeinkin kerkesi salille pitkästä aikaa... klo 6:50 aamulla :D

tyytyväisin olen siitä, ettei enää tule tunnontuskia jos ei ole töissä tasan 8:00-16:00. tosi virkistävää...

ei hullumpi tapa aloittaa aamunsa. nyt vielä pitäisi töissä miettiä että mitä kaikkea dataa pitäisi sisäverkkoon tunkea ettei tartte lomalla vastailla puhelimeen "mitä missä täh täh häh?" - kysymyksiin.

toukokuussa sit
-kalastusta
-boulderia
-köysittelyä
-salia
-luonnossa seikkailua
-kuvien räpsimistä

lisäks joku lyhyehkö yön parin yli teltassa - fillarointireissu houkuttelis, pitäisi agitoida kavereita mukaan jos niillä on yhtään vapaita toukokuussa.

e: ja mikäettei vaikka kiipeilyretkelle eteläänpäin tai käppäilemään pohjoisen maisemia katselemaan.

Helvetin kaunis ja lämmin sää. Iloinen fiilis. Aerobiset kulkee hyvin ja mieli on korkealla. Mukavaa duunissa [palkka juoksee minä en]. Muutenkin... :haart: is in the air!

Soitin äsken pomolle kesätöistä ja varmistu, että töitä on koko kesäks :)

Otin lopputilin :dance: aaaaah tätä rauhaaaaa....

E: Niin ja tänään kaikki juhlii mun vuosia :D

Aah, vappuaatto, työputki takana ja huomenna Tukholman risteilylle nollailemaan! Oi tätä ihanuutta:kippis1:

harvinaista herkkua: pääsi neuvomaan tietä ja vielä tytölle jolla oli iso rinkka selässä. Aina saa hyvän mielen kun voi auttaa ja tien neuvominen on aikalailla nollavaiva suhteessa toisen saamaan hyötyyn.

Oli kyllä hemmetin mukava herätä virkeenä aurinkoiseen päivään laittelemaan vaatteita valmiiks ristiäisiä varten. Parin tunnin päästä on lähtö. :)
Wappu meni aika kosteissa merkeissä, eli siis edellsiet 2 viikkoa lukuunottamatta eilistä. Eilen oli silti aivan saatanan hauskaa kunhan sai rapulan kaikkoamaan. Oli aika kylmää vettä Tammerkoskessa. ;) Nyt oon ihan oikee teekkari. :D

Mä istun tääl remppa-/ muuttokaaoksen keskellä, join jo ne pari ja kävin just hakee viel pari lisää :hyvä:
Ja minähän en ymmärtänyt yksikseen tissuttelua...kerta se on ensimmäinenki! Vitunmoinen urakka viel edessä, mut juur NYT ei ressaa :kippis1:

Kesä ja valmistuminen 5 viikon päästä :rock: :)
Mut paljon ois vielä tekemistä.. Koulutehtäviä vielä rästissä, mutta nyt on netti niin nekin pystyy tekemään. Työasiat mietityttää, tosin vakituinen työpaikka kyllä on, mutta pitäis siirtyä kokoaikaiseksi ja niin edelleen, työtehtävät vielä avoimet sillä olen miettinyt yksikön vaihtoa. Oma vuokra-asuntokin pitäis saada, on ollu jo haussa ja oonki käynny jo kattelemassa, mutta kerran kävi niin etten millään pystynyt repeämään kahden viikon aikana katsomaan asuntoa niin eipähän ne oo niitä sitten enää tarjoneetkaan. Minkäs mä sille pystyin, että mulla oli koulua aina 8-17, aina kun niille ois käynny..

Ja tärkein, eihän sitä mun lompakkoa kukaan ollu viennyt :nolo::nolo: ,ite olin sen sinne jättäny ja päivän se siellä oli, eikä kukaan ollu siihen koskenu, hyvä näin ei menny usko ihmisiin. Mutta opinpahan etten jätä koodia samaan paikkaan kun pankkikorttia :jahas:. Eiköhän nää tästä selviä. :)
Huomenna ois ratsastus ja toivottavasti ois aurinkoinen ja lämmin sää niin pääsee ulos ratsastelee, samalla vois kävellä sinne ja takas niin tulis päivän lenkki tehtyä.

Back
Ylös Bottom