Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tilasin plusTV-kanavapaketin.. 13 kanavaa joista vissiin vaan 12 näkyy täällä. Mutta näkeepähän kohta taas pellepainia pitkän tauon jälkeen :D

Ekan kerran kahteen viikkoo pääsee treenaa :rock: Flunssa tiessään. Aurinko paistaa ja lomautuksel ni ei työt paina :) Nautin tästä keväästä ja kiirettömyydestä :)

Käytin gradun esitarkistuksessa. Se on kuulemma valmis. Proffalla ei mitään valittamista. Pitäisikö olla epäluuloinen?

Ei missään nimessä! Äkkiä painoon vaan etkä lue enää koskaan :D

Oma gradu ois valmis ja siitä pitää olla iloinen. Hieman kuitenkin vituttaa kun mun ohjaajat (2kpl) riitelee keskenään siitä kumpi kirjoittaa siitä lausunnon. Siinä siis pitää olla mun suoriutuminen käytännön hommista, gradun merkitys ja saavutukset yms. Muuten ei olisi mitään ongelmaa mutta ku toinen ohjaajista käyttäytyy ku 6v penikka.

Otan kuitenkin asian huumorilla nii ei pääse kertymään liikaa katabolisia stressihormoneja verenkiertoon :)

Ei sitä koskaan voi uskoo, mitä päivä tuo tullessaan.:D

Tänään tässä koneella datailin ja yht'äkkiä puhelin soi. Luulin, että isäukko soittaa töistä ku sillä on työpuhelimessa uus numero enkä oo jaksanu tallentaa sitä ja vastasin jotain epämääräistä siihen. Sitten selviskin, että kyseessä oli rouva Ilmavoimien Teknillisestä koulusta ja meitsin olis pitänyt olla tänään pääsykokeissa. Pienen alun epäröimisen jälkeen sanoin sitten tädille, että mun on hirveen huono olla siellä ku kaikki kaverit on saanut kutsun sinne mut mä en oo saanu yhtään mitään. Täti sitten sanoi, että unohti lähettää yhden kutsun tälle päivälle ja se sitten on vissiin mun kutsu (ai jaa:hyper:). Great deal! Pääsin sitten 31. päivä pääsykokeeseen, enkä tiedä onko siel enää ketää muita sillon vai oonko pelkästään yksin.:D Samapa tuo sinänsä, kun hyvin kääntyi asiat lopulta.

Tilasin plusTV-kanavapaketin.. 13 kanavaa joista vissiin vaan 12 näkyy täällä. Mutta näkeepähän kohta taas pellepainia pitkän tauon jälkeen :D

Kortti tuli.. jei.

Olen neljä viikkoa syönyt rautatabletteja ja muutos on ihan ällistyttävä! Poissa on puolen vuoden väsymykset ja nuhjaantunut olo, olen päässyt taas salille ja huomaan muutoksen mielialassakin, kun ei koko aikaa väsytä. Hemoglobiini oli ennen kuuria 121. Kotonakin on huomattu tämä positiivinen muutos.

Ja mies tulee huomenna työreissusta, pääsen yllättämään ja kokkaamaan sille jotain hyvää sapuskaa. :haart:

Voi että tuo Jyrki Katainen on söpö! Oon aina pitänyt sitä kierona ja kylmänä, mutta se onkin niiiiin symppis <3<3 tykkääntykkään!
e: niin siis mtv3lla tällä hetkellä (Perho tuli taloon)

Ku hetkellinen vitustus siitä paidasta meni ohi niin päätin sitten tehdä kevät siivouksen vaatekaappiin. Jätesäkillisen vaatteita sai heittää pois :eek:, housut jäi kiinni reisien kohdalta ja paidat kiristi yläselän kohdalta tai kädet ei menny hihoihin. Jotain on siis tapahtunu :dance2:. Nyt siel on lisää tilaa niin voi mennä ostoksille, ostaa samantien vähän väljempiä niin on varaa kasvaa ja motivaatio kasvaa ku vaatteista pitäis täyttää niin että ne istuis päälle paremmin :D:D:whip:

Kävelin yliopistolta kotia kohti minding my own business. Kadulla kaksi "alan miestä" pysäyttää minut:

-Otatko poika kaljaa?
-???
-Meillä on kaljaa! Ota siitä itselles kalja!

Noh, otin täydestä muovikassista yhden Carlsbergin, kiitin herrasmiehiä kohteliaasti ja jatkoin matkaani.

PS. Hyvältä maistuu. :kippis1:

Pakko kuluttaa vähän tätäkin trediä...

MYÖTÄTUULI!! En muista, koska ois ollu myötätuuli viimeks kotimatkalle. Eniten siistiiiiiiiiii!

Oi perkuta, oon melkein 8 kuukautta kulkenu salilla putkeen:)

Dieetti puri hyvin, 95,7 => 88,2 kg. Rasvaprosenttimittarin mukaan tuosta vain 1,1 kg lihasta. Tänään on mässypäivä ja huomenna massatreenit!

Unelmien talosta meni tarjous läpi:hyper: . Toukokuussa muutto, eli laatikoiden pakkaus alkaa ihan näillä näppäimillä! :kippis1:

Hiphei! Minusta tuli tänään 14.29 eno, kun sisko sai terveen tyttölapsen. Pituutta pallerolla on 48cm ja painoa 3255g. Huomenna saapi koulu jäädä, pitää mennä kattomaan tuota ihmettä, ja samalla viedä tuoreelle äidille iso kimppu ruusuja ja isälle kallis konjakkipullo ja isoin sikari mitä kaupasta löytyy. :D

Back
Ylös Bottom