Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Näin tänään erään liikkeen kassalla söpön tytön, joka oli aiemmin toisesta paikasta tullut naamatutuksi ja heitin sitten kotiin päästyä sille viestiä kahvittelusta ja sillä oli ollukin jo aiemmin mielessä sama asia :) joten :kippis1:

Olin koko viikonlopun selvin päin. Tässä aamukahvia juon kun muut ovat krapulassa. :D Vappuun asti olen varmasti alkoholittomalla linjalla.

Olin meidän junnujen kanssa salilla m/91-t-paita päällä, jonka takia kaveri sanoi minun näyttävän ihan natsilta. :)

Aikamoinen ilonaihe.... :lol2:

Kävin tossa lähikioskilla pelaamassa jokeripokeria ja laitoin 2 e sisään, 40 c panoksella tuli heti valmiiksi neloset siihen, sen jälkeen laitoin euron panoksen ja tuli sitten uudestaan neloset. Otin sitten lopuksi 20 euroa ulos. :)

Pistin muijan autosta pelkääjän puolen etuovea uuteen uskoon. Omavastuu 160€

Onneks korjauskustannukset nousee sentään yhteensä about 900 €, niin saapi sille 160 eculle jotaki katetta. Ku tälleen vinosti ajattelee.

Kesä tekee tuloaan, hitaasti mutta varmasti!
Tänään tuli nykyisen emännän kanssa vuosi täyteen yhteis eloa eikä voisi tuntua paremmalta jatkaa tästä vielä monen monta vuotta eteenkin päin. Penkissäkin saa taas laittaa hitusen enemmän rautaa tankoon kiinni ja kepeästi nousee!

Kävin tossa lähikioskilla pelaamassa jokeripokeria ja laitoin 2 e sisään, 40 c panoksella tuli heti valmiiksi neloset siihen, sen jälkeen laitoin euron panoksen ja tuli sitten uudestaan neloset. Otin sitten lopuksi 20 euroa ulos. :)

Voitin taas äsken 20 euroa. :)

Jaahas se on talvi tullut kunnolla takaisin, kivaa. Heh, kyllä oli vaikeata kävellä erään nuoren pikkupeppuisen teinitytön perässä kun perse keinui kun mikäkin ja jalassa pelkät pienet löysät verkkarit. Melkein teki mieli repäistä ne pois ja..huihui :D

Kävin koeammuin tänään uutta pyssyä. Innostuin. Nyt se on varattu ja ostolupa on hankittu. Hymy on korvissa...

Mun tehtävälista on TYHJÄ! Siis ihan totaalisen tyhjä. Ei mitään projekteja, ei IA:ita, ei suullisia kokeita. Ihanan rento olo :)

Ranskan opettajakin piristi tänään. Se on niin ihana nainen. Puolet oppilaista vihaa sitä, mutta mulle se jaksaa aina hokea miten lahjakas olen ja nyt se on ottanut sydämen asiakseen hankkia mulle seiskan finaleista :D

Back
Ylös Bottom