Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Duunikaveri kehu mua :eek:
Se on yleensä vaan valittanu mulle kaikesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hä hää! Rasvarosentti tippunut roimasti mutta paino pysynyt samana. Sittenkin treeni ja dieetti mennyt perille. Nyt olen kyllä ylpeä itsestäni. Tällaiset onnistumisen hetket antaa paljon motivaatiota. Hofmekler :worship:

Outo fiilis, opinnäytetyö olis nyt valmis. Enää oikoluku, eteenpäin lähettely sun muu säätö niin sitten vois jopa valmistua.

Jes nyt taas elämä hymyilee.:D Sain tänään varmuuden uudesta työpäikasta, jota olen jo pidemmän aikaa toivonut. Sitten vähän ennen haastattelua sain selville että samasta firmasta olisi kaksi erilaista duunihommaa tarjolla ja että pääsen valitsemaan kumpaan hommaan mieluummin menen!!!
Palkkakin on se mitä olin toivonut hakemuksessani!!!:hyper:

Muutenkin on ollut pari päivää aivan loistava fiilis, on huomannut että dieetti on todellakin tehonnut ja kroppa alkaa jo näyttää edes vähän siltä mitä pitää(tietenkin kropan haluaa aina vain paremmaksi).

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin:D

Kesäloma alkoi jo tänään!!:hyper:

Katastrofaalisesta alusta huolimatta päivästä kehkeytyi oikein mukava, treenikin kulki kivasta!!! Pyörän vikakin korjautui ulkorenkaan vaihdolla, joten ei tarvinnut viedä sitä huoltoon jonottamaan kolme viikkoa jotta joku ehtii korjata sen... (miten ihmeessä pyörähuolloilla voi olla noin surkea asiakaspalvelu???) Hyvä päivä kaiken kaikkiaan!

edit: tein puolukkavispipuuroa ja keksin laittaa sekaan raejuustoa, NAM!

Maastosotakoulun harjotus ohi ja saatiin jopa kehuja meidän toiminnasta siellä (niinkin legendaariselta mieheltä kuin kapteeni "Lepi" Leinoselta). Vielä pari päivää sitten jännitti kykkiä siellä kuusennokassa keskellä yötä kohteentiedustelussa ja kelata että pääseeköhän sitä millon lomille. Perseestähän koko harjotus oli, yöunet jäivät järjestäen alle 3h/yö ja meidän mukana ollut yliluutnantti aiheutti koko tiedustelujoukkueessa armotonta vitutusta. TJ 44, kyl tää tästä :whip:

Jeah! Perjantaina ollut tentti, jonka tein erittäin nopeaan surkean osaamiseni takia kyseisessä aiheessa meni läpi!!! Mahtifiilis kun se ei nyt enää odota ensi syksynä tenttimistä...Tää projekti koulun loppuun vieminenhän jopa etenee :) Enää pari vittumaista tenttiä ja sit on helppoo loput :rock:

Ei oo muuten herkkuu opiskella duunin ohella. En suosittele...

Olin eilen elämäni ensimmäisillä sokkotreffeillä. Melkoisen jännityksen jälkeen treffiseuraksi paljastui aivan ihana tyttö. Hän oli kaikkea mitä naisen tuleekin olla ja vähän enemmän. Ja kaikenlisäksi me tultiin keskenämme tosi hyvin juttuun. Jatkoakin seuraa... Ihanaa.. :haart:

Nukuin melko hyvin viime yönä pitkästä aikaa. Työt loppuivat ja pieni loma alkaa. Monia muitakin hyviä asioita tapahtunut ja on tapahtumaisillaan. Elämä hymyilee taas. :)

Jep jep, kiltti postin setä tiputti laatikkoon lordin levyn jota just alotin kuuntelemaan...ei varsinaisesti ihan minun makuun mutta kyllä tuota kuuntelee.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom