Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Superia on se että Lordi pääsi jatkoon :) Mä en Lordista niin välitä, mut diggaan siitä että siellä on jotain muutakin kuin perinteistä iskelmä-poppi settiä.

Hyvä Lordi! Näyttivät ainakin kaikille kauhistelijoille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mielettömän hyvä fiilis eilisen Poets of the fallin keikan jälkimainingeissa ja huomenna sitten piitkästä aikaa pippaloimaan kavereiden kanssa!! Salillakin on tullut tehtyä hyviä tuloksia ja alkaa tuo näkymään jo ulkomuodossakin:whip:

venla sanoi:
Meinasin just sytyttää tulipalon. Hassua! Ihanaa, mä oonkin aina tykänny savun hajusta.
Jos tulipalojen sytyttäminen ja savun haistelu saa hyvälle tuulelle, niin voin kyllä lainata Hong Kongilaista laatupallogrilliäni hyvää tarkoitukseen aina silloin tällöin. Tulee pidemmän päälle halvemmaksi tavaksi haistella savua, kuin poltella kämppiään.

Sinäkös ne makasiinitkin kävit polttamassa :D ?!?

Jylli81 sanoi:
Jos tulipalojen sytyttäminen ja savun haistelu saa hyvälle tuulelle [--]Sinäkös ne makasiinitkin kävit polttamassa :D ?!?
O-ou... :D

Vihje: kun laitatte hellan levyn päälle, katsokaa MINKÄ levyn laitatte päälle. Etenkin jos puhelin soi tämän levyn päälle laittamisen jälkeen. Ja jos sen väärän levyn päällä on munakenno.

Pohjoisvirta sanoi:
Nyt vittu valoja päälle nainen.
Repesin tälle ihan täysin.

venla sanoi:
Repesin tälle ihan täysin.

Jos Jylli81 lainaa pallogrillin, mä lainaan 20 l jerry kannun. Bensat ostat ite.

C600200.jpg

Ps. ;)

Tänään tulee kolmas päivä putkeen, kun olen _hänen_ luonaan. Hän kutsui minut juopottelemaan. *huokaus* Vielä ku sais tehtyä asialle jotain. Ei vaan pysty, hän on niin mahtava että saa mut tuntemaan itseni :david: xi.

Tämä setä oli ristiäisissä kummina. :)
Oli hyvää kakkua. :kuola:

Treffit tänään, on jo toiset saman naisen kanssa:hyper: :haart:
Niin, hän tulee tänne.. Nyt pitää alkaa siivoamaan ihan hulluna. Kohta pystyy tekemään vessanpönttöönkin vaikka boolit jos haluaa

Toivottavasti illalla ei joudu postaileman vitutusketjuun *kop kop :lol2:

LORDI voitti :rock:
Suomi sai lätkässä edes pronssia :rock:
Myin ninjan lauantaina, yksi laina vähemmän hoidettavana :rock:

75 euroa laitoin Lordin voitolle vedonlyönnissä, kerroin oli tuolloin 33. Elikkäs tässä odotellaan shekin saapumista (2475 euroa) :)

Perhana kun lunastuksesta pankki perii 45 euroa, mutta hyvät juhannusrahat tulee kuitenkin!

Tämähän on ollut varsin mukava päivä. Kaikki asiat saatu hoidettua, treenit meni hyvin, kesäduunit alkaa kohta, jne. Ainoa asia kun aiheuttaa lievää miinusta on tuo kämppis joka ei vielä puolessa vuodessakaan ole oppinut siivoamaan jälkiään. Seuraavaksi kun jättää keittiön räjähtäneeseen kuntoon niin soitan sen äidille että tuleppa nyt opettamaan poikaasi siivoamaan. :) Tuo kylläkin muutttaa kuukauden päästä pois joten ei tarttee kauaa enää katella...

Yleisfiilis kuitenkin: :5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom