Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Kun tuolla oli tuommoinen vitutustredi niin aattelin että pistetäänpä pystyyn vastakohta eli tähän kaikkea iloisia asioita mitä pakkislaisille on viime aikoina tapahtunut. :) Itse olen iloinen koska itsekuri on pitänyt dieetillä peräti pari päivää, avovaimon kanssa menee hyvin (just tuli tuossa 3 vuotta kihloissa täyteen), talous on ihan hyvällä mallilla eikä muutenkaan ole mitään vastoinkäymisiä näkyvissä(koputtaa puuta eli päätä) :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En stressaa enää niin paljoo. mä oon oppinu syömisen jotenkin. Juominen on vähentynyt. koulu menee omalla painolla. ei mitään pahasti heikkoo eessä.
Elämäni olisi täydellisesti mutta koiraon kuralla :kakka:

painon nosto näyttää onnistuvan, pikkuhiljaa.. :rolleyes:
lomautus näyttää jatkuvan vielä kai kuukauden, ei kiirettä töihin kun saa reenata :D
hyvä aamupano :nolo:

Mun suosikki t-paita on alkanut puristamaan yläkropan, erityisesti rinnan ja olkapäiden kohdalta. Vanhat housutkin puristaa ainoastaan perseen ja reisien kohdalta. On se kiva huomata, että kehittyy. Kuhan tuo perseen kasvu vaan loppuis.

mattibodari sanoi:
Mun suosikki t-paita on alkanut puristamaan yläkropan, erityisesti rinnan ja olkapäiden kohdalta. Vanhat housutkin puristaa ainoastaan perseen ja reisien kohdalta. On se kiva huomata, että kehittyy. Kuhan tuo perseen kasvu vaan loppuis.

:offtopic: Mulla sama homma, komero täynnä liian pieniä paitoja ja housuja :D Pitäisi pistää joku kerta kirpputori pystyyn niin eivät turhaan tuolla kaapissa tilaa veisi

eilen oli taas :5: selkätreeni. :)

Dietti on toiminut hyvin, parin viikon päästä aletaan taas lataamaan lisää kaloreita koneeseen ja muutenkin on fiilikset ihan jees!!

-Salilla menee loistavasti
-Ruoka maistuu
-Kevät! (aka. vähäpukeiset tytöt)
-Kesäduunit (parhaat maholliset)
-Stressittömyys (meneillää olevista yo-kokeista huolimatta)

-Treeni kulkee taas pitkästä aikaa :thumbs:
-Bändin kanssa tulee uusia biisejä :piis:
-Ihmissuhteissa ei ongelmia :love:
-Sain hommattua digivideokameran :hyper:

Vapaapäivä ja heräsin linnunlauluun. :haart:

Poskipäät tuli takaisin !
Viikonlopun hiilarimätön nestekerääntymät lähti liikkeelle.

On mulla sittenkin pienehkö peffa (vrt. eilinen 4D-dokkari) :lol2:

Prässi kulki eilen, kymmenen kilon lisäys edelliseen, ja sarjamäärät samat. Ehkä saan kintut kesäksi... Seuraavalla kerralla koitetaan vieläkin lisää ! :D

Aurinko paistoi päivällä, kyllä se kesä sieltä vissiinkin tulee...

Tänään olkapääpäivä :evil:

Nyt tuntuu pitkästä aikaa että elämä hymyilee:) Yo reaali tuntu menevän ihan mukavasti, puntti nousee, kesä tulossa ja kesäduunikin jo valmiina..muutenki asiat vaan etenee omalla painollaan :thumbs:

Annie Stark sanoi:
Elämä menee niin hyvin kun vain haluaa. Säteilen kuin aurinko :D
Mullakin on ollut niin "Olen Jumala"-fiilis päällä viimeiset päivät että melkein pelottaa. :D
Säteily näyttää tarttuvan muihinkin, mikä vain parantaa asiaa! :lol2:

:love: :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom