Tänne apuja.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matamou
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli on se aika, kun rantakuntoon pitäis päästä.

Elikkäs, kiertelin näitä foorumeja ja vähän muitankin. Tämä kuitenkin näytti sopivalta osiolta mun viestille.

Voisko joku asiasta hitusen tietoisempi kertoa mulle, että miten pääsis "rantakuntoon", eli sixi ja vähä noita käsivarisa jne.

Olen nuori 14vuotias, harrastan aktiivisesti kaikennäköistä urheilua, pääasiassa tossa kentillä potkitaan palloa ja sählyä ja lätkää käyn pelaamassa. Painan aika tarkasti 47kiloa ja olen ehkä muutaman sentin lyhyempi tai pidempi tuosta 160:estä.

E : Toivottavasti täällä ei ole ikärajoja. :)

näitä ketjuja löytyy jo pilvin pimein, tuolla yläkulmassa on sellainen kätevä search nappula.

mutta vastataan nyt samantien että A) tuossa iässä ihan turha huolehtia rantakunnosta. B) aika hankalaa sekä kasvattaa käsiä että pudottaa rasvaprosenttia sixin näkymiseen samaan aikaan, ja aikasi on käymässä vähiin. suosittelen että rupeat vaan treenaamaan kunnolla salilla, otat jonkun valmiin yksinkertaisen ohjelman, kuten golden six, ja syöt kunnolla. olet aivan törkeän laiha, eli ei todellakaan kannata vielä ruveta dieettailemaan. saatat käsiin saada jotain pientä muutosta vielä ennen kesää jos aivan aloittelija olet.mutta mitään radikaalia et todellakaan ehdi tekemään. nyt voisi olla hyvä aika alkaa valmistautumaan rantakunto 2011 projektiin...

tuolla painolla sulla ei kovin paljoa rasvaa voi olla, joten kyllä, sen pienen määrän saisit varmaan helposti pudotettua kesään mennessä. herkut ja mehut ja limsat pois, ja hiukan katsot paljonko syöt. paljon protskua koneeseen ja joku 300-500kcal miinuksilla. mutta ei kyllä mitään järkeä lähteä dieettaamaan tuosta painosta, menee ne vähätkin lihat.

Tolla pituudella ja painolla ei kyllä pitäis liikoja rasvoja olla. Suosittelen, että jätät sen laihduttelun väliin ja rupeat syömään kunnolla ja aloitat salille käymisen säännöllisesti. Parissa kuukaudessakin voit saada ihan näkyviä tuloksia aikaan, jos teet kaiken oikein. Aloittelija kun olet. Se lopputulos on ihan erilainen jos onnistut saamaan hiukan lihaksia niiden rasvojen kaveriksi.

Voin melkeinpä lyödä vaikka vetoa, että tuolla tavalla saat itsesi paremman näköiseksi, kun dieettaamalla väärin ja hävittämällä ne olemassa olevatkin lihat sieltä rasvojen alta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom