Tänään tiededokumentti: Testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Siis mulla (naisena) on pidemmät keskisormet (pakko oli katsoa kumpikin käsi, tilastollinen keskiarvo blaa blaa), eli mitä se nyt sitten sen dokumentin valossa kertois? Testotaso vaikuttaa naisilla miten ja mihin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä tää pakkotoisto.comin, ja muidenkin, testo-hehkutus menee pikkasen yli. Testosteroni vain yksi hormooni siinä missä muutkin.

Nii se on vaan just mieshormoni ja useimman douppaavan bodarin/voimamiehen suosima hormoni. Aika merkityksetön paska kuitenki...

edit: eiks tää oo muuten just sitä sarkasmia tai jotain?

dear_a sanoi:
Siis mulla (naisena) on pidemmät keskisormet (pakko oli katsoa kumpikin käsi, tilastollinen keskiarvo blaa blaa), eli mitä se nyt sitten sen dokumentin valossa kertois?
Eiköhän kaikilla ole keskisormi pisin, tässähän oli kysymys nimettömän ja etusormen pituuksista.

heh mulla kummanki käden nimettömät varmaan 0,5 senttiä pitemmät mitä etusormet :hyper:

Nimettömät on reilusti keskisormia pidemmät, sekä minulla että vaimolla. Mikä tää juttu nyt loppupelissä edes oli?

Timba, tuskin nyt sentään:D
Niin kuulemma mitä pidemmät nimettömät suhteessa etusormiin, sitä korkeammat testosteroni tasot.
On mullakin jonkin verran pidemmät nimettömät..Ei kyllä mielestäni eilen ollu:confused:

Timba79 sanoi:
Nimettömät on reilusti keskisormia pidemmät, sekä minulla että vaimolla. Mikä tää juttu nyt loppupelissä edes oli?

Tää muuten ois melkeen pakko nähdä :D
:kuvia:

_Maukka_ sanoi:
Meniköhän Timballa nyt sormet sekasin? :jahas:
tossa on peukku> :thumbs:
tossa on etu- ja keskisormi> :piis:
;)

_Maukka_ sanoi:

Perse, mistähän mä taas keskisormet tähän sotkin. Etusormia pidemmät ne tietysti on. Vois näyttää aika friikiltä jos ois keskisomia pidemmät... :lol2:

Enpäs ole moista ennen kuullu mutta kuitenkin kummankin käden nimettömät on n.15milliä pitempiä kuin etusormet. :eek:

On kanssa tullut vertailtua kaverien kanssa tuota sormijuttua, ja kyllä se aika hyvin tuntuu pitävän paikkansa. Omat nimettömät on 0,5-1,0 cm pidemmät, kuin etusormet, joten lienee testotasot ihan kohdallaan.

Tosin tunnen yhden nuoren ja kauniin naisen, jolla on nimettömät etusormia pidemmät. Kerran huomasin, että hänen leuassaan kasvoi yksi hieman tavallista paksumpi, ja pidempi ihokarva. Melkein kuin partakarva, mutta ei kuitenkaan. Semmonen teinipojan vaalea haituva. Mutta kyllä tuli mieleen, että saattaa tällä neidolla olla naiseksi tavanomaista korkeammat testotasot.

Tarkoittaako tuo, kun siinä aloitettiin tessua vetämään, että sitä lyödään koko loppuelämä?..Ilmeisesti..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom