Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lampunjalka sanoi:Mitenkä se sormi homma meni??
Naisillapa ei ole :DPriimus sanoi:Eikös se ole ihan normaalia että nimetön on pidempi kuin etusormi? Mulla ainakin on..
Priimus sanoi:Eikös se ole ihan normaalia että nimetön on pidempi kuin etusormi? Mulla ainakin on..
Joskus vertailtiin vittuuttamme kavereiden/niiden tyttöystävien kanssa tätä nakkitsydeemiä ja about kymmenestä parista jokaikisellä meni juuri noin, että miehillä nimetön oli etusormea selkeästi pidempi ja naisilla taas juuri toisinpäin. Kyllä siinä jotain perää on siinä jutussa, ei ole :evil:lartsa sanoi:Pah! Vitut mulla ole pidempi toi nimetön ku etusormi :jahas: :itku:
toi teoria sanon minä :evil:
Tylerd sanoi:Joskus vertailtiin vittuuttamme kavereiden/niiden tyttöystävien kanssa tätä nakkitsydeemiä ja about kymmenestä parista jokaikisellä meni juuri noin, että miehillä nimetön oli etusormea selkeästi pidempi ja naisilla taas juuri toisinpäin. Kyllä siinä jotain perää on siinä jutussa, ei ole :evil:
:lol2:lartsa sanoi:Hahaa!! Mäpä mittasin nyt noi sormet..Ehkä 2mm saattaa olla toi nimetön pidempi ku etusormi :whip: (ainakin oikein mitattuna )
En kyllä laita
naksu sanoi:Mulla on nimetön ja etusormi saman pituiset... :(
Ei vaan sillä kuinka sitä käyttää. :wanha:jarre55 sanoi:Mulla on keskisormi pitkä... ja paksu... JA SILLÄ ON VÄLIÄ!