Tänään tiededokumentti: Testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Ylen Teemalla tänään: "Testosteroni on tullut lääkemarkkinoille jäädäkseen. Sillä hoidetaan niin miesten kuin naistenkin hiipuvia seksihaluja. Mutta mitkä ovat seuraukset? Stereo."

Takuuvarma huomisen puheenaihe digitoosan omistajille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saan varmaan aikaseks sen digiaskin ostamisen siinä vaiheessa kun analoginen tv pimenee, jos silloinkaan. :rolleyes:

Vähän odotin syvällisempää tietoa..
Ja kyllä liioiteltiin testostoronin vaikutusta käytökseen! Jos vaan pysytään noissa normi korvaushoito tasoissa, niin tuskin se noin paljon vaikuttaa..
Tai no toki jos on aluksi ollut tasot ihan nollissa, niin varmaan se sitten vaikuttaa hieman käytökseen enempi..vai?

Mitenkä se sormi homma meni?? :hyper:

lampunjalka sanoi:
Mitenkä se sormi homma meni?? :hyper:

Taisi mennä tyylliin silloin kun nimetön on pidempi kuin etusormi, niin testo jyllää... hmm itsellä näyttää olevan selvästi pidempi :rock:

Priimus sanoi:
Eikös se ole ihan normaalia että nimetön on pidempi kuin etusormi? Mulla ainakin on..

Pah! Vitut mulla ole pidempi toi nimetön ku etusormi :jahas: :itku:
:anssi: toi teoria sanon minä :evil:

lartsa sanoi:
Pah! Vitut mulla ole pidempi toi nimetön ku etusormi :jahas: :itku:
:anssi: toi teoria sanon minä :evil:
Joskus vertailtiin vittuuttamme kavereiden/niiden tyttöystävien kanssa tätä nakkitsydeemiä ja about kymmenestä parista jokaikisellä meni juuri noin, että miehillä nimetön oli etusormea selkeästi pidempi ja naisilla taas juuri toisinpäin. Kyllä siinä jotain perää on siinä jutussa, ei ole :anssi: :evil:

Tylerd sanoi:
Joskus vertailtiin vittuuttamme kavereiden/niiden tyttöystävien kanssa tätä nakkitsydeemiä ja about kymmenestä parista jokaikisellä meni juuri noin, että miehillä nimetön oli etusormea selkeästi pidempi ja naisilla taas juuri toisinpäin. Kyllä siinä jotain perää on siinä jutussa, ei ole :anssi: :evil:

Hahaa!! Mäpä mittasin nyt noi sormet..Ehkä 2mm saattaa olla toi nimetön pidempi ku etusormi :whip: (ainakin oikein mitattuna :rolleyes: )
En kyllä laita :kuvia:

Kantsii muuten kans mitata pikkuvarpaat. Clevelandin yliopiston yli-intendentti Wood väittää jotta jos vasen varvas on piree niin takuulla on 30 kertaa enempi testoa kuin normaalikuikelolla.

jarre55 sanoi:
Mulla on keskisormi pitkä... ja paksu... JA SILLÄ ON VÄLIÄ!
Ei vaan sillä kuinka sitä käyttää. :wanha:

Mun nimetön on pidempi kuin etusormi :)

Mutta enpä usko tohon teoriaan, koska mun muskelit ei kasva sitte millään. (Ei edes silloin, kun söin hyvin ja treenasin).

Oikeassa kädessä nimetön pidempi kuin etusormi mutta vasemmassa toisinpäin :( Mitäs tämä sitten meinaa? Testot +/- nolla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom