Tämä vielä puuttui!!1!§

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

phy73

VIP
Matti Nykäsestä tehdään elokuva

Maailman kaikkien aikojen parhaasta mäkihyppääjästä Matti Nykäsestä tehdään elokuva. Filmin ohjaa Aleksi Mäkelä.
Elokuvan tuottaa Markus Selin ja tuotantoyhtiö Solar Films, jolle Nykänen on luovuttanut yksinoikeuden kuvitteelliseen elokuvaan.

Nykänen ei itse esiinny elokuvassa eikä osallistu elokuvan tekemiseen, mutta saa osan pääsylipputuloista.

Matti Nykäsen roolin näyttelee Jasper Pääkkönen, joka muuntautuu ulkoisesti huippu-urheilijaksi tarinan alkuvaiheita varten.

Muihinkin rooleihin haetaan nimekkäitä näyttelijöitä. Keskeisiä ovat Nykäsen vaimojen esittäjät ja miestyypit ex-managerista seksiravintoloitsijaan.

Elokuvan ensi-iltaa suunnitellaan tammikuulle 2006

http://www.kaleva.fi/html/JTpage359089.html

Originally posted by Force
Jasper Pääkkönen Matti Nykäsenä...heheh.
Ei se Jasper välttämättä huono veto tuohon ole. Jasperi raivosi taannoin mun entiselle tyttöystävälle baarissa ja tiedusteli kovaan ääneen, että "etkö sä muka tiedä kuka mä olen?" :lol2:

No, toki ihmiset voivat muuttua. Minäkin olin ennen täysi kusipää. Nyt olen enää 3/4-kusipää. :haart:

4/3 taitaa olla lähempänä totuutta :D

Jotenki arvasin ennenkö luin tota loppuun että Jasperihan se siihen pääosaan tungetaan. Jasper "Badboy" Pääkkönen laajentaa uraansa huippu-urheiliaksi.

Originally posted by phy73
Matti Nykäsestä tehdään elokuva

...jolle Nykänen on luovuttanut yksinoikeuden kuvitteelliseen elokuvaan...

Niin, ja sitten tätä Matti elokuvaa mainostetaan dokumentti tai "real life" elokuvana ja juntit niiaa:wall:

Originally posted by phy73
Matti Nykäsen roolin näyttelee Jasper Pääkkönen, joka muuntautuu ulkoisesti huippu-urheilijaksi tarinan alkuvaiheita varten. http://www.kaleva.fi/html/JTpage359089.html

Mäkihyppääjän kropan saaminen ei paljon nappeja tarvi. juoksee ku pieni hiiri ja on syömättä. Poika on valmiiksi jo sellanen keppiniska ettei ton "muodonmuutoksen" pitäs kauaa ottaa. Jasper = Matti = :david:

Originally posted by Tomi
Ei se Jasper välttämättä huono veto tuohon ole. Jasperi raivosi taannoin mun entiselle tyttöystävälle baarissa ja tiedusteli kovaan ääneen, että "etkö sä muka tiedä kuka mä olen?" :lol2:

No, toki ihmiset voivat muuttua. Minäkin olin ennen täysi kusipää. Nyt olen enää 3/4-kusipää. :haart:

Voi jasperia... olisin läpsiny sitä turpaan...:whip:
:lol2: jasperille:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle tuli kyllä tästä threadista mieleen semmonen "bon voyage"-ilmiö, et ihan ku mä oisin kokenut tän joskus ennenkin. :jahas:

Toivotaan nyt vaan ettei Matti menee siihen halpaan, että alkaisi omaisuutta keräämään. :wanha:

Tuolta lisää Matin elämästä: http://www.mattinykanen.net/

Originally posted by ironchef
Ps: Olis hiukka hieno sellane MATTI smilie!!! Se olis vain spessu tapauksiin kun :david: ei ole enää riittävä kuvaamaan asian tyhmyyttä!!!
Niin kuin joku tällainen vai?
attachment.php

Tietenkin sopivaan kokoon pienennettynä, mutta tuo naama olisi mielestäni aika osuva.

Liitteet

• nykänen_smilie.webp
    nykänen_smilie.webp
    1,7 KB · Katsottu: 556
Kunhan Matti ei nyt vaan kaiken tulevan "menestyksen" keskellä alkaisi käyttää Antabusta. Siitä tulee aivan kammottava olo ryypätessä.

:wall: (<- ps. ainut hymiö mitä Matin kohdalla voidaan käyttää)

Back
Ylös Bottom