Tämä vielä puuttui!!1!§

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästähän sais kaikkien aikojen rikosleffan. Elokuvan tekijät voisivat keskittyä siihen kuinka tehdään suunniteltu kioskimurto ja saadaan suuri saalis. Kiinni ei tietenkään jäädä.

Mulla ainakin kaikki OK. En tiedä sitten onko muilla.

Originally posted by Kikkeliskokkeli
Tästähän sais kaikkien aikojen rikosleffan. Elokuvan tekijät voisivat keskittyä siihen kuinka tehdään suunniteltu kioskimurto ja saadaan suuri saalis. Kiinni ei tietenkään jäädä.

Mulla ainakin kaikki OK. En tiedä sitten onko muilla.

:confused:

Olenko ainoa joka ei oikein ymmärrä mistä vitusta sä puhut?

Jos tuota tarkemmin aattelee niin siinähän on ihan hyvän leffan ainekset. Maailmanmestaruus, Olympialaiset, Viina, Naiset, ryyppäystä ja rellestystä sekä väkivaltaa - enemmän pointteja mitä 5 hollari leffassa yhteensä. Mua ainakin kiinnostaa mitä Matti on toilaillut elämänsä aikana.

Käyn kyllä mielenkiinnosta katsomassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ois saanu ite Masa tulla päärooliin.Muutama kuukausi sittenhän se vielä sanoi että katotaan nyt tuleeko hän pääosaan.Nyt ei taida voida kun makaa sairaalassa sydänvikasena.

Originally posted by Mr.Muscle
Ois saanu ite Masa tulla päärooliin.Muutama kuukausi sittenhän se vielä sanoi että katotaan nyt tuleeko hän pääosaan.Nyt ei taida voida kun makaa sairaalassa sydänvikasena.

Voi herrajumala! Sehän tästä olis vielä puuttunut... Olis ollut kyllä melkoista myötähäpeän ilotulitusta! :itku:

Back
Ylös Bottom