Tämä muutti elämäni

Ajattelin pistää pystyyn tälläisen ketjun jossa voisi kertoa mikä tapahtuma tai asia on saanut muuttamaan oman elämän tai yleensäkin ajatus maailman.

Itselläni tuli totaalinen elämän muutos kun tapasin nykyisen vaimoni ja saimme lapsia.Pääsin siis vankilasta ku olin siellä viime kerran ja vietin aika rankkaa elämää ja naisia kaatui aika paljon muutaman kuukauden aikana ja tapasin tulevan vaimoni,en ensin ajatellut että tässä on tuleva vaimoni vaan pidin yhtenä hoitona mutta ei mennyt kauaa ku rakastuin ja saatiin lapsia.Lapset ja vaimoni saivat minut muuttumaan "toiseksi ihmiseksi" jonka elämä oli lähinnä väkivaltaa ja rikoksia.Nykyään rahaa ei ole paljoa mutta elän onnellista aikaa lasten ja vaimon kanssa,mielummin köyhä kuin istuis linnassa ja ei näkisi lastensa kasvavan.Silti vielläkin "peto" elää mussa mutta pystyn hillitsemään itteni ja toivottavasti en ikinä joudu vankilaan enää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa! Tsemppiä ja onnea :)
Lapset se kai ovat elämän muuttaneet, hyvässä ja pahassa.

Ei tuu mitään galakseja räjäyttävää tähän hätään mut tää video mieleen mikä pisti funtsiin juttuja. Voi jumpe että oon kattonu ton about 60 kertaa. Mun mielestä siinä tiivistyy hiton hyvin se miten elämää pitäis elää. Tsekkaa joskus ajatuksella. Ehkä hienoin video mitä interwebistä löytyy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hieno video pullalta! Jobs on hieno mies. Niin ovat myös ne, joka omistautuvat omille jutuille, eivätkä mene ennalta-asetetun muotin mukana ja muiden pillin mukaan.

^^ Katsoin videon, tosi hyvää tekstiä :)

Mun tähän astisen elämäni käännekohta oli ehdottomasti Suomesta muutto, mistä olen puhunut vähän liikaakin... Se oli kirjaimellisesti kohtalon armoille heittäytymistä ja uskomista siihen, että kaikki järjestyy kyllä. Kasvoin henkisesti puolessa vuodessa enemmän kuin ikinä ennen ja nykyään olen täysin eri ihminen kuin silloin aikoinaan lähtiessäni. En halua edes ajatella mitä olisi tapahtunut, ellen olisi kuunnellut itseäni ja uskaltanut jättää kaikkea taakseni niin kuin tein.

Pitää vielä sanoa totuuden nimissä että yhtä jobsia/vastaavaa menestystarinaa vastaa aina 10 luuseritarinaa, samanlaisia jamppoja jotka ovat uskoneet unelmiinsa ja tehneet juttuja niinkuin ovat parhaaksi katsoneet. Eikä siitä ole mitään tullut. Tsemiä myös heille! Uuteen nousuun.

Haluaisitko Bulkviikinkin kertoa tarkemmin mitä teit ennen vaimosi tapaamista?

Kyllä mun elämän muutti se päivä kun päätin, etten voi olla koko elämääni muiden työntekijä, vaan haluan palkata itse itseni. Konkat ja muut käyty jo läpi, silti homma rullaa ja lannistuttu ei olla missään vaiheessa.

Pakko myöntää, olen ainakin vähän kateellinen. Löytyisi itsellekin se oma juttu, mutta kun mielenkiinto ja fokus on täysin muissa asioissa atm. kun rahassa, töitä teen että pysyy kämppä pään päällä ja ruokaa pöydässä.

Bulkviikinki sanoi:
Ajattelin pistää pystyyn tälläisen ketjun jossa voisi kertoa mikä tapahtuma tai asia on saanut muuttamaan oman elämän tai yleensäkin ajatus maailman.

Itselläni tuli totaalinen elämän muutos kun tapasin nykyisen vaimoni ja saimme lapsia.Pääsin siis vankilasta ku olin siellä viime kerran ja vietin aika rankkaa elämää ja naisia kaatui aika paljon muutaman kuukauden aikana ja tapasin tulevan vaimoni,en ensin ajatellut että tässä on tuleva vaimoni vaan pidin yhtenä hoitona mutta ei mennyt kauaa ku rakastuin ja saatiin lapsia.Lapset ja vaimoni saivat minut muuttumaan "toiseksi ihmiseksi" jonka elämä oli lähinnä väkivaltaa ja rikoksia.Nykyään rahaa ei ole paljoa mutta elän onnellista aikaa lasten ja vaimon kanssa,mielummin köyhä kuin istuis linnassa ja ei näkisi lastensa kasvavan.Silti vielläkin "peto" elää mussa mutta pystyn hillitsemään itteni ja toivottavasti en ikinä joudu vankilaan enää.

Bulkviikinki: kiitos että aloitit hienon threadin.. !
Kaikkea hyvää sinulle & perheellesi !

Pulla sanoi:
Ei tuu mitään galakseja räjäyttävää tähän hätään mut tää video mieleen mikä pisti funtsiin juttuja. Voi jumpe että oon kattonu ton about 60 kertaa. Mun mielestä siinä tiivistyy hiton hyvin se miten elämää pitäis elää. Tsekkaa joskus ajatuksella. Ehkä hienoin video mitä interwebistä löytyy.

Pulla kiitokset videosta.. ! pistää ajattelemaan !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mää sanoisin, että kolmisen vuotta sitten tullut ero herätti minut uudella tavalla....ymmärsin ja huomasin, kuinka pienistä arkisista asioista pystyy ja pitää nauttia. Löysin iloisen, huolettoman itseni taas kaiken sen perusvitutuksen alta. Viisastuin sen verran, että nyt tiedän (edes) muutaman asian, mitä kaipaan elämääni ja mitä en. Selviän hienosti itseksenikin. Onnellisuuteni ja menestykseni ei ole riippuvainen kenestäkään :)

Mun paras kaverini sairastui vakavasti suunnilleen 4,5 vuotta sitten. Se avasi sinänsä uuden perspektiivin omassa elämässä, että oppi arvostamaan omaa terveyttä ihan toisella lailla. Lisäksi tuona hetkenä huomasin myös, että kuinka vähäpätöisistä asioista sitä on tullut loppupeleissä nillitettyä. Samalla kun huomasi, että elämässä ei voi oikeastaan mitään asiaa ottaa täysin itsestään selvyytenä, niin oppi myös arvostamaan paremmin sitäkin vähää, mitä itsellä on ---> Minä en siis kykene millään muotoa ymmärtämään näitä saatanan elämäntapavalittajia :)

Haluaisitko Bulkviikinkin kertoa tarkemmin mitä teit ennen vaimosi tapaamista?

Pullalta muuten hyvä video pätkä.Emmä niistä vanhoista jutuista halua enää puhua ja haluan pysyä anonyyminä.Kuitenkin erittäin rankkoja juttuja.Ku olis aika kone niin kävisin kyl muuttamassa juttuja mitä oon tehnyt.

Kyllä mun elämän muutti se päivä kun päätin, etten voi olla koko elämääni muiden työntekijä, vaan haluan palkata itse itseni. Konkat ja muut käyty jo läpi, silti homma rullaa ja lannistuttu ei olla missään vaiheessa.

Mä uskon että melkein kaikilla on mahdollisuus menestyä jos vaan on haluja taistella vastoinkäymisiä vastaan sillä niitä varmasti kohtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom