Tällänen palautusjuomana?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flippy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Oon "vasta" nyt aloittamassa tota palautusjuoman käyttöö enkä tiiä mitään näistä aineista :nolo: . Elikkä sopisko tälläset mömmöt yhteen : WHEY+ ja Malta6. Vaikuttaa ainakin halvoilta molemmat :rock: . Tartteeko näitten kanssa käyttää vielä jotakin muuta? Kiitos :worship:

Whey+ on kylläkin kalleimmasta päästä proteiineja, eli ei se kovin halpaa ole. Hyvää varmaankin. Ja se on malto eikä malta :)

Jos arsenaalini olisi tuollainen, pistäisin 1,5-2dl wheytä ja desilitran maltoa.
1:1 tai 1:2 suhteet ovat ne tavallisimmat suhdeluvut palautusjuomassa.

Hullu inkkari sanoi:
Jos arsenaalini olisi tuollainen, pistäisin 1,5-2dl wheytä ja desilitran maltoa.
1:1 tai 1:2 suhteet ovat ne tavallisimmat suhdeluvut palautusjuomassa.

Mutta yleensä ne on mennyt toisinpäin eli 1/3 heraa ja 2/3 maltoa. Toki onhan esim. tuossa Fastin tulevassa palkkarissa protskua 2/3 ja maltoa se 1/3.

50/50 ja ei voi mennä vikaan:thumbs:

Hei. Tää on vähän :offtopic mutta silti.

Paljonko tuossa kyseisessä drinkissä on proteiiniä? Grammoina?

Sukulaku sanoi:
Mutta yleensä ne on mennyt toisinpäin eli 1/3 heraa ja 2/3 maltoa. Toki onhan esim. tuossa Fastin tulevassa palkkarissa protskua 2/3 ja maltoa se 1/3.

50/50 ja ei voi mennä vikaan:thumbs:

Tuota juuri tarkoitin, kiitos täsmennyksestä. Pointtinani oli se, että malto on tiheydeltään tiiviimpää kuin hera,
siis että desi maltoa painaa sen mitä 1,5-2 huomattavasti kevyempää herajauhoa.

Janne sanoi:
70g protskua per 100g wheytä. Maltossa ei ollenkaan.

Tsekkaile pakkiksen kaupasta arvot

Nyt taisi vahingossa lipsahtaa väärät arvot, mun mielestä tässä puhuttiin fastin whey+ tuotteesta, joka sisältää 86g. proteiinia/100g. Sitten kun 1 dl proteiinia painaa n. 35g, voimme päätellä että 1dl jauhetta sisältää n. 30g proteiinia.

Olen käyttänyt yksinkertaista reseptiä: 1dl malto6 + 1dl hera80 mansikka. Tästä tulee noin 320 kCal ja 23g proteiinia. Kuulostaako järkevältä?

(painan alle 70, en tosin kauan enää ;) )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kynae-niska, jeps, noita kun vedät huiviin sen 3kpl päivässä niin eiköhän tuo painokin jo ala nousta pikku hiljaa :)

kynae-niska sanoi:
Olen käyttänyt yksinkertaista reseptiä: 1dl malto6 + 1dl hera80 mansikka. Tästä tulee noin 320 kCal ja 23g proteiinia. Kuulostaako järkevältä?

tuplaisin heran määrän. ja samat määrät palautusjuomaan.

kynae-niska sanoi:

Jos nyt palautusjuomasta puhutaa, niin laittasin kyllä tuplamäärän tota heraa siihen. Itellä on palautusjuomassa n. 50 g heraa ja dietillä hiilareita vaan 30 g.

150 dl? 15 litraa? on kai se ihan hyvä joo...

Ite toki laittaisin desin maltoa ja reilun desin (ehkä puolitoista) heraketta...

Back
Ylös Bottom