Tähänkö tää treenaus lopahti? :(

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aj83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 24v mies (185/69), eli en kovin painava...mutta ongelmani on, että suuri osa läskeistä kerääntyy "rintoihini". Miten ihmeessä voin käydä salilla ja syödä yli kulutuksen, kun siinä samalla kerääntyy kuitenkin läskiäkin väistämättä melkein, ja se läski tosiaan jämähtää noihin rintoihin :( Miten ihmeessä voin kasvattaa lihasmassaani ilman rintojen kasvua?

Eivät välttämättä johdu pelkästä rasvasta. Jos ketunnenät alkaa haitata niin ne lähtee leikkauksella. Ne voi tulla treenillä tai ilman.

Gynot? Ei sen läskin pitäs erityisemmin rintaan kerääntyä varsinkaan, kun tossa kehossa ei kovin paljoo rasvaa voi ollakkaan. Gynoista voit lukea lisää muista ketjuista.

Komppaan edeltävää...
Älä siis lopeta reenaamista =) lopettamisella asia ei ainakaan parane.

Kyse voi olla sun ruokavaliosta/estrogeenistä. Ei se treenin lopettaminen ainakaan hyödytä mitään. Niinkuin eräs sanoi: Dont eat so fucking much. Syö vähemmän hiilareita ja enemmän rasvaa, ja siis kunnon rasvaa, kuten kananmunan keltuaisista ja oliiviöljystä yms.

185/69? Etkös noilla mitoilla ole lähinnä todella laiha? Kauanko olet salilla käynyt? Voisiko sitten olla nuo gynot kyseessä tai jotain, en voi kuvitella moiseen painoindeksiin juuri rasvaa mahtuvan (tai lihastakaan).

Kiitoksia vastauksista. Olen nyt vasta aloittelemassa saliharrastusta, joskus sitä vähän aikaa harrastin, olen aina kyllä ollut tällanen narukäsi/jalka. Nyt olen jonkinajan sisällä lihonut viitisen kiloa, ja kaikki on kerääntynyt vatsaan ja rintoihin, ei tuo vatsa niin haittaa eikä sitäkään juuri olekkaan vielä mutta noi rinnat :( En ole varma noista gynoista, mutta lueskelin niistä jotain, eikä mulla ainakaan tuntunut mitään patteja tuolla, läskiltä lähinnä tuntuu...

Ruokapuoli ei ole kyllä ollut parasta mahdollista, olen syönyt vähän mitä sattuu. Siihen voisikin vähän panostaa enemmän. Joku mainitsi rasvat, olisiko se todellakin hyvä keino? ja proteiinia varmaan kanssa suhteessa enemmän kun nykyään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ruokapuoli ei ole kyllä ollut parasta mahdollista, olen syönyt vähän mitä sattuu. Siihen voisikin vähän panostaa enemmän. Joku mainitsi rasvat, olisiko se todellakin hyvä keino? ja proteiinia varmaan kanssa suhteessa enemmän kun nykyään?

Kyllä se keho tarvitsee niitä hyviä rasvoja toimiakseen kunnolla. Niin lihasten rakennus ja rasvanpoltto tarvitsevat niitä. Älä usko naistenlehtien tekstejä rasvattomista ruokavalioista :D Mutta hyvät rasvat onkin ihan eri asia kuin hampparin rasvat. Rasvainen kala/kalaöljy, pähkinä, joku mainitsi kananmunan keltuaisenkin

Nopeet hiilarit (vaalee leipä ym.) ovat huonoimmasta päästä, syö leiväksi tummaa, mielellään ruisleipää jne. Proteiinia tosiaan ainakin se 2g/kg :)

Mullekin käy bulkilla helposti tuon suuntaisesti silloin kun bulkkaa "miten sattuu", eli ei huolehdi ravinnon laadusta vaan pelkästään määrästä. Avaimet tilanteeseen voisivat olla siis alhaisesta painoindeksistäsi huolimatta rasvanpoltto, sitten massan lisäys huolellisella ruokavaliosuunnittelulla ja tietysti vinopenkkien (incline ja decline) tekeminen normipenkin lisäksi, saattaisi muokata rintalihasta paremman muotoiseen suuntaan.

Bulkkihan siis tarkoita sitä, että voit repiä niitä kaloreita mistä sattuu, vaan puhtaasta "bodysafkasta". Ylimääräset rasvat vaikka pähkinöistä ja öljyistä. Tää nyt tietysti mainittiin jo, mutta ei tätä liikaa voi painottaakaan. Ja maltillisestikin voi bulkkailla, toi "don't eat so fucking much" on kyllä hyvin sanottu :)

Back
Ylös Bottom