Tähän voisivat pistää viestiä ne henkilöt jotka ovat treenanneet ULKOMAILLA!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mina olen maksanut 10 dollaria paivassa vuokraa, mutta vuokraan vain yhta huonetta Little Indiassa. Yleensa 600 dollarilla saa yksion. Taalla on tapana muuttaa kellari asuinkelpoiseksi ja vuokrata sita yksiona. 109 dollaria maksava Metropass on kaytannossa pakollinen koska etaisyydet on niin pitkia. Toronto.craigslist.org voi katella vuokria ja asuntoja. Sanoisin etta saat hienon kaksion tonnilla metroaseman vieresta vahan kauempaa keskustasta. Ydinkeskustasta et saa varmasti vuokra-asuntoa jarkevaan hintaan. Bloorin ja Yongen risteykseen rakennetaan talo jossa on yksioiden hinnat 500 000 dollaria ja parkkipaikkakin maksaa 40 000 :)

Olen ollut taalla tyoharjoittelussa ja tehnyt jotain patkatoita. Torontossa on taystyollisyys ja taalta saa varmasti toita kaupasta jos vain puhuu englantia. Jos taalla kavelee kadulla niin vahan valia kauppojen ovilla mainostetaan avoimia paikkoja.

En ole oikein laskenut miten paljon on mennyt rahaa. Arkena kun ei tule osteltua mitaan kun aika menee toissa ja treeneissa. Ruoka on halvempaa ja ulkona syominen on halvempaa kuin suomessa.

Täytyy miettiä jos sinne ens kesänä jo lähtis, katotaan nyt. Mut kuulostaa kyl oivalta vaihtoehdolta. Tuntuu olevan viel ihan kohtis hinnoissa. Mites muuten oot hoitanu noi vakuutukset sun muut siel. esim jenkeissähän joku lääkäri vakuutus maksaa miljoonan. Miten siellä toimii toi systeemi, ihan sen varalta vaan et jos nyt sattuu jotain.

Voi olla että käsitin väärin, mutta mulla on yks tuttu kun kävi Jenkeissä. Hän oli suomesta ottanut jonkun vakuutuksen joka korvais kaikki sairaskulut. Oli sitä myös joutunut käyttämään. Sanoi että aivan uskomattonta se oli, listasta sai valita lääkkeet, puudutukset jne. Tuli laskua pitkälti yli 1000 dollaria murtuneen käden lastottamisesta ja ompelemisesta. Toronto on tosin Kanadassa, joten en osaa sanoa miten siellä sitten on. Mutta mua tossa Torontossa kiehtookin just se että ei ole jenkeissä. Viisumi ongelmat jne. ei tule eteen yhtä selvästi mun käsittääkseni.

Kerroitko SIC muuten hinnat CAD vai USD? Mikä noitten kurssi on?

Täytyy miettiä jos sinne ens kesänä jo lähtis, katotaan nyt. Mut kuulostaa kyl oivalta vaihtoehdolta. Tuntuu olevan viel ihan kohtis hinnoissa. Mites muuten oot hoitanu noi vakuutukset sun muut siel. esim jenkeissähän joku lääkäri vakuutus maksaa miljoonan. Miten siellä toimii toi systeemi, ihan sen varalta vaan et jos nyt sattuu jotain.
Toronto on Kanadassa. :nusnus:

:D

Voi olla että käsitin väärin, mutta mulla on yks tuttu kun kävi Jenkeissä. Hän oli suomesta ottanut jonkun vakuutuksen joka korvais kaikki sairaskulut. Oli sitä myös joutunut käyttämään. Sanoi että aivan uskomattonta se oli, listasta sai valita lääkkeet, puudutukset jne. Tuli laskua pitkälti yli 1000 dollaria murtuneen käden lastottamisesta ja ompelemisesta. Toronto on tosin Kanadassa, joten en osaa sanoa miten siellä sitten on. Mutta mua tossa Torontossa kiehtookin just se että ei ole jenkeissä. Viisumi ongelmat jne. ei tule eteen yhtä selvästi mun käsittääkseni.

Kerroitko SIC muuten hinnat CAD vai USD? Mikä noitten kurssi on?

CAD. Kurssi on suunnilleen sama mutta silti on kaikki vahan kalliimpaa Kanadassa. Torontosta kylla paasee shoppailemaan Buffaloon ja New Yorkiin tosi nopeasti ja se onkin kanadalaisten vironreissu :D

Otin Killroyn Super vakuutuksen. Sen kanssa saa treenata vaparia mutta ei kilpailla. Muistaakseni maksoi jotain 160 euroa ja oli halvin vaihtoehto...

Onko sulla mitään muita vakuutuksia sitten? Vai kattaako toi sitten kaiken muunkin? Oisko sulla linkkiä tonne seuran sivuille? Ois hauska käydä vähän kattomassa meininkiä...

Vakuutuksista

ennen kun mennään perse edellä puuhun niin kannattanee tarkistaa sieltä omasta vakuutusyhtiöstä että miten vakuutus toimii ulkomailla.
Ainakin omalla kohdallani se vakutuusyhtiön tapaturma ja sairauskuluvakutuus on voimassa ulkomailla. Korvauskäytäntö maksamisessa on sitten varmasti eroja riippuen yhtiöstä.

Yhdellä tuttavallani meni harjoitusmatkalla käsi solmuun niin pahasti että se piti leikata. Vaikka oli kortit ja kaikki mahdolliset dokumentit vakuutuksesta niin eipä niillä paljon väliä ollut. Ainoa mikä kelpasi oli kylmä käteinen. Rahat toki sai takaisin sitten perittyä vakuutusyhtiöltä myöhemmin. Eli joku piilo tai backuppi kannattaa ottaa huomioon kun matkalle lähtee pidemmäksi aikaa.

Siis toi Killroyn vakuutus on Goudan. Otin sen Killroyn kautta vain. Kavin taalla kerran laakarissa ja ei tarvinnut maksaa mitaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom