Tulipa tossa taikamaassa reenattua j.prapa thaiboxing campissa. Olin katellu mestan jo suomessa valmiiks, ja menin kyselee et koska ois reeniä, niin yks kundi kertoi huonolla englannilla et klo 16 alkaa reenit, ja jutteli jomhodista jotain...seuraavana päivänä sit vasta menin paikan päälle uudestaan, ja siellähän se jomppa piteli mitsejä kehässä, oli sattumalta tullut juuri edellisenä päivänä valmentamaan sinne. Siinä sitten jompan kanssa suomeksi juttelin mukavia ja päädyin lainaamaan shortseja, vaikka tarkoitus oli vaan katella meininkiä sillä kertaa. Otin lämmöt ja potkin ja löin vähän säkkiä, ja sit jomppa veti kehässä mitseihin potkimista ja lyömistä. Vähän tekniikkaa ja lisää säkin potkimista. Treeni sillä kertaa siinä, ostin sortsit treenin jälkeen seuraavaks kerraks. Seuraavana päivänä takasin, nyt jopa munarit polvenlämmittimet ja hammassuojat mukana.
Paikalla oli nyt myös pari venäläistä jannua reenaamassa, pyörähtipä paikalla myös joku britti egotaistelija. Tälläkin kertaa otin lämpöjä säkkiin lyömällä ja potkimalla, yks kundi antoi ihan hyviä vinkkejä potkutekniikkaan. Sitten otin kolme pitkää settiä mitseihin kehässä, pääasiassa oikee-vasen potku, tai neljä suoraa-kyynärpää-potku tai tuplapotkuja tai polvia, koukkuja ei juuri lyöty. Takajalan potku sai kehuja mut etujalka ei mulla oikeen liiku ja hyvin harvoin sai mitään kelvollista aikaseks. Tän mitsihomman veti ns. salin kovin jätkä eli selvästi jompan päävalmennettava joka oli menossa matsiin lähiaikoina, hauska kaveri joka piti kauheeta ölinää reenatessaan...vaikeusastetta toi huono englanti jolloin en aina tiennyt mitä mun piti seuraavaks lyödä tai potkia
Sit pääsin pienten tekniikkakuvioiden jälkeen vetää säärystimet jalkaan ja sparraamaan jomhodin sekä yhen toisen paikallisen kanssa. Eivät ne mua pahemmin muiluttaneet, aina kun sain vähän osuttua päähän tuli vastalahjana astetta napakampi potku :D
Näiden jälkeen oli vielä loppujumppaa johon osallistui minä ja yks venäläinen, alkuun 100 vatsaa, sit yks kerrallaan jalannostoja, ja lisää vatsoja joissa ylhäällä oikee-vasen, meikä joutu lopettaa kun vatsa alkoi kramppailemaan melkein. Sit oli vielä kaikenlaisia ravisteluja ja venyttelyjä. Aika kova kondis selvästi noilla siellä oli, treeni oli aika kova, ja toi keli ihan riittävän lämmin irrottamaan hikeä niin saatanasti, treenit tapahtui tietenkin ulkona.
Jos tuolla phuketissa menee käymään niin menkää ihmeessä reenaamaan, hinta on 400 patii(8e) per reeni, pidempiaikaisesta reenauksesta en tiedä saisko hintaa laskettua. Mä en oo mikään potkija, mutta jo noi pari päivää antoi tosi paljon, ainakin siltä tuntui, varsinkin jomhod on tosi hyvä opettaja ja kehitystä syntyy nopeasti. Melko friikkiä saada ekalla reissulla thaimaassa thaiboxing-lessoneita suomen kielellä
Jomhodilta terveisiä kaikille suomeen!