Syysflunssat ja treenaaminen

hernekeppi sanoi:
Olen joutunut ottamaan monta antibiootti kuuria ja edellinen kuuri loppu viikko sitten.Ja nyt torstaista lähtien sairastuin uudelleen!Tänäänki kuumetta oli vähän yli 38 astetta ja nieleminen sattuu.Laboratoriossa on rassattu monta kertaa, aina otettu se vakio verikoe ja nielunviljely.

Ja joka kerta on siis ollut varmasti bakteeri joka vaivaa? Epäilen. Nykyään lääkärit vain lyövät antibiootit kouraan vähän jokaiseen nuhaan ja köhään. Ainoa vaikutus yleensä on, että maha on kuralla pari viikkoa ja lompakko kevenee. Kannattaa sanoa seuraavaksi lääkärille, että voidaan lopettaa se näpertely ja hoidetaan mies kuntoon. Paha tietysti jos käyt terveyskeskuksessa ja joka kerta on eri lääkäri kokeilemassa auttaisiko antibiootti.

lansive sanoi:
Ja joka kerta on siis ollut varmasti bakteeri joka vaivaa? Epäilen. Nykyään lääkärit vain lyövät antibiootit kouraan vähän jokaiseen nuhaan ja köhään. Ainoa vaikutus yleensä on, että maha on kuralla pari viikkoa ja lompakko kevenee. Kannattaa sanoa seuraavaksi lääkärille, että voidaan lopettaa se näpertely ja hoidetaan mies kuntoon. Paha tietysti jos käyt terveyskeskuksessa ja joka kerta on eri lääkäri kokeilemassa auttaisiko antibiootti.

Joo voi olla kyllä näinkin..Nyt viimeks taisin saada antibioottikuurin sen takia, koska tulehdusarvot oli yli 50, eli aika korkealla.

hernekeppi sanoi:
Joo voi olla kyllä näinkin..Nyt viimeks taisin saada antibioottikuurin sen takia, koska tulehdusarvot oli yli 50, eli aika korkealla.

No pyydä sitten kiskaisemaan ne risat pois kurkusta. Itselläni tuo tehtiin kuuden vanhana, ja siihen loppui pitkät köhät, kurkkukivut ja äänen lähteminen. Mitään erityisen suurta riskiä ei hommassa ole, mutta muutaman päivän on kurkku tietysti kertaluokkaa kipeämpi kuin ennen. Tulehdus tietysti pitää saada pois ennen leikkausta, mikä voi olla hankalaa kunnallisella puolella kun jono on puoli vuotta ja ehdit juuri edellisenä päivänä sairastua, jolloin pääset taas jonossa hännille.

Itsellä risoja haukutaan aina, mutta ne eivät ole sen jälkee haitannut kun syy selvisi!

Mulla on kans tässä kesän jälkeen ollut sellaista oireilua, nyt taukoa takana viikko ja kohta ajattelin salille taas mennä ja alkaa painamaan. Täytyy tosin käydä heti maanantaina kaupassa hakemassa vitamiineja ja vaikka glutamiinia jos ne kerran monella on auttanut ainakin ehkäisemään sairastelua. Nyt tosiaan myös huomannut, että kyllä sitä kannattaa levätä "kunnolla" kun alkaa oireita olemaan koska tosiaan ei ne lihakset mihinkään katoa viikon/kahden tauon aikana(vaikka niin sitä helposti itselleen uskottelee). Tsemppiä syksyn reeneihin, kohta on taas jo kevät! :thumbs:

Flunssa on tullut kaksi kertaa tänä syksynä, se on mennyt kummallakin kerralla todella nopeasti ohi, lähinnä varmaan levon ja vitamiinien syönnin takia.
Treeniin ei onneksi ole noin lyhyet tauot hirveästi vaikuttaneet.
Tyhmä kysymys: Miten on kun kaikki puhuu noista valkosipulitabuista, itse olen vetäny joka päivä naamaan 2 isoa valkosipulinkynttä, onko nuo pillerit sitten kovin paljon tehokkaampia?

Paholainen sanoi:
Flunssa on tullut kaksi kertaa tänä syksynä, se on mennyt kummallakin kerralla todella nopeasti ohi, lähinnä varmaan levon ja vitamiinien syönnin takia.
Treeniin ei onneksi ole noin lyhyet tauot hirveästi vaikuttaneet.
Tyhmä kysymys: Miten on kun kaikki puhuu noista valkosipulitabuista, itse olen vetäny joka päivä naamaan 2 isoa valkosipulinkynttä, onko nuo pillerit sitten kovin paljon tehokkaampia?

Niissä pillereissä nyt lähinnä haetaan sitä etua ettei henki haise ihan helvetisti valkkarille! Siitä en sitten tiiä, että kuinka suurta määrää valkosipulia tuollainen pilleri vastaa...

Kipeenä on oltu tässä varmaan 4vk putkee ja paino senkun laskee :( Noh, nyt melko terveenä pitää alottaa taas reenaus, enpä oo muutenkaan oikeen kerenny koulun takia salille.

Back
Ylös Bottom