syväkyykystä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tehnyt syväkyykkyä tanko niskan päällä, onko se oikea tapa? Vai olisiko parempi, jos pitäisin tankoa alempana lapojen päällä?

Jos lasket tangon alemmaksi niin selkä tulee kyykkyyn mukaan tehokkaammin. Jos se on toivottu vaikutus niin laske se tanko lapojen päälle. Niskassa rasitus tulee huomattavasti enemmän jaloille.

lavoille asti sitä tuskin kannattaa laskea, sillä se ei siellä pysy, ellei julle-asennossa kyyki :D . säännöissäkin on kisakyykyn tangon alin kohta mainittu.

takahartioiden päällä on sellanen mukava paikka ns. voimanostotyyliselle kyykylle. niskakyykkynäkin osa voimapuolen tyypeistä kyykkää, mutta tanko pysyy tukevammin, jos se on aavistuksen alempana. ei kannata mitenkään liiotella noissa.

En ole muuten koskaan kiinnittänyt erityistä huomiota kyykyssä tangon nojauskohtaan. Olen tehnyt niin kuin on tuntunut parhaalta. Eihän tuolle tangolle kovin monta paikkaa kyykkyä tehdessä voi olla? Onko tuolla ylipäätään suurta merkitystä, esim. sentin pari vaihtelu?

:offtopic: Nyt kun muistin, niin mitä mahtaa tuo julle tarkottaa..? Kun monesti oon siihen törmänny ja ei vaan tuu päähän mikä liike se oikein on..? Ja jos ois ohjeita tai kuvia, niin jes.. :)

Foxey sanoi:
:offtopic: Nyt kun muistin, niin mitä mahtaa tuo julle tarkottaa..?

Se on hyvää huomenta-liike, eli lontooksi good morning. Tanko niskaan ja nenä kohti lattiaa eli ikään kuin suorin jaloin maastaveto tanko niskassa.

Ahaa..kiitoksia.. Onhan tuota tullut joskus vahingossa jopa kokeiltua.. :D (tekniikan puutetta joskus aikoina miekka ja kypärä) Tuo julle vaan hämäs, kun ei saa suoraa yhteyttä tuohon good morning:iin/hyvää huomenta:n..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom