System Of A Down

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en ole halunnut ladata Hypnotizea netistä ennen kuin oikea julkaisupäivä koittaa. Syitä on kaksi: 1) kunnioitus bändiä kohtaan, 2) halu ostaa se ensin kaupasta, avata muovikääröt kuunnella se aidolta levyltä täysillä.

Mutta tänäänpä kuulin promoversion kolmesti.

Olikos näistä kahdesta uusimmasta levystä tulossa joku "tuplalevy" tai joku paketti missä on kumpikin levy? Jostain on tällainen ajatus päähän jäänyt.

Eikös se ollut jotenkin silleen että noi kannet oli jotenkin silviisii että ne levyt saa niputettua samaan pakettiin?

Siis mikäs tää hypnotize lätty oikein on, jostain kuuluu, että ois kokoelma levy, jostain taas, että ihan kunnon albumi uusine biiseineen. Valaiskaas mua vähän.

Joo, en ole vannoutunut kuuntelija en.. Mutta hyvää musaa silti on :)

Niin ja, onkos tuosta lätystä vielä virallista ja lopullista biisilistaa missään?

[larry] sanoi:
Siis mikäs tää hypnotize lätty oikein on, jostain kuuluu, että ois kokoelma levy, jostain taas, että ihan kunnon albumi uusine biiseineen. Valaiskaas mua vähän.
Uusia biisejä. Biisilista löytyy tuosta Pro-Pain:in linkistä

Mitä nyt vähän oon kuunnellu niin ei iske nii pal kuin mesmerize, MUTTA vaatii lisää kuuntelua ennenkuin lopullinen tuomio tulee :)

n00kie sanoi:
Mitä nyt vähän oon kuunnellu niin ei iske nii pal kuin mesmerize, MUTTA vaatii lisää kuuntelua ennenkuin lopullinen tuomio tulee :)

Nyt on kuunneltu enemmin. Itseasiassa syön sanani ja sanon että monta aivan LOISTAVAA biisiä. 5 tähteä.

On taidettu jakaa Hypnotizelle vähän tätä vanhemman kuuloista materiaalia ja Mezmerizellä oli enemmän popahtavat biisit, samaan aikaanhan levyt kuitnekin nauhoitettiin. Omaan makuun kyllä tuore on heikompi.

Tänään hain levyn ja pikasesti kuuntelin sitä autossa. Liian nopeaa tehdä mitään johtopäätöksiä mutta Mesmerize tuntuu paremmalta levyltä kuin tämä. Noin sain ainakin System of a down julisteen levyn mukaan ja ostin samalla reissulla tyylikkään Iron Maiden lompakon ;)

jaki_ sanoi:
Paras biisi luonnollisesti 09-Vicinity of obcenity

sanoitukset taas jotain aivan muuta:
"Do we all, learn to feed, from the horse, with bad feet, beat the meat, treat the feet, to the sweet, milkyseed"
:D

Hyvä biisi tosiaan, sanat menee kyllä ao. tavalla:

"Do we all learn defeat
From the whores with bad feet
Beat the meat, treat the feet
To the sweet milky seat"

Ja muutenkin erinomainen levy, vakavampi ja tasaisempi kuin Mesmerize. Yhteensä molemmille :5:

Aika paljon pitää tapahtua, että joku/jokin ohittaa tuon paketin vuoden 2005 parhaana levynä omalla listallani. Sisällön lisäksi myös kansitaide iskee.

nyt se on tapahtunut,kyllä,silmäni ovat auennee,olen lopultakin tajunnut tämän orkesterin nerouden,varmaan saatana 4 vuotta muiden jälkeen.eenhän mä uskonu kun ne lehdissäkin toimittajat selitti että yks historian kovimpia yhtyeitä,mä olin vaan että mitäs paskaa..mutta sitten tää mezmerize!!niin järkyttävän kurko kiekko että mä olen luukuttanu sitä tällä viikolla lähes nonstoppina.ihan järkyttävän tarttuvia viisuja sopivasti pilke silmäkulmassa tehtyjen lyriikoitten tukemana.loistavaa!
pitää hypnotize hommata kunhan soitan tän ensin puhki.

mun mielestä taas mezmerize oli taas melko kökkö levy että kannattaa lähteä toxicitystä ja steel this albumista, kovat on toiveet tosta uusimmastA lätystä

mezmerize on opetuslevy,sillä näytetään miten huutoa ja kuiskausta voi yhdistää toimivasti.tai metallisoundit ja popsoundit,sama homma

perkele kun mä en ole vielä löytänyt yhtään huonoa biisiä tolta levyltä...

No jos se sun mielestä kuulostaa hyvältä kannattaa hakea noi aiemmat levyt niissä on sitä tunnetta enemmän ja luultavasti tykkäät, ja naapurisi huutaa kahta kauheammin leipää.

japadahoe sanoi:
naapurisi huutaa kahta kauheammin leipää.
:lol2: vasta muuttanu taloon,pitää ottaa iisisti :D
mä olen vähän kuullu toxicity,mä tykkään chop suey-biisistä ihan homona mutta muut ei oikein iskeny..mutta ehkä mun bitää antaa sille uusi mahdollisuus

Loista orkesteri, lukuunottamatta steal this album-levyä. Aika totaalisen paska rimanalitus herroilta, pari hyvää biisiä.

Aarne sanoi:
Loista orkesteri, lukuunottamatta steal this album-levyä. Aika totaalisen paska rimanalitus herroilta, pari hyvää biisiä.

En voi yhtyä tohon mielipiteseen ollenkaan. Ymmärtääkseni tämä albumi oli jonkinlainen B-puolien yhdistelmälevy, mutta mielestäni tälläkin on todella loistobiisejä, vaikkakaan ei mitään tyypillisiä hittejä. Levy on myös aanut todella hyvää kritiikkiä alan lehdistöltä. Mutta ei ole pakko pitää levystä :)

Back
Ylös Bottom