System Of A Down

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Lukasin ketjun nopeasti läpi, mutta kukaan ei näyttänyt mainitsevan SOADin ekaa levyä. Mielestäni se on edelleen bändin selkeästi paras levy, biisit ovat tosin astetta rankempia joten se ei kaikkiin vetoa samalla tavalla kun nämä uudemmat.

Sugar on Systemin paras biisi :rock:

Azazelin kanssa samaa mieltä! kun joskus satuin kuulemaan ensimmäiseltä levyltä biisin Spiders, niin paluuta ei enään ollut... Yllättävää kyllä mutta sitä levyä jaksaa edelleen kuunnella uudestaan ja uudestaan, jotenkin tuntuu siltä että siihen ei tuu ikinä kyllästyyn

Njoo, mun mielestä se eka oli myös paras.. ennenkuin uusin ilmestyi :) nyt on vaikea päättää kumpi on parempi, tosin tässä uudessa tietty vielä uutuuden viehätystä jäljellä ja muutenkin nykyään muhun iskee enemmän tollainen kevyempi mättö.
Mä olen muuten varmaan ainoa jonka mielestä Mesmerizen paras biisi on Old School Hollywood :D

Käykäähän äänestämässä System Of A Downia MTV:n EMA 2005 skaban Best Alternative ryhmäksi:

http://ema.finland.mtve.com/

Bändi myös esiintyy showssa.

Pari viikkoa vasta tullut kuunneltua tätä vielä tällä hetkellä uusinta tuotosta. Ja kyllä todellakin iskee! Heikkoa lenkkiä ei levyltä löydy.

Eilen YleX:n lähetyksessä mainostivat ihka uutta biisia Hypnotize levyltä, mutta tietysti piti mennä käymään kaupassa ja en kyseistä kipaletta kuullut.

System Of A Down voitti eilen EMA:ssa Best Alternative palkinnon :thumbs: .

Pro-Pain sanoi:
System Of A Down voitti eilen EMA:ssa Best Alternative palkinnon :thumbs: .

Saikohan tätä kautta kovan äänivyöryn :lol2:
Itse ainakin äänestin.

Tietenkin äänestin.

Azazel sanoi:
Lukasin ketjun nopeasti läpi, mutta kukaan ei näyttänyt mainitsevan SOADin ekaa levyä.

Voishan noita posteja lukee tarkemminkin kyllä...

Nimim. "tuota levyä vuodesta -98 kuunnellut"

Hypnotize :rock:

Se on täällä ja rokkaa taas.
Kerran kuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että tästä löytyy sitä vanhaa kunnon runttausta enemmän, kuin Mezmerizeltä. Radiossa soitettu Hypnotize ei kyllä päästä levyä oikeuksiinsa ollenkaan.

CTi2 sanoi:
Se on täällä ja rokkaa taas.
Kerran kuuntelun jälkeen täytyy sanoa, että tästä löytyy sitä vanhaa kunnon runttausta enemmän, kuin Mezmerizeltä.
Mjuu, tottahan tuo. Muhun ei kyllä yhden kuuntelukerran jälkeen oikeen iskeny, mutta parhaat biisithän on yleensä just semmosia, mitkä "avautuu" vasta parin kolmen kuuntelukerran jälkeen. :)

Paras biisi luonnollisesti 09-Vicinity of obcenity

sanoitukset taas jotain aivan muuta:
"Do we all, learn to feed, from the horse, with bad feet, beat the meat, treat the feet, to the sweet, milkyseed"
:D

Back
Ylös Bottom