Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sana kertoo että Ryabko käyttä paljon oman kehonsa liikeitä ja vastustajan reaktioita kaatoihin ohjailuun. Vastustaja menee miinaan ja yllätyneenä keräilee pian itseään lattiasta. Asiaa tuntemattoman silmään tuo varmasti näyttää aivan samalta kuin koskettamatta suoritetut tyrmäykset, mutta sisältö on toinen. Sinänsähän tuo ei ole mitään uutta tai erikoista, samaa näkee vaikka pallopeleissä.SIC- sanoi:Onkos se kaveris jo oppinu mielenvoimalla kaatamaan ukkoja?
Onko tuota videota sitten tarkoitettu herättämään jokaisen teiniprinsessan mielenkiinto lajia kohtaan? Pyrkivätkö kaikki lajit olemaan mahdollisimman markkinointivetoisia ja amatöörien silmissä kovia? Itse ainakin menisin noiden kahden videon perusteella ennemmin systemaa treenaamaan, maga-videossa kun ei ollut yhtään mitään mun silmiin mielenkiitoista.Pulla sanoi:Yleensä trailerilla, demopätkillä ja muilla yleisönäytöksillä on tarkoitus herättää ihmisten mielenkiinto lajia kohtaan. Tässä pätkässä lähinnä kutkuteltiin katsojan nauruhermoja. Vai miten on topokatti ja NHB, jos aivan kamppailulaji-nuubina katsoisitte tuon pätkän niin olisitteko ihan oikeasti kiljuen ilmoittautumassa alkeiskurssille?
Se mitä nimität perseilyksi, liene lähinnä sitä, ettet vain ymmärrä näkemääsi. Korjaa toki jos olen väärässä. Voisit myös hieman selittää, että millä tavalla joku netistä löytyvä pätkä pilaa lajin? Eikö laji ole jotain muuta kuin netissä surffaailua? Suomessa systema on kerännyt muutamia todella päteviä voimankäyttäjiä ja kommentit ovat olleet varsin positiivisia lajia kokeilleilta.Mike sanoi:Jos laji on muuten hyvä, niin miksi tommoisella perseilyllä sitä pilaamaan?
Voitko listata vaikkapa 5 asiaa mitkä noiden videoiden perusteella tekee tuosta lajista mielenkiintoisen?NHB sanoi:Itse ainakin menisin noiden kahden videon perusteella ennemmin systemaa treenaamaan
No näistä "vittu mikä pelleilyä" -kommenteista paistaa läpi kyllä niin vahva nähdyn ymmärtämisen puute, ettei niiden vuoksi kannata ehkä lajia tuomita. Liikutaan taas vahvasti "ei nuo ole oikeata lihasta" -bodikritiikin alueella. Olen yrittänyt jo kirjoittaa, että systemaan ei liity ajatuksen voimalla kaatamisia. Se on vain harjaantumaton katsoja joka saattaa saada tuosta videosta sellaisen kuvan. Miten futaaja saa ohittaa puolustajan? Aivan, harhauttamalla...Mike sanoi:No katsoppa kommentteja tässä ketjussa, ei kovin mairittelevaa kuvaa anna lajista. Ja sen sanon, että yksikään äijä ei esim sua kaada ajatuksen voimalla, eli tuo video on täyttä paskaa. En edes tajua miten tuota voi mitenkään pitää taistelulajipätkänä.
Mitä tuosta pitäisi ymmärtää? Sen että ukko on joku jeesus joka kaatelee miehiä tosta vain. Vaikea painaa sitten vaikka seuraavaan UFC matsiin ja kehän takaa tyrmätä ammattilaisia. Miten kukaan voi olla niin saatanan kuutamolla, että luulee tuon olevan totta?
Saati puhaltamalla perään ja kättä heilauttamalla metrin päässä mene mattoon kuin liimatuksi. Tuo video antaa kyllä lajista mahdollisimman naurettavan kuvan ja mitä muita katselin, niin sama meno näytti jatkuvan niissäkin.Pulla sanoi:Vastustajan omaa voimaa ja liikettä käyttämällä saa varmasti kaikennäköistä aikaan mutta kukaan ei saakeli heitä volttia rinnasta hieraisemalla, bitch slapilla tai metrin päästä kättä heilauttamalla.
NHB sanoi:Tiedätkö edes mitä tuossa demottiin, olisikohan se aito alkeiskurssi, taistelutilanne, periaatteiden esittely, lajinäytös vai jotain muuta? Onko järkevämpää juosta miekan terää vasten vai hypellä sen edestä pois? Ja kai noista muutamista rannejutuista nyt jokainen näkee, että ei ehkä kannata jäkittää paikallaan.
Tähänhän nämä keskustelut yleensä menee. Mun suosikkolaji on kovin...Mike sanoi:Mun mielestä siis ihan siistiä että kaikenmoisia lajeja on, mutta pitää aina vähän suodattaakin. Tehokkaimmat taitaa olla paini- ja lyöntilajit.
NHB sanoi:Tähänhän nämä keskustelut yleensä menee. Mun suosikkolaji on kovin...
Paitsi niiden kanssa keskustellessa jotka ovat jo oppineet sen, että se laji jota itse osaa parhaiten käyttää on se paras sinulle. Määrittele ensin lajin tehokkuus, niin saat jatkoa.