Systeeman pääopettaja toimessa! LOL

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Todennäkösesti toi kaljamahanen "Ylin johtaja" menis yhtä punaseks ku Paavo M. Petäjä Lahdessa, korostan ei tämän näin pitänyt mennä:D

Voiko tuo olla tosissaan...??? Näin erin videon tosta samaisesta jannusta ja ajattelin että ihan hyvä vitsi.. Että se ois tarkotuksella sketsiksi tehty!

Jos tuo onkin "oikea" laji, niin :david: just....

Kuinka pihalla täytyy olla asioista, että tuon videon perusteella on valmis tuomitsemaan lajin?

Mike sanoi:
Mitähän ne siellä peruskurssilla tekis jos vain jökittäis paikallaan ja pistäis vähän hanttiin eikä lenteliskään kuin Seagalin leffoissa pahikset?
Noinhan se on hyvä opetella ja ajaa tekniikoita sisään. Aina aluksi kannattaa opetella tekniikoita niin, että treenivastus pistää täysillä vastaan. Ihan perseestä lajit joissa ei vain tyydytä vetemään täydellä raivolla toisiaan turpiin, alkeiskurssilta lähtien tietty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NHB sanoi:
Noinhan se on hyvä opetella ja ajaa tekniikoita sisään. Aina aluksi kannattaa opetella tekniikoita niin, että treenivastus pistää täysillä vastaan. Ihan perseestä lajit joissa ei vain tyydytä vetemään täydellä raivolla toisiaan turpiin, alkeiskurssilta lähtien tietty.

Joo mutta siis eihän tuo opettaja edes tehnyt mitään. Äijät vain hyppeli pois tieltä.

Tomppa85 sanoi:
Joo mutta siis eihän tuo opettaja edes tehnyt mitään. Äijät vain hyppeli pois tieltä.
Tiedätkö edes mitä tuossa demottiin, olisikohan se aito alkeiskurssi, taistelutilanne, periaatteiden esittely, lajinäytös vai jotain muuta? Onko järkevämpää juosta miekan terää vasten vai hypellä sen edestä pois? Ja kai noista muutamista rannejutuista nyt jokainen näkee, että ei ehkä kannata jäkittää paikallaan.

Ystäväni treena ko. lajia. Jäbä on varmasti yksi atleettisimmista kavereista ketä olen koskaan tavannut, ja on noissa treeneissä ihan kusi sukassa. Näin ulkopuolisen korvaan homma kuulostaa lähinnä hämärältä salaseuratoiminnalta mutta en kyllä itse uskaltaisi mennä lähellekään niitä treenejä ja sellaiset lajit mitä en kokeilisi ovat aika harvassa.

Naureskelijoilla lienee vahva kamppailulajikokemus? ;)

(tai vaikka olisikin, ei helvetti että sellainen 'mun laji on paras mitään muuta ei suvaita mäkämäkämää' -porukka on nihkeetä)

topokatti sanoi:
Ystäväni treena ko. lajia. Jäbä on varmasti yksi atleettisimmista kavereista ketä olen koskaan tavannut, ja on noissa treeneissä ihan kusi sukassa. Näin ulkopuolisen korvaan homma kuulostaa lähinnä hämärältä salaseuratoiminnalta mutta en kyllä itse uskaltaisi mennä lähellekään niitä treenejä ja sellaiset lajit mitä en kokeilisi ovat aika harvassa.

(tai vaikka olisikin, ei helvetti että sellainen 'mun laji on paras mitään muuta ei suvaita mäkämäkämää' -porukka on nihkeetä)
OU SNAP! Taidettiin loukata sun herkkiä tunteita arvostelemalla tuota. Ei saisi nauraa, tuohan on varsin hyvä ja edustava pätkä lajista :david:

Taisi olla jossain vanhassa Budoka-lehdessä juttua lajista. Kivunhallintaa ym. opettivat. Tuskin mikään huuhaalaji, jos ryssien erikoisjoukoille opetetaan.
Mietin vain onko maastohousut pakolliset kun lajissa edetään pidemmälle.:D

topokatti sanoi:

Onkos se kaveris jo oppinu mielenvoimalla kaatamaan ukkoja?

Mike sanoi:
OU SNAP! Taidettiin loukata sun herkkiä tunteita arvostelemalla tuota. Ei saisi nauraa, tuohan on varsin hyvä ja edustava pätkä lajista :david:

Sori pomo, ei tässä nyt itsarin partaalla olla, tuollainen joukkotyperyys vain saa vereni kiehahtamaan.

Ja sinä toinen jamppa, luulenpa että ukkoja kaadetaan ajatuksen voimalla vasta pidempään treenanneiden salaisilla leireillä, lajin alkutaipaleella kyse on käsittääkseni enemmän äärimmäisestä kehon hallinnasta. Laittoi kamu minut joskus nurin jollain satubalettimuuvilla mutta toisaalta, 65-kiloisen varteni kaatamiseen ei tarvita kovin järeitä aseita.

Hiekkapimppi kuittaa ;)

(ja editoi koska äidinkieli hieman heikoissa kantimissa)

Yleensä trailerilla, demopätkillä ja muilla yleisönäytöksillä on tarkoitus herättää ihmisten mielenkiinto lajia kohtaan. Tässä pätkässä lähinnä kutkuteltiin katsojan nauruhermoja. Vai miten on topokatti ja NHB, jos aivan kamppailulaji-nuubina katsoisitte tuon pätkän niin olisitteko ihan oikeasti kiljuen ilmoittautumassa alkeiskurssille?

Jos nyt vertaatte sitä vaikka tähän krav maga demoon, niin kumpi mielestänne luo katsojalle uskottavamman kuvan lajista? Laji jossa ohjaaja huudahtaa *TSUH*, samalla suorittaen maagisen heilautuksen kädellään 1.5m ja saa täten uhrin nytkähtämään tuskasta VAI laji jossa kohtuullisen uskottavasti lamautetaan vastustaja iskuilla kriittisiin paikkoihin jne jne?

Edit: Ei helkkari. Pakko kyllä tiedustella sinulta, topokatti, että käyttikö kaverisi kenties tuota videolla neljäntenä esitettävää Hieraise rintaa - lennätä vastustaja päälleen -tekniikkaa vai kenties jotain muuta? :lol2:

inflames sanoi:
Tuskin mikään huuhaalaji, jos ryssien erikoisjoukoille opetetaan.
Mietin vain onko maastohousut pakolliset kun lajissa edetään pidemmälle.:D

Noilla erikoisjoukko jutuilla ei ole mun mielestä mitään arvoa. Venäläiset rahastaa kaikenlaisella paskalla nykyään. Joissain hippasteluissa Venäläisillä vetäjillä on kuitenkin kova tausta jostain ihan oikeasta kamppailusta.Sitten kun pitää todistaa, että Compat-Kommando-Ninjailu toimii, niin sitten vedetään sporttisambolla/judolla niskaan ja potkunyrkkeillään päälle.

Suositut

Back
Ylös Bottom