Syntymäpäivälahja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Asten
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Jostain kumman syystä minun tuttava piirissä ihmisten syntymiä juhlitaan juuri loppukesästä. Ei jaksaisi viedä ihmisille sitä perinteistä nestemäistä lahjaa joka kerta. Onko jengillä kokemuksia hyviä lahja ideoita. Siis sekä miehille että naisille laidasta laitaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vein ystävälle hattarakoneen. En ole kysynyt onko se vielä niitä vääntänyt.

Eikä sillä ole mitään väliä että niitä tuskin tulee tehtyä joka päivä tai että ne edes maistuisi joltakin.

Ystäväni täytti 25-vuotta.

Itse ainakin arvostaisin lahjana käyttötavaraa, enkä mitään paskahömppää. Ite jos lahjaa ostasin, niin jotakin harrastuksiin tai elämäntapaan liittyvää, ellei sitten ihan huumorilla vetäs...

Nooh, hattarakone oli lähinnä vitsi.

Käyttötavaraa suosin minäkin. Itseasiassa en todellakaan loukkaantuisi esim. siitä jos saisin vaikka kodinkoneen lahjaksi. Helpottaa omaa arkea monessa mielessä. Mutta toiset ottaa sen niin vihjailevana. Mitään nallekarhuja ja sydäntikkareita en voi sietää. Mutta kaverille nyt harvemmin tulee vietyä kodinkonetta tai pehmolelua.

Puljun Kylmätuoppi on aivan ykkönen! Sellaisia neljän setti merkkipäiväksi kaverille, niin eiköhän piristy! Itsellä on noita, saa juoda kaiken kylmänä, eikä tarvi jäiden kanssa sotkea. Olueen ei jäitä oikein sotkisikaan... :P

E: Integrandi, muistahan säkin pistää rahat myös siihen... Muistatko? :hyper:

Kiitos vaan r*nkkari tuostakin linkistä. Piti heti tilata tuollainen radio-ohjattava microhelikopteri. Ja sormien syyhy sen kuin kasvaa noihin muihin leluihin...morkkista tiedossa :wall:

:lol2: noita kauppoja missä myydään hilavitkuttimia on netti pullollaan. Ulkomaisilta saiteilta alkaan saamaan jo ihan mitä vaan esim.

www.iwantoneofthose.com

Jos haluaa jotain extreme kokemuksia esim. sukeltaa Titanicin hylylle pienoissukellusveneellä tms. niin www.adrenalin.com on oikea osoite...

Mitä vikaa on nestemäisessä tai rahassa? Tottakai tuo on mielikuvituksetonta jne jne. mutta esim. itsellä on sen verta tiukka maku tavaran suhteen että tiedän varsin hyvin mitä haluan ja mitä en halua.

Suuri osa lahjoista menee genreen kiitos mutta en mä tällä mitään tee. Varsinkin mutsille olen yrittänyt viimeisten muutaman vuoden aikana sanoa ettei tarvitse ostaa mitään mutta ei tunnu menevän perille. Ikävää sinällään kun suurin osa lahjoista ei nyt ole niinkään paljoa mun mieleen.

Kavereille taas lahjat ovat baarissa tarjoamisia tjsp. jolla kaikki pysyvät tyytyväisenä. Siskolle tungetaan vaan rahaa käteen niin että hiljenee ruikuttamasta. Helppoa ja toimivaa. :)

Suuri osa lahjoista menee genreen kiitos mutta en mä tällä mitään tee.

Samaa mieltä. Me ostetaan kavereille aina kimpassa jotain isompaa, mitä sankari oikeeesti tarvii tai on toivonut, tai sit vaan kerätään rahaa ja annetaan lahjakortti.

Jokin elämys jos sankari on yhtäänkään sen luontoinen. Esim. Mikkelissä (?) taitaa olla Xon-puisto, jossa voi hypätä benjin tai katapulttihypyn ym. juttuja. Jää ainakin mieleen moinen loikka tuntemattomaan jos ei ole aiemmin hypännyt. Sitä kun seisoo siellä korissa monen kymmenen metrin korkeudessa tajuaa kuinka kovasti siitä henkikullasta haluaa pitää kiinni. Onhan se vähän itsemurhalta tuntuvaa touhua kaatua pää edellä kohti maata. Sen parempaa fiilistä ei silti ole saanut kun ekan kerran benjin jälkeen tuli takaisin tukevasti maan kamaralle. Korkeapaikankammoisesta se oli itsensä ylittämistä.

Tandemhyppy laskuvarjolla (se olisi itsellä seuraavana vuorossa).

Huvipuistopäivä (tavallinen huvipuisto) yhdessä sankarin kanssa

Juuh, ehkä kannattaa etukäteen varmistella, että on sellaista mitä pystyy ja haluaa tehdä. Itse varmaan saisin paniikkikohtauksen jos alettais hilata kohti jotain benjihyppypaikkaa. Mutta kaipa nyt hyvät kaverit osaa arvioida mistä synttärisankari tykkäisi.

Mulla on synttärit tässä nurkilla enkä keksi mitä mä haluaisin lahjaks. Kyselyitä tulee ja "emmä tarvii mitään" ei kelpaa vastaukseksi. Mitä te muut, 28-33-vuotiaat miehet, itse haluaisitte/tarvitsisitte juuri nyt?

Tommosia kysymyksiä esitetään yleensä ikähaarukalle 3-12. Sanot että paras lahja on kun lopetatte ton typerän kyselyn ja annatte olla rauhassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom