Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S0874 sanoi:Jos on niin suuri tarve onnistua jossakin asiassa että se alkaa jo ahdistaa, niin millä helvetin keinolla se vaan "heitetään nurkkaan ja annetaan olla"?
Tove sanoi:iltapalaks rahkan sijasta kokonainen ihanan rasvainen ja suolainen leipäjuusto.
Goatsilla sanoi:Juuri sillä. Tarkoitin sitä henkistä taakkaa, en itse asiaa, jonka haluaa niin kovasti saavuttaa. En väitä että pitäisi, mutta ainakin olisi terveellisempää pyrkiä tavoitteeseen hyvillä mielin, kuin ahdistuneena. Pointti on kai vaan se, että mikään asia ei stressaamalla tule kuntoon, päinvastoin. Mitenköhän vielä yrittäisin selitellä... Olen verbaalisilta kyvyiltäni täysi paska, minkäs teet :D
S0874 sanoi:Mutta siis alkuperänen pointtini oli se että vaikka stressaamisesta pystyy pääsemään irti, niin se ei ole helppoa eikä onnistu mitenkään nappia painamalla.
Oi kyllä! Musta on kivaa kokeilla rajojani ja tuntea, miten se leipäjuuston rasva vuoraa suun limakalvot. Siinä on sellanen fiilis, että vois vaikka lähteä hakkaamaan somaleita tai tappaa tiikereitä paljain käsin. Sitten mä menen peilin eteen seisomaan, katon itteeni tiukasti silmiin ja sanon oikein ääneen, että "vittu mä oon kova, somput pelkää mua! Yeah!"...... ;)Goatsilla sanoi:Tuollaista arjestairtautumistaitoa ja riskinottokykyä minä ihailen. Tuntuuko sinustakin välillä, kun oikein revittelet, että maailma ei riitä? :D
Goatsilla sanoi:Totta. Ja mulla on ulosanti edelleen perseestä, ajatus on olemassa, mutta en saa sitä tuotua tekstimuotoon. Ehkä tässä kuitenkin mentiin jo taas minun alkuperäisestä ajatuksestani sivuun, menin itse siitä sivuun.
Mutta miten olisi vain siitä ajatuksesta luopuminen, että "täytyy saada jotain aikaan, tai on epäonnistunut". Minulle ainakin olisi raskasta ajatella, että mitäköhän odotuksia minuun kohdistuu muiden ihmisten, vaikka nyt sitten vanhempien taholta, että mittaisin onnistumista sillä, miten saan nämä odotukset täytettyä. Kun taas mittaan omaa "menestystäni" omalla tavallani, olisi typerää asettaa itselleen jotain ahdistavia ja stressaavia odotuksia. Ei tästä nyt ota itsekään selvää... Minun tärkein "aikaansaamiseni" olisi varmaan se, että oppisin elämään täysin tässä hetkessä, stressaamatta ja murehtimatta tulevia ja menneitä, ahdistumatta, se olisi minulle onnistumista, ei mitkään ulkoiset puitteet. Mutta en ahdistu vaikka en siinä onnistuisikaan :D
PÖH Eilen tuli just 29v. täyteen. Illalla tein kyykyssä sekä sarja että maksimi ennätykseni. Kotona avokki odotti valkosipuliperunoiden ja paistoa odottavien pihvien kanssa. Ruoan päälle sain vielä erityistä suullista huomiota. Tähän päälle se että 8vkoa vanha tyttäreni tuhisi sängyssään onnellisen tietämättönä maailman murheista.
Mikäs - ihan juhlalta tuntu vaikkei erityisesti juhlittukaan!