Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J.Jake sanoi:PÖH Eilen tuli just 29v. täyteen. Illalla tein kyykyssä sekä sarja että maksimi ennätykseni. Kotona avokki odotti valkosipuliperunoiden ja paistoa odottavien pihvien kanssa. Ruoan päälle sain vielä erityistä suullista huomiota. Tähän päälle se että 8vkoa vanha tyttäreni tuhisi sängyssään onnellisen tietämättönä maailman murheista.
Mikäs - ihan juhlalta tuntu vaikkei erityisesti juhlittukaan!
Huppe sanoi:Missäs vaiheessa jengillä kääntyy juna? Onko se se maaginen kolmenkympin raja vai jo aiemmin vaiko peräti myöhemmin? Onko aihetta juhlia?
iivili sanoi:Seuraavan kerran sitten aikaisintaan 50-v, jolloin voisi "juhlia" lähtemällä karkuun juhlia jonnekin etelän lämpöön.
Hmm. Olen vähän samaa mieltä. Tulipa mieleen Katsumodon sanat elokuvasta The Last Samurai, siellä puutarhassa:protsku sanoi:Musta ois parempi jos vietetään jokainen päivä niin että se on meidän kaikkien syntymäpäivä ja nimipäivä ja elämän paras päivä.
Goatsilla sanoi:Ai jaa, en mä ole huomannut tuollaista? Vanheta täytyy, aikuistua ei tarvitse koskaan. Aikuistuminen on GOATSESTA!!1
Ja noista synttäreistä: Elämä on todellakin niin hubaa, koomista ja hyvä läppä, ettei erikseen tarvitse alkaa oikein kalenterin mukaan juhlimaan. Juhlii jos juhlituttaa, ei kai siihen tarvita mitään tekosyytä tai edes syytä.
Angelica-82 sanoi:Tosin kyllähän joskus ahdistaa ku vanhenee ja ei oo saanu mitään aikaan mut vielähän tässä ehtii.
Goatsilla sanoi:mutta mistä toi tarve "saada jotain aikaan" kumpuaa?
S0874 sanoi:Sama meininki oli YO -juhlissa: Ihmiset oli aivan innoissaan kuinka nyt tuli pojasta ylioppilas. Oikeen suuri virstanpylväs elämässä. Itse olin vähän että onko tää nyt niin iso juttu kun en siellä koulussa mitään oikeen tehnyt eikä mikään kiinnostanut ja kuhan nyt tuli käytyä.
Angelica-82 sanoi:Niin, ja osasyy noihin aikaansaamisen tarpeisiin kumpuaa, ikävä kyllä, vanhemmista. Ainakin meidän perheessä.
Angelica-82 sanoi:Tosin ei nekään sellasia asioita oo, etteikö vois onnellisena elää, vaikkei niitä juttuja saavuttaiskaan.
Goatsilla sanoi:Mutta ahdistus -sana pomppasi tekstistäsi silmään, silloinhan se aikaansaamisen tavoittelu alkaa olla jo taakka, jonka voi mielestäni yhtä hyvin heittää nurkkaan ja antaa olla.