Synttärilahja

Ikä
37
Elikkä oon menossa viikon päästä erään tytön kanssa treffeille, ja sil on ollu synttärit tässä.. Tarkotuksena olis viedä sille joku synttärilahja (ajattelin jotain hopeista kaulaketju sydänriipus tsydeemiä), mutta mitäs mielipiteitä pakkislaisilla olis siihen. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan hintaluokassa 0-50€.

Taustoja on sellasia, et oon tässä parin viikon ajan nähny sitä joka päivä ja juteltu kaikennäköstä ja tän jälkee viestiteltii ja molemmilta tuntu löytyvän kiinnostusta uudelleen tapaamiseen.

Naispuolisilta haluisin kuulla, että mitä haluisitte saada tossa tilanteessa että ei olis sellanen "joo iha kivahan tää on, mut :urjo: .
Yleisesti kanssa mielellään muiltaki pakkislaisilta tietoja, mitä sellasta ootte antanu naisillenne lahjaks, mistä ne on tykänny iha :worship:

Tällä hetkellä fiilarit on nii korkeella, et mihin tahansa asiaan löytyy motivaatiota. :thumbs: . Toivottavasti tästä hommasta tulis jotai :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei tod mitään sydän juttuja jos oot pari kertaa käyny treffeillä, kokeile vaikka punkkupulloa ja suklaata kukilla ryyditettynä, illalla vonkaat pesää! :thumbs:

Timustaja sanoi:
Elikkä oon menossa viikon päästä erään tytön kanssa treffeille, ja sil on ollu synttärit tässä.. Tarkotuksena olis viedä sille joku synttärilahja (ajattelin jotain hopeista kaulaketju sydänriipus tsydeemiä), mutta mitäs mielipiteitä pakkislaisilla olis siihen. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan hintaluokassa 0-50?.

Taustoja on sellasia, et oon tässä parin viikon ajan nähny sitä joka päivä ja juteltu kaikennäköstä ja tän jälkee viestiteltii ja molemmilta tuntu löytyvän kiinnostusta uudelleen tapaamiseen.

Naispuolisilta haluisin kuulla, että mitä haluisitte saada tossa tilanteessa että ei olis sellanen "joo iha kivahan tää on, mut :urjo: .
Yleisesti kanssa mielellään muiltaki pakkislaisilta tietoja, mitä sellasta ootte antanu naisillenne lahjaks, mistä ne on tykänny iha :worship:

Tällä hetkellä fiilarit on nii korkeella, et mihin tahansa asiaan löytyy motivaatiota. :thumbs: . Toivottavasti tästä hommasta tulis jotai :haart:
Ei mitään lahjoja tossa vaiheessa, annat itsestäsi liian helpon kuvan. Varsinkin jos ne synttärit on ollut jo, tuntuisi tyhmältä saada lahja jälkikäteen. Yllätät sen menemällä sen työpaikalle ja viet sille parinkympin kukkakimpun. Älä pihtaile, äläkä vie ruusuja, äläkä anna niitä sellaisessa paketissa, vaan sellaisenaan. Annat pusun poskelle ja sanot että halusit vähän piristää sen päivää. Toimii kuin puucee!

:offtopic:

Kukas joskus ehdotti sitä 'Pakkodeitti - Kaikki deittailusta' ? :D

Joo toi ruusut + jotain siihe päälle on tosiaan yks vaihtoehto, mitä oon aatellu. Mut onko sitte yleinen mielipide, että mitään korua ei kannata sille viedä. Aikasemmille (ei tän tytön kanssa) treffikumpaneille en oo vieny mitää koskaa, ku ne on ollu vähä sellasii mitäköhä tästäki seuraa (suurinpiirtein tokaa kertaa tapaa treffeillä) hommia.

Haluisin viedä tolle jotain sellasta mistä se tosiaan tykkäis, ku panostus tähä hommaan on 110%.

EDIT: Hidas näytän olevan ku kolme postia ehtii tulla sinä aikana ku käyn hakee safkaa ja kirjotan viestiä.

Viimeksi muokattu:
Kukat ja punkku olis jees, mutta kun katsoo sun profiilia niin ikä ei taida viellä sallia punkkua.
No sitten kukat ja joissakin karkkikaupoissa on sellaisia nättejä suklaa paketteja(sydämmen muotoisia) niin ne ovat toimineet aika hyvin.
Joku pehmolelu? Itse vein joskus sellaisen gorillan ja sanoin että se muistuttaa minusta niin se toimi aika hyvin.
Ei oikein korut viellä tuolla asteella mielestäni kuullu hommaan, tulee hieman sellainen liian innokas fiilis hommaan.

Tyttö on ilmeisesti suunnilleen ikäisesi eli jotain 17 v? Tuossa iässä tyttö ilahtuu vaikka Chupa Chups -tikkarista. Mä muistan ikuisestin kun sain tikkarin 17 v "läksiäislahjaksi" kun kundi joutu lähtee armeijan harmaisiin... söpöä. Osti sen vielä aseman R-kioskilta. Ooh..!

Kortti, 1 ruusu ja tikkari. Siinä ois aika hyvä ja edullinen paketti.

Quadzilla sanoi:
Ei mitään lahjoja tossa vaiheessa, annat itsestäsi liian helpon kuvan. Varsinkin jos ne synttärit on ollut jo, tuntuisi tyhmältä saada lahja jälkikäteen. !

Eli alunperin ehdotin et oltas menty sillo treffeille ku sil on synttärit, mut se ei oo sillo maisemissa. Eli halusin sillo antaa lahjan sille, mut sanoin et se saa sitte myöhemmin sen. Eli joka tapauksessa jonku lahjan sille vien.

Minusta kukat on hyvä idea - ruusuja - tai sitten joku erikoisempi (esim. gerbera). Itse ainakin pitäisin, jos mies suhteen noin alkuvaiheessa kukkia toisi... tosin harvassa on sellaiset miehet, jotka ylipäätään kukkia tajuaa tuoda....

Mun mielestä kaulakorut on tuossa vaiheessa liian aikaista - voisi tulla vaivautunut olo, kun parin viikon tapailun jälkeen juttu on yleensä vielä "käynnistysvaiheessa" ja toista ei vielä kovin hyvin tunne. Mutta joku pieni suklaarasia ois kiva esim. noi japan ehdottamat sydämenmuotoiset... tai sitten kukkien kera joku ihana pieni pehmolelu (nalle?), itse olisin ainakin myyty... :haart:

Mä annoin yhelle muijalle viikko sitten nimpparilahjaksi Michael Jacksonin -Facts from the dancefloor kirjan...Ostin niitä anttilasta viis kappaletta 1€/kpl...Oli tytöllä ihmettelemistä, kun tahallaan vielä jätin hintalapunkin kirjaan...mutta iloinen oli....en ollut nähnyt kyseistä tyttöä kuin muutaman kerran aikaisemmin, joten en halunnut antaa mitään liian "ajateltua" lahjaksi...

Samoilla linjoilla edellisten postaajien kanssa. Koruja voi harkita sitten myöhemmin. Voisit viedä tytsyn esim. syömään(ei mäkkiin), tai niitä kukkia ym. Pehmoleluja en itse haluaisi, tai ehkä joku söpö nalle omalta kullalta, mutta muuten en kyllä tuollaisista välitä. Ei liittynyt, mutta ota huomioon ettei omakaan tyttösi pakosti pehmonalleista tykkää. Tsemppiä :thumbs:

:offtopic: Lokakuussa kun täytän 18, pitää sanoa kavereille että eivät misään nimessä mene ostamaan mitään pulloa vaan tuovat valion rahkaa vaan :) :kippis1:

Timustaja sanoi:
Tarkotuksena olis viedä sille joku synttärilahja (ajattelin jotain hopeista kaulaketju sydänriipus tsydeemiä
Juu, älä ainakaan mitään korua vie. Ja mun mielestä kaikki muutki sydänaiheet on aika tökeröjä. Jotain sellaista neutraalia ja suht pientä. Vaikka siis pehmolelu jos uskot sen typyn pitävän sellaisista.

Kyllä minäkin niitä kukkia ottaisin, kaunis iso kimppu.
Nyt on esim. auringonkukkia myynnissä toreilla, siihen kun sanot että ne on yhtä aurinkoisia kuin hän niin avot jo on tyttö myyty.

Mä olin ihan onskuna, ku joskus nuorena deittailin yhtä romantiikan hallitsevaa miesihmistä ja ku se toi treffien alussa just jotai söpöä niinku yhden ruusun tai suklaata tai jonkun pehmolelun (keräilin niitä).

Tossa vaiheessa tosiaan ajatus on tärkein, myöhemmin sit alkaa hinnallakin olla väliä ;)

Tuo kukka juttu on mun mielestä toimiva. Jos nyt viet alusta asti kukkia voit ostaa niitä jatkossakin, ilman että nainen ihmettelee: mistäs nyt tulee kun kukkia kiikuttaa?
Ihan vaan joku auringonkukka tms. Gerberakin olis hieno.

Smart sanoi:
Jos nyt viet alusta asti kukkia voit ostaa niitä jatkossakin,
Tossa pitää olla tarkkana. Ajattele koko homma toisinpäin, eli jos viet nyt kukkia, niin joudut viemään niitä jatkossakin.

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom