Synttärilahja

Nyt sun pitää kuule olla varovaisena, ettet vaikuta liian umpirakastuneelta. Paitsi jos se misu on yhtä umpirakastunut suhun. Tytöillä on taipumuksena ottaa takapakkia, jos jätkä vaikuttaa noin alkuvaiheessa olevan liian tosissaan. Eli ei missään tapauksessa mitään koruja. Mä en ostaisi mitään, vaan veisin sen ulos syömään. Ei mäkkäriin, vaan johonkin vähän parempaan. Onhan näitä, mihin 17 vee lompakkokin riittä: Memphis, Chicos, Amarillo, JFF Kettunen yms. Tai miksei joku vielä parempi, jos massi riittää. Tähän liittyen: opettele tekeen ruokaa, ja sitten kun asut yksinään, niin sovit ekat treffit niin, että "tuu meille, mä kokkaan sulle jotakin". En ole meinaan tavannut YHTÄKÄÄN mimmiä, jonka sydämeen ei olisi käynyt tie vatsan kautta. Ylipäänsä, jos sä osaat TEHDÄ jotakin (metallityöt, puutyöt, piirtää), niin aika monella mimmillä lyö polvet loukkua, jos maalaa jotakin, tai tyyliin takoo 15 senttii pitkän naulan; "et sä tällä varmaan mitään tee, mutta mä halusin takoa sulle jotakin." Itse olen aina umpirakastuneena saanut valtavan piirrustusinspiraation, ja piirrellytä jotain lohikäärmeitä sun muita. Kuka tahansa osaa OSTAA, mutta todellinen huomioiminen on aina TEKEMISTÄ. (Nyt jos joku pakkiksen tytöistä argumentoi vakuuttavasti, että tämä ei ole totta, niin suostun perumaan puheeni, ja myönnän, että mulla on ns. "harhainen käsitys naisen sydämen liikkeistä...)

Tuo ringsiden ehdotus siitä että tee itse jotain tytöllesi, voisi toimia aika hyvin. Koruja en suosittele ostamaan, se vaan kertoo huonosta mielikuvituksestasi.
Nimim. koruja tulee lahjaksi lähes joka joulu, synttäri ja nimipäivä.:D
Tai se, että viet tyttösi syömään voisi myös toimia ihan hyvin. Romanttinen illallinen ja ihana kukkakimppu uppoavat varmasti! Tsemiä!!! :thumbs:

Tuossa vaiheessa ei mitään pysyvää, ts. ei mitään, mistä jää muisto. Eikä myöskään mitään kallista, ettei tyttö vaivaannu -syömään menokin on vähän jo sitä hintaluokkaa teidän iässänne, etten ehkä suosittelisi.

Eli kukkia. Ei mitään ruusuja, ne on mielikuvituksettomia ja muutenkin jokin hauska kukka on parempi, juuri joku auringonkukka tai gerbera. Tai vaikka ihan ruukkukukka, jos tyttö sellaisista tykkää (okei, nyt kumosin tuon pysyvää -kohdan).

Ruukkukukka, IIK, kaikki ei ole mitään viherpeukaloita. Saattaisi typy saada kauhean stressin, kun koittaisi pitää kukan hengissä ja sitten se mahdollisesti kuolisi kuitenkin. Ostaisi toisen tilalle ja sillä menisi kaikki "viikkorahat" siihen ettet huomaisi kukan kuolleen...;)

Kukka on jees, tosin ei ehkä mikään ruusu ja sit siihe kyytipojaks vaik joku jees levy, jotai omaperäst musaakkia.

Timustaja sanoi:
Tällä hetkellä fiilarit on nii korkeella, et mihin tahansa asiaan löytyy motivaatiota. :thumbs: . Toivottavasti tästä hommasta tulis jotai :haart:

joo onnee vaan..:)..itsellä nuo naisasiat on tällä hetkellä :david: luokkaa..

mik99 sanoi:
itsellä nuo naisasiat on tällä hetkellä :david: luokkaa..

Jätkällähä löytyy sitte naisia joka sormella jos naisasiat on tällä hetkellä :david: luokkaa. Sehän saa aina kaikissa sarjoissa kaikki naiset :)

Timustaja sanoi:
Jätkällähä löytyy sitte naisia joka sormella jos naisasiat on tällä hetkellä :david: luokkaa. Sehän saa aina kaikissa sarjoissa kaikki naiset :)

joo no tuo on kyllä totta..no korjataan ne on tällä hetkellä tasoa :zzzz: valitettavasti..juu eiköhän riitä tää paskan puhuminen vaikka totta puhunkin..ettei nuo modet hermostu.. ;)

Kannat tytölle kilon säkin Hasselhoffin rintakarvan makuista mass gaineria ja tokaiset että "rouskutahan tuosta rimppakinttu, niin katotaan kuukauden päästä". Ja avot! :thumbs:

Noniin, sikaosasto vaimenee.

Entinen tyttelini ihastui kovasti kun toin tädilläni mittatilaustyönä teetetyn teddy-karhun, joka oli suoraan hänen lempielokuvastaan Artificial Intelligence. Joskus taustatyökin kannattaa. ;)

Liitteet

• aiscene3.webp
    aiscene3.webp
    7,4 KB · Katsottu: 489
Timustaja sanoi:
Kaktus :lol2: Sillä riittäs kyllä huumori siihen, mut en haluu pilaa samantien kaikkee :D .

Venus flytrap. En tiedä suomalaista nimeä, kait se joku kärpäsloukku on. Sellanen pieni kasvi joka on ruukussa ja sulkee "suunsa" kun (tyhmä) kärpänen siihen laskeutuu. Mulla tollanen kuoli vajaassa kuukaudessa, eli ei se kovin pysyvä ainakaan itselläni ollut ;) Ton antamisen yhteydessä vielä kommentti tyyliin "oisha toi kiva ikkunalla, mut teijän siel landen puucees pääsee oikeuksiisa" niin on tyttö lääpällään.

Onko ideoita mitä veisin tänään 23v (vissiinki) täyttävälle ilmeisen villiluontoiselle (lue: jakorasia :D) naiselle. Pari kertaa olen henkilön tavannut, elikkä ei oikeestaan mitään hajua mistä neiti tykkää eikä lahja sais olla kovin kalliskaan. Varma saanti kunhan vaan jaksaisin paikalle pölähtää eikä ilman lahjaakaan oikeen viitsi mennä.

^Heh

Eli siis varma saanti, jakorasia ja haluat antaa lahjan? Hmm.

Riippuen tietysti siitä kuinka paljon tykkäät tytöstä, mutta jos se on tasoa "ihan sama"(viestistäsi päätellen), niin ehkä joku shamppanja-pullo(+suklaarasia)? Niitäkin kun saa niin eri hintaisia.

Jos mies ei näkisi yhtään vaivaa mun synttärilahjan eteen, niin mulla tulisi ainakin tunne ettei miestä pahemmin kiinnosta. Korut on kivoja lahjoja(laadukkaat korut), koska ne säilyvät pitkään ja ovat hyvänä muistona:)

^^ Kortsupaketti. Jos haluat olla herrasmies, osta sellanen missa on vibrarengas mukana.

Savannah sisälsi tuon mun viestin aikalailla oikeen :) Eli tässä vaiheessa ainakin tuntuu olevan tasoa "ihan sama", mutta sekin tosiaan vaan ensivaikutelman perusteella. Kortsupakettia en välttämättä kehtaa suoraan kouraan läväyttää kun paikalla kuitenkin muutakin porukkaa. Mut skumppa vois tosiaan olla ihan hyvä.

Juotat sen siis känniin.

Back
Ylös Bottom