Rinkku
epäihminen, antihomo
Nyt sun pitää kuule olla varovaisena, ettet vaikuta liian umpirakastuneelta. Paitsi jos se misu on yhtä umpirakastunut suhun. Tytöillä on taipumuksena ottaa takapakkia, jos jätkä vaikuttaa noin alkuvaiheessa olevan liian tosissaan. Eli ei missään tapauksessa mitään koruja. Mä en ostaisi mitään, vaan veisin sen ulos syömään. Ei mäkkäriin, vaan johonkin vähän parempaan. Onhan näitä, mihin 17 vee lompakkokin riittä: Memphis, Chicos, Amarillo, JFF Kettunen yms. Tai miksei joku vielä parempi, jos massi riittää. Tähän liittyen: opettele tekeen ruokaa, ja sitten kun asut yksinään, niin sovit ekat treffit niin, että "tuu meille, mä kokkaan sulle jotakin". En ole meinaan tavannut YHTÄKÄÄN mimmiä, jonka sydämeen ei olisi käynyt tie vatsan kautta. Ylipäänsä, jos sä osaat TEHDÄ jotakin (metallityöt, puutyöt, piirtää), niin aika monella mimmillä lyö polvet loukkua, jos maalaa jotakin, tai tyyliin takoo 15 senttii pitkän naulan; "et sä tällä varmaan mitään tee, mutta mä halusin takoa sulle jotakin." Itse olen aina umpirakastuneena saanut valtavan piirrustusinspiraation, ja piirrellytä jotain lohikäärmeitä sun muita. Kuka tahansa osaa OSTAA, mutta todellinen huomioiminen on aina TEKEMISTÄ. (Nyt jos joku pakkiksen tytöistä argumentoi vakuuttavasti, että tämä ei ole totta, niin suostun perumaan puheeni, ja myönnän, että mulla on ns. "harhainen käsitys naisen sydämen liikkeistä...)
..itsellä nuo naisasiat on tällä hetkellä
luokkaa..
valitettavasti..juu eiköhän riitä tää paskan puhuminen vaikka totta puhunkin..ettei nuo modet hermostu.. ;)