Synefriini (hardcore, fitnesstukku) kokemuksia?

Ikä
54
Kokemuksia nimenomasesti tästä, tai vastaavista synefriinikapseleista joissa ei ole sitä kofeiinia? Näyttäs olevan synefriiniä 60g yhessä kapselissä, ja painotettu että vaan yks päivässä nassuun.

Toivotaan ettei diabeetikon sokeriarvoihin vaikuta, täytyy olla varovainen ja tarkkailla kovin usein. Aamulla lähtee ensimmäinen pilleri!

Jos jollain on hyviä tai huonoja kokemuksia tällasten nappailusta niin kommentit kehiin!

Apua, siis 40mg yhdessä kapselissa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksinään ei mihinkään, kofeiinin kanssa ihan jees. Vähän tulee enemmän hikeä pintaan mutta siinä se. Nykyään vedän pelkällä kofulla.

Tuli kiskottua noita parhaillaan 200mg ennen treeniä 400mg kofeiinin kera ja enpä minkäännäköistä vaikutusta huomannut verrattuna pelkkään kofeiiniin. Eivätpä paljoa maksanutkaan onneksi.

Kyllä noita jotkut arvostavat treenibuustereina kofeiinin kanssa. Itse en saanut noista paljoakaan irti. Hiki irtosi herkemmin ja siinä kaikki (kofeiinin kanssa). Ilmeisesti ihan toimiva termogeeninen (kofeiinin kanssa) valmiste. Saattaa auttaa marginaalisesti rasvanpoltossa.

Ainahan nää on vähän tällasia voi auttaa tai sitten ei - juttuja, mutta mikäs tässä yrittäessä :D Mulla puski tänään hikeä ilman mitään tekemistäkään koko aamupäivän töissä, ja ilman kahvia oon ollu kuitenki virkee. Pari kuppia vihreetä teetä nakkelin huiviin aamiaisen yhteydessä kyllä. Saa nähä toimiiko! Vihreä tee kapseleita kun popsin joskus vuosi takaperin ja jotain fatburbereita niin karisi kilot melko iloseen tahtiin, vaikka kyllähän treeniki oli sillon kovempaa kun nyt..

Aah, kiitos valaisusta :D Saas nyt nähdä auttaako mitään, painoa olis pudotettava tollanen kymmenisen kiloa vielä, helvetin hidasta hommaa kun täytyy iisisti ottaa ton diabeteksen takia. Onko kukaan todennu jonkun tietyn pillerin oikeesti tehostavan rasvanpolttoa? Harmi kun en muista mitä fat burnereita käytin sillon, täytynee alkaa googlailemaan ja toivoo että löydän ne samaiset pillerit [emoji6]

Mannisen thermocut toimi mun mielestä ihan ok.. Tosin taisivat olla juuri synefriini+kofeiini-kombo joten niitä ei kyllä enää saa

Joo. Noiden synefriinikapseleiden kanssa oon tänään juonu melkein pannullisen kahvia, eikä nyt oo sen kummosempi olo kun pelkän kahvinkaan jälkeen.

Aah, kiitos valaisusta :D Saas nyt nähdä auttaako mitään, painoa olis pudotettava tollanen kymmenisen kiloa vielä, helvetin hidasta hommaa kun täytyy iisisti ottaa ton diabeteksen takia. Onko kukaan todennu jonkun tietyn pillerin oikeesti tehostavan rasvanpolttoa? Harmi kun en muista mitä fat burnereita käytin sillon, täytynee alkaa googlailemaan ja toivoo että löydän ne samaiset pillerit [emoji6]

Itse kiristelin tuossa kesällä ja sillon käytössä oli mutantin Stimutant rasvanpolttaja. Todella tuhtia tavaraa ainakin sivareiltaan. Yksi kapseli muistaakseni aamulla ja olikohan toinen ennen treeniä? En muista enää tarkalleen, mutta sen kyllä muistan kun kiskasin aamuhöpönpöpperössä vahingossa kaks kpl kitusiin niin iho rupes punottamaan ihan sairaasti ja pisteli vähän joka paikkaan melko törkeesti. Öbaut tunti siinä sitten kului aikaa että tuo kihelmöinti loppui ja punoitus hävis iltaan mennessä. Mutta kieltämättä vähän säikäytti kyseinen reaktio

Nojoo varmasti, olisin ite saattanut hätääntyä kans o.O Hitto ku mulla tää treenaus jää suhteellisen vähälle rankkojen työpäivien ja lasten kanssa ajanvieton ohella, aikaa ja jaksamista on viikonloppusin ja satunnaisesti viikolla .. Toivon siis vaan jotain ihmettä tässä laihtumisessa - tosin koska mulla ei oo mitään lihaskuntotavotetta vaan puhtaasti painonpudotus vaan toiveessa niin ruokavaliolla saa onneks paljon aikaan.

Mä ottaisin ainakin kofun pillereinä ja jättäisin suurimmat kahvit pois..

Toki synefriini-kofeiini ei toimi kaikilla..

Yleensäkään noilla laillisilla on aika olemattomat vaikutukset... Toki jotain pientä.. Mutta plasebo on toisille enemmän kuin tarpeeksi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom