Originally posted by TommyGun
Itselläni on Polarin M32 jonka hinta lienee tällä hetkellä noin 100 €.
Polarin M31=M32. Ovh 130 euroa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by TommyGun
Itselläni on Polarin M32 jonka hinta lienee tällä hetkellä noin 100 €.
Originally posted by MissFlightattendant
Eli oliskohan porukalla kokemusta näistä Polarin sykemittareista?
Kusimato sanoi:Kerran koulun kuntotestissä pulssi oli jotain 205< Vaikka maksimysyke olisi jotain 196 minun ikäisellä.
Käytän aina aerobisessa, oli se sitten juoksua, soutua, pyöräilyä tms. Käytössä on hyvät ja huonot puolensa: on hyvä seurata sykettä, koska siitä usein huomaa herkästi mahdollisen ylikunnon/väsymyksen/liikarasituksen... On lisäks ihan terveellistä treenata eri sykealueilla, ei aina tartte vetää sata lasissa. Huono puoli on ainakin mulla mittarin addiktiivinen seuraaminen; jos olen suunnitellut tekeväni treenin tietyillä sykkeillä, on vaikea sit antaa periksi ja keventää jos tuntuu väsyneeltä...
Hölmöä... :(
en sitten tiiä pitääkö tuo paikkansa...Pexi87 sanoi:Mittasin leposykkeen viime viikon maanantaina silleen, että laitoin sormet tuohon käden päälle -tiiätte kyllä mitä tarkotan- ja mittasin 15 sekunnin sydämenlyönnit ja kerroin neljällä... sain tulokseks 88 lyöntiä/minuutti!en sitten tiiä pitääkö tuo paikkansa...
Pexi87 sanoi:Mittasin leposykkeen viime viikon maanantaina silleen, että laitoin sormet tuohon käden päälle -tiiätte kyllä mitä tarkotan- ja mittasin 15 sekunnin sydämenlyönnit ja kerroin neljällä... sain tulokseks 88 lyöntiä/minuutti!en sitten tiiä pitääkö tuo paikkansa...
Tuo kyllä saatto johtua siitä, että ylikunto oli todella lähellä.
Vuosi sitten tuolla menetelmällä sain tulokseksi 68...