Sniffari
Äitisi valinta
Mulla oli EKG:ssä kans kerran "infarkti", mutta ei sitä sitten ollutkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on myös noita lisälyöntejä joskus melko reilustikin, on otettu pari kertaa EKG, joka on ollut normaali (muljahdukset eivät ole esiintyneet EKG:n aikana). Aika usein tulevat stressin seurauksena,.
Tosiaan vakio sydänlääkitys käynnissä(Tambocor retard 100mg nimeltään), kun ei sydän pysy omassa rytmissä ilman noita,
sain saman lääkkeen tänään kammioperäisten rytmihäiriöiden takia. Rytmihäiriöitä tulee aina fyysisessä ja joskus henkisessä rasituksessa. Varsin vittumainen vaiva, koska en ole sen takia voinut harrastaa urheilua yli vuoteeen. No toivottavast nyt auttaa. Etkö syö ollenkaan beetasalpaajaa? sisätautilääkäri sanoi minulle että noiden tambocorin kanssa pitää syödä pientä määrää jotain salpaajaa. Onko sinulle ollut mitään sivareita tosta tambocorista? Niin ja ilmeisesti sairastetun sydänlihastulehduksen takia noita muljahduksia tulee.
ok kiitos vastauksesta Dueno. Huomenna aamulla ois tarkoitus ottaa ensimmäinen tabletti ja annos oli 100mg aamuin illoin. Ens maanantaina pitäis käydä sairaalalla ottamassa ekg, jonka sisätautilääkäri arvioi ja tarkistaa ettei siihen tuu mitään häikkää (vertaa tän päiväiseen ekg:hen). Olitko sairaalassa sisällä kun alotit lääkkeen? Tuntuu vaa hieman pelottavalta ruveta syömään sydänlääkkeitä kotona ja sitten käydä muutamien päivien päästä vasta seurannassa. Ois ollu kiva alottaa lääkkeet vaikka siten että ois ollu vuorokauden sairaalassa ja siellä ois sitten tarkkailtu koko ajan pumppua.
Sulla näyttäis vaikuttavan tohon näköön aikapaljon noi lääkkeet. No hyvä tietää ettei tartte huolestua, jos kummitukset (varjot) alkaa hyppimään puskista ja pisteet vilkkumaan silmissä:D